Legendás Latték

8 0 0
                                    

Nos... Tudjátok, van az amikor az elvárás magasabb, mint amit az adott produkció, könyv, vagy bármi más nyújtani tud...

Így voltam én is Travis Baldree könyvével, a Legendás Lattékkal. 

Amikor megpillantottam a boltban, először természetesen a borítója fogott meg, majd elolvastam a fülszövegét is, és az is egész megnyerő volt, ráadásul jókat hallottam róla az interneten

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Amikor megpillantottam a boltban, először természetesen a borítója fogott meg, majd elolvastam a fülszövegét is, és az is egész megnyerő volt, ráadásul jókat hallottam róla az interneten. Szóval megvettem, és most jutottam el oda, hogy el is tudjam olvasni. 

A történetünk egy Viv nevű ork harcosról szól, aki otthagyja eddigi véres és durva munkáját, és a kardot lecseréli egy csésze kávéra. Kávéházat nyit egy városban, és barátokat szerez, de közben vannak olyanok, akik ezt nem nézik jó szemmel, és megpróbálják akadályozni a terve megvalósulását. 

Tudtam, hogy egy olyan könyvről van szó, aminek a történet lefolyása lassabb, mint amiket eddig olvastam... De hogy ennyire? 

2024.01.04-én kezdtem és 2024.01.10-én fejezem be. Nem tartott sokáig a kivégzése de az a pár nap is borzasztó volt. Majdnem félbe kellett hagynom, de mivel ez az újévi fogadalmam, hogy egy könyvet se hagyok félbe, így tartottam magam hozzá. 

Számomra nagyon unalmas volt, és szenvedős ez a semmi se történik csak a kávéház igazgatása és a gonosz emberekkel való semmilyen csatározás, aminek a megoldása szerintem gyerekes volt... Lehet valakinek igénye egy ilyen chilles könyvet olvasni, de rájöttem, hogy én nem tartozom közéjük. 

Szóval aki valami nyugis fantasyra vágyik, annak tudom ajánlani. 

Book mapDonde viven las historias. Descúbrelo ahora