Sambung part 19
"Hehehe sini Ustazah , dah lama tak pancut kt muka mintak kene pancut ni.." geram menahan pancutan tahap maximum. Sedang asyik main dirinya tetiba muncul semua jantan berhadapan nya..
"Dush... Dush... Dush... Ahhh!! Sumpah nikmat tk terhingga!!" Sorang pancut ke lehernya yg hitam pekat, sorang pancut kt celahan ketiak kepam+masam, sorang pancut kat celahan peha gempalnya, sorang pancut luar bibir cipapnya dan yang terakhir mengeluarkan sisa baki di tepat pada wajah Ustazah Lina yang masih kelihatan anggun dan terpesona. Mereka memaksa lgi Ustazah utk aksi kulum, terindu potensi pompuan ni dan menghentak-hentak zakar yg separuh sedar ke wajah mintak kene doggie.
Kesemua lelaki terbaring depa lega bercampur kepuasan, Cik Wa pula mencuit cebisan air mani di badanya lalu ditelanya, "Uhmm.. rasa hanyir2 hihi.. korang minum air apa ha tadi" tanpa ada rasa segan silu.. Seluruh anggota badan Ustazah Lina di banjiri air special dari jantan-jantan nakal itu. Cik Wa mengarahkan Ustazah Lina jgn cuci, dia nak tangkap gambar buat kenangan, alangkah sedihnya Ustazah Lina mengetahui perangai sebenar rakanya . Tunduk malu, kesesalan, kehampaan, kehebatan yg di aksi oleh sang lelaki tadi buatkan Ustazah Lina ragu- ragu utk masih menyalahkan mereka atau membiarkan saja..
Tamat, terima kasih kerana membaca, mohon divote.
YOU ARE READING
Pendidik yang Berjasa
DiversosSahabat baik telah menasihatinya terlebih dahulu Pengarang : tudung69