Lara se plete mezi Leonettu

225 7 6
                                    

Od té doby co Leon s Vio mneli svatbu uběhl 1 rok a Lara nemohla snést pomyšlení na to ze by Leon s Vio byly spolu rok úplně bez problémů ona se nemohla zbavit pokušení ublížit Leonette tak se rozhodla ze to udělá aby Vio nebyla šťastná s Leonem a tak začala přemýšlet co by jim tak provedla.
Lara vymyslela ze se mezi ně bude stavět a bude jim dělat naschvály.
Lara vola Diegovi.
Diego :Ahoj Laro más už plán jak ublížit Leonette.
Lara :Mám, ale neřeknu ti to po mobilu tak se sejdeme tedka v parku.
Diego:Laro maa štěstí já jsem v parku tak přijď k lavičce která je nejdál od studia On Beat.
Lara :Jasně tak jsme tam za pět minut zatím ahoj
Diego :Tak ahoj
Lara jde k lavičce, která je nejdále od studia On Beat.
O 5 minut později Lara vidí v dálce Diega a tak se rozběhne.
Diego Ahoj Lara tak řekni mi tvůj plán jak ublížit Leonette
Lara:Já vymyslela ze budu předstírat lásku k Leonovi a tak se budu mezi ně stavět a škodit jim a když se m inovace je od sebe sebe na par dni oddělit tak můžu hodně ublížit Leonovi tím ze zjisti pravdu takže se dozví ze jsem ho nikdy opravdu nemilovala a bude hrozne nešťastný a ještě potom uklízím Vio tím ze ji řeknu že Leon mnel něco se mnou a on se ho bude vyptávat jestli je to pravda a on ji bude říkat ne a ona mu nebude věřit.
Diego:Laro ty jsi geniální tihle uděláme několikrát a ona bude úplně mimo a bude se s VB im chtít rozvést a Leon se bude snažit se napravit to co jsme mi dva zkazili.
Diego :Tak platí já musím hit tak zatím ahoj a ty tázací d plněním plánu
Lara :Jasně
Druhý den
Lara jde do studia aby začal se svým plánem.
Lara po cestě potkala Leona.
Lara :Ahoj Leone
Leon:Ahoj Laro promiň já nemá čas se s tebou bavit Vio musí jet pryč a tak ji jdu odvést na letiště
Lara:aha a budeš mít čas potom se,se mnou bavit
Leon:Pak jo
Lara :Tak zatím ahoj
Leon:Tak se potom uvidíme
Leon odchozí přes svůj dům a vidí že Vio ze je nachystana a stojí před domem
Leon:Ahoj Lásko
Vio:Ahoj Miláčku
Vio a Leon se políbí a jdou do auta. Leon vyjede od baráku a za deset nejlepších nutrientes jsou na letišti Vio se běží odbavit. Bio už je odbavena a Leon se z Vio rozloučil a jel do studia. Vio jde ukázat letenku a paní ji ukazuje že už má jít, protože letadlo už stojí venku. Leon dojel do studia a šel si pro nějaké věci.Lara pozdraví Leona a začne se s ním bavit. Lara Leona obejme a dá mu pusu na tvář. Leon se z Larou rozloučí a jde do Resto Baru.
Leon zavolá klukům a holkám.
Kluci a holky přijdou. Leon všechny objem a přivítá se s nimi teď si všichni jdou sednout k jednomu stolu začnou si povídat a Leon začne řešit Laru ze se mezi něho a Vio plete a ze to nemůže vydržet už se těší až Vio přiletí aby se spolu zase viděli. Leon si povídá s ostnima až do jedné ráno a potom jdou domů Leon udělal prespavacku kluků i holek zároveň.
Leon jde spát.
Ráno Leonovi volá Vio.
Leon:Ahoj lásko
Vio:Ahoj Miláčku
Leon:Co jsi mi chtěla říct?
Vio:Zítra přiletim pojedeš mne ráno v 7:00 na letiště.
Leon :Jasně lásko
Vio:Tak ahoj uvidíme se zítra Miláčku
Lara vola Vie.
Lara :Ahoj Violetto chci ti říct ze Leon tě podvedl se mnou
Vio:Vis co Laro nech toho já si to ověřim ze všech možných zdrojů.
Lara :Tak hodně štěstí přeji k tomu abys ústala pravdu
Vio:Musím jít tak ahoj Laro
Leon jde k Vio a obejme ji a políbí ji.
Leon :Ahoj lásko
Vio:Ahoj Miláčku mnel si něco s Larou, když jsem tu já nebyla.
Leon :Cože ne já byl celou dobu s Federicem, Maxim,Andresem, Naty, Fran, Cami, Brodwaeym a ostatními holkami a kluky ale Lara ta byla na motocrosu.
Leon:Kód ti tohle nakecal
Vio:Lara ni volala a tohle mi řekla
Leon:Zeptej se ostatních a ti ti odpoví ze jsme byl s nima
Vio:Tak dobře

Sorry, nevím jak pokračovat nemá už nápady Ale nebojte jenom u jedno příběhu ale u Hunter games túnel krizi nemam ale asi to na chvíli zastavím, protože to nejde psát o něčem v čem se teď noc neorientuji protože mně to skoro vůbec nebaví ale baví mne Hunger games, Twighlit Sága, Harry Potter, Moderní Popelka, moderní popelka byla jednou jedna píseň, Věčný příběh apod.


Mam par otázek :Chcete aby Leonetta přežila i přea to co těmhle dvou provádí Lara?


Mam pokračovat v příběhu nevím jestli má ještě cenu pokračovat ale ne baví psaní takže asi budu psát možná i tenhle příběh?

Jste rádi jak to dopadlo s Leonettou?

Je těžké psát o něčem co vás už moc neoslovuje a taky když se v tom dějí ztrácíte a taky když mám krizi ze nevím jak pokračovat doufám ze vám nevadí moje spotřební jeskyně konec roku takže ve skole nejvíce zkušení a pisemek a nejvíce povinnosti a starosti se školou.

Chcete abych psal kolik slov jsem napsala?







Violetta -Ona nebo onaKde žijí příběhy. Začni objevovat