Z pohledu Vio ;
Šli jsme s Leonem do studia po cestě jsme potkali Cami, Fran, Lenu, Naty,Ludmi,Fedeho, Diega, Laru atd. Ano je to divné ale nějak to dokážu vydržet bavím se s ni docela normálně jen doufám že se nepřetvařuje a nemá plán jak zničit moje manželstvím s Leonem no uvidí se.O pár minut později když se došlo do studia tak rozvohor Diega a Lary (někde kde je nikdo neslyšel)
Lara ; Napadlo mě že já získám nějak Leona a ty Violettu a tím nějak oboum ubližíme když je potom necháme samotné proste se s nimi pak rozejdeme
Diego ; Ty jsi prostě geniální LáskoPak se políbili a šli do studia kde měli hodiny až všechny skončili tak se šlo do RESTOBARU a tam si všichni povídali Lara samozřejmě jako vždy se začala sápat po Leonovi on se jí snažil odstrčit ale neměl dost síly na to aby se mu to povedlo. Diego se zase začal sápat po Violettě a ostatní si toho nevsimali byli zabrání do debaty. Konečně ti dva dostali to co chtěli polibek od těch svou Diego si ho vybojoval od Violetty a Lara si jo vybojovala od Leona.
O pár minut později Rozhovor Leonetty
Leon: Vio myslím ze by jsme se měli dát pauzu ty dva to třeba pak přejde proste takhle mám strach že tě ztratim
Vio; Já tě chápu taky mám strach takže PAUZA poslední den před PAUZOU je dneska ;)
Leon:Ok zítra už nic podobného co dělá pár za pár dní to zase zřejmně bude OkPovídali si s ostatníma Lara a Diego někam zmizeli. To ale nikomu nevadilo pak šel každý z RESTOBARU domů.
Další den
Z pohledu vypravěče
Ráno jsme se probudili a každý z nás řekl ze půjde do studia sám. Leon šel jako první. Já chvíli ještě zůstala po cestě když Leon šel do studia tak ho potkala Lara a samozřejmě hned po něm vyjela začala ho líbat ale Leon na všechno v tu chvíli zapomněl. Violettu po cestě do studia potkal Diego a udělal to stejné co Lara a Vio na tom byla stejně taky na vše zapomněla. Došli do studia šli na hodiny tentokrát šli všichni domů akorát že Diego a Lara pod záminkou že budou zkoušet na další den do studia tak ty dva pozvali k sobě domů Lara Leona k sobě a Diego Vilu k sobě domů. První zkoušeli pak ji najednou Diego začal líbat a Vio kupodivu spolupracovala. Lara začala líbat Leona a on spolupracoval. Pak se to zvrtlo tak jak to ti dva chtěli. Lara dostala Leona do postele a Diego dostal Violettu do postele takže se s nimi vyspali několikrát ale ještě je neodkopli ale to teprve přijde.
ČTEŠ
Violetta -Ona nebo ona
RomanceKdyž Leon Začal chodit s Larou tak vio z toho byla z toho smutná, zrazena a připadala si povedená. Vio se ráno probudila v 7:10 Germán :vio pospes si přijdeš pozdě do studia Vio:už jdu tati. Vio po cestě potkala Fran a všechno ji řekla Fran :v...