Inca 5 km si o sa fiu iar acasa. Sunt asa fericita ca imi voi revedea casa si familia incat ochii mi se umezesc. Simt cel mai frumos sentiment din lume in acest moment , in sfarsit voi fi inconjurata de oamenii pe care îi iubesc si care ma iubesc. Cobor din masina si privesc cald cladirea din fata mea si mii de fluturi isi fac aparitia in stomacul meu. Privesc increzatoare si merg spre usa , pe care o deschid cu emotii.
Am apasat pe intrerupator si am deschis lumina ce acum imi mangaia fata. Am lasat bagajele si m-am dus direct spre sufrageria , in care se aflau persoanele dragi mie.
Cum am deschis usa doua fetite mi-au sarit in brate , erau chiar ele , surorile gemene ale mele , Sara si Diana. Le-am dat drumul usor fetelor minunate de 5 ani , si i-am imbratisat pe ei , pe persoanele care mi-au dat viata.
-Ne bucuram ca esti acasa scumpo! imi spune femeia cu privire blanda pe care eu o alint mama.
-Si eu mama! imi doresc sa raman aici in ultimul an de liceu , insa nu se poate.
Eu locuiesc in L.A. , insa fac liceul in Londra. Asta e prima zi din vacanta de vara asa ca am venit acasa , unde imi doresc inca de la inceputul anului sa ajung.
Dupa ce am mai stat de vorba cu ai mei m-am dus in camera mea , care din fericire nu era schimbata. Mi-am facut un dus rapid si m-am bagat la somn fiind obosita , si dorind sa fiu in forma maine , cand imi voi revedea "sora" . Elly e cea mai buna prietena a mea inca din copilarie. Suntem total diferite , eu satena , ea blonda , eu scunda , ea inalta , ochii mei albastri spre verde , ochii ei caprui spre negru. Am adormit imediat atunci cand patura calda si pufoasa mi-a incalzit corpul mic si fragil.
E dimineata si ca de obicei am uitat sa trag draperiile . FUCK. Soarele imi mangaia acum fata , si oricat as incerca sa adorm nu pot , asa ca ma dau usor jos din pat si ma duc la baie . Dau drumul jetului de apa si ma asez sub el , rasfatandu-mi corpul cu diferite balsame si spumante. Mi-am infasurat corpul intr-un prosop si am inceput sa-mi usuc parul.
Ma imbrac cu un tricou verde, stramt si scurt care imi scoate in evidenta sanii cei mari , o pereche de blugi scurti de culoare alba si conversele mele preferate. Imi dau cu putin rimel si imi trasez doua linii cu un tus negru apoi ma dau cu un parfum dulce si imi pieptan parul buclat ce imi gadila spatele.
Ies din camera si alerg pe scari spre bucatarie pentru ai saluta pe ai mei , apoi o sun pe Elly.
-Heii Ell !
-Unde esti? spune ea aproape tipand de la emotii.
-Vin la tine in 10 minute.
-Ok.
Dupa nici 10 minute am ajuns in fata casei ei unde era parcata o masina , insa stiu sigur ca nu era a ei.
Trec peste si intru in casa. Elly ma vede si imi sare in brate apoi ma invita in camera ei , unde se aflau 2 baieti. Pe unul il stiam , adica e asa zisul meu cumnat , insa pe celalalt nu , si sincer vreau sa-l cunosc. Are parul negru si ochi caprui. Tricoul alb pe are il poarta îi scoate in evidenta abdomenul bine lucrat la sala , si ma face sa raman cu privirea fixata pe el.
-Pamantul catre Emily!
-Aaa...da ...sunt aici!
-Tocmai ti-l prezentam pe Kyle , fratele lui Luke. Luke e iubitul lui Elly si se poate observa ca cei doi sunt frati , sunt la fel de atragatori , in special Kyle.
-Buna Emily! imi spune Kyle zambindu-mi si simt ca lesin. E asa frumos si are o voce atat de sexi.
-Buna Kyle , îi spun zambindu-i la fel de frumos.
Dupa ce ne-am imprietenit am aflat ca , Kyle are 19 ani , asta inseamna ca e mai mic decat Luke care are 21.
-Deci Em , nu-i asa ca o sa vi in seara asta cu noi la petrecerea lui Andrew? ma intreaba Elly facan o fata de catelus stiind ca nu-l suport pe Andrew.
Andrew e fostul meu iubit , si de cand m-a lasat pentru una tot el se comporta urat cu mine.
-Nu ! Nu ! Nu ! spun eu aruncandu-i lui Elly o privire amenintatoare.
-Pacat , lui Kyle iar fi facut placere sa il insotesti! spune ea facandu-mi cu ochiul.
Puteam observa cum Kyle se inroseste si cum fluturii se bat iar in stomacul meu.
Am ramas blocata uitandu-ma la el si el la mine.
-Deci? vii sau nu?
-Vin...dar tot te urasc.
-Si eu te iubesc. Apropo petrecerea incepe la 7 si da o sa te luam noi de acasa.
-Mbine...atunci ma duc acasa sa ma pregatesc.
Am ajuns acasa si m-am aruncat in sifonier. Pana la urma mi-am ales o rochie neagra , scurta , decoltata cu spatele gol si o pereche de botine. M-am dus sa-mi fac un dus si m-am imbracat in rochie. Mi-am pieptanat parul nefiind nevoie sa-l ondulez si mi-am aplicat putin machiaj pe fata. Dupa 2 - 3 ore de pregatiri sunt gata. E ora 18:57 deci ar trebuii ca Elly sa apara. Nici nu ma gandesc bine ca in fata casei mele masina pe care am vazut-o acasa la Elly e acum la mine in fata casei.
Am iesit din casa iar Kyle ma privea uimit. S-a dat jos de la volanul masinii negre care sincer i se potrivea , si mi-a deschis portiera.
Conducea atat de linistit si incet incat parea ca nu vrea sa ma raneasca in vreun fel.
-Si ce mai faci? il intreb eu intr-un final rupand linistea apasatoare dintre noi.
-Ma uit la cei mai frumosi ochii din lume , tu? imi spune el uitandu-se atent in ochii mei.
-La fel. îi spun eu vizibil emotionata.
Heiiiiii❤
No , ba deci eo sper ca va placut macar 1% acest capitol si ca nu vam plictisit prea mult.
CITEȘTI
❤Story of my life❤
Novela JuvenilIn aceasta carte este vorba de Emily Turner o fata de 17 ani , satena cu varfuri blonde si niste ochi superbi de culoarea mării....