Mesajı okuduktan sonra hemen yazmaya başladım.
Asya:Yanlış kişiye yazdın galiba
Emre:Yo sen Asya değil misin
Asya:Evet
Emre: E tamam sana yazdım işte. Ayrıca çok normal birşey yazdığımı düşünüyorum bunda ne varki
Asya:Bilmemki senin böyle birşey yazacağını düşünmezdim.
Emre:Yazdım bileHemen mesaj ekranından çıkıp telefonu yatağımın yanındaki küçük masaya koydum. Bana iyi geceler yazmıştı. Emre bana iyi geceler yazmıştı. Bana böyle bişey yazabilecek birisi değildi o yakışıklıydı ama ben çok çirkindim. Yarın okul olduğu için erken yatmak zorundaydım. Bu yüzden hemen gözlerimi kapatıp uyudum.
Sabah uyandığımda saat 6.19'du hemen hazırlanmaya başladım. Üstüme açık mavi bir crop altıma siyah bol pantolonumu giydim. Daha olulun başlamasına çok vardı saat 8'de dersler başlıyordu. Daha çok vaktim olduğundan saçımı düzleştirip yüzüme hafif bir makyaj yaptım. Saat 8'e yaklaşmıştı ve evden çıktım.
İlk iki ders bedendi bu yüzden bahçedeydik. Herkes birşeyler yapıyordu ama ben bankta oturmuş onları izliyordum bugün okulun 2. Günüydü ama ben hala arkadaş bulamamıştım daha doğrusu bulmamıştım. Dersin yarısı geçmişti galiba ve yanıma birinin oturduğunu hissettim. Yanıma oturan kişi Emre'ydi. Birkaç dakika öyle oturduğumuzda Emre konuşmaya başladı."Neden herkes orda arkadaşlarıyla konuşurken sen yalnız oturuyosun"
"Neden merak ediyosun"
"Sadece sordum"
"Aslında bir arkadaşım yok o yüzden"
"Istersen arkadaş olabiliriz benim arkadaşım var ama seninle arkadaş olmak istiyorum"
"Yani aslında... Evet olur"Emre hafif gülümsediğinde bende gülümsüyordum.
2. Beden dersinin sonuna geldigimizde sınıfta oturmuş birşeyler çiziyordum. Zaten bedeninde bitmesine az kalmıştı.
Son dersin tenefüsündeydik ben kantine gidecekken Emre geldi.
"Nereye gidiyosun beraber gidelimmi"
"Kantine gidiyorum"
"Tamam bende geliyorum"
Kantine gelip su almıştım Emre'yle konusurken abimi gördüm. Yüzündeki gülümseme silindi ve bana sinirle baktı. Al işte yine bunu yapacaktı.
"Bahçeye çıkalım mı"
"O-olur"
"İyi misin Asya"
"Yok yok iyiyim"
Abim bize doğru yürüdüğünde Emre bana dönüp,
"Tanıyo musun"
Sorusuna cevap veremeden abim gelip,
"Noluyo Asya kim bu"
"Pardon noluyo sana"
"Asya benim sevgilim"
"Ne" diye bağırdığımda Emre bana şaşkınlıkla bakıyordu. Normalde yanına yaklasmama bile izin vermiyordu neden dedigimde ise rezil oluyorum demişti şimdi neden böyle yapıyordu.
Abim beni kolumdan tutup bahçeye çıkardığında,
"Bidaha seni bi erkekle görürsem varya o zaman görürsün"
Kolumu bıraktı ve sınıfına dogru yürümeye başladı.
Sınıfa girdigimde şok olmuştum.Çoksel şeyler olacak bidahaki bölümde 5 oy sonra yazıcam diger bölümü hadi bays askolar
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜNBATIMI
Teen FictionYeni bir şehire taşınan Asya yeni okuluna alışmaya çalışıyordur. Fakat okulun popüler çocuğu Emre Asya'ya aşık olunca işler değişir. Artık Asya'yı güzel bir hayat bekliyordur. Ama Asya gün batarken olacaklardan habersizdir. "O bana günbatımını sevme...