İşimi yaparken bir adam yanıma geldi "sert bir şey ler ver"emirli konuşması hoşuma gitmedi "peki efendim"ne kadar sert içki varsa hepsini koydum.
"Buyrun" direk dikti kafaya ve bağırdı "bu ne lan zehirliyecek misin beni" evet bana bana bağırdı bir şey demedim ve daha çok bağırdı "cevap ver bana"gene bir şey demedim daha çok sinirlensin istiyorum.
Herkes bize bakıyor umursamadım. Ve evet beklediğim kişi geldi Deniz Polat mekanın sahibi.
Adam daha çok bağrıyor ben susuyordum ve en sonunda Deniz Polat adama bir yumruk savurdu adam yere yığıldı "kimse bu zamana kadar benim çalışanlarıma bağırmadı bağıramazda"adam ayağa kalktı tamda beklediğim gibi sarhoştu zaten o kadar içkiyi bir anda kafaya dikerse olacağı buydu adam "ne yapabilirsinki" Deniz adama tekrar yumruk geçirdi ve korumalar adamı alıp götürdü.
Deniz bana bakarak "iyimisin"diye sordu "iyiyim"dedim.
"Bu günlük bu kadar çalıştığın yeter eşyalarını topla seni eve götüreceğim" başımı salladım ve içeriye eşyalarımı almaya gittim.
Bu adam benimi korudu az önce neyse istediği kadar korusun ama beni eve bırakamaz babam görürse evde kıyamet kopmaz ben hayattan koparım bu sefer.
Eşyalarımı aldım Deniz beni hemen kapının önünde bekliyordu ve "hazır mısın" diye sordu kafamı olumlu biçimde salladım "tamam"dedi çok soğuk bir adam tıpkı benim gibi. Bir kaç tane adam geldi beni takip eden adamlar. Deniz "arabaya geç" dedi sinir olmuştum bana emir veremezdi arabaya geçtim. Adamlar bugün de beni takip etmişlerdi bir arkadaşımla konuşmuştum sadece onu bildirmek için falandır normalde bunların fazlasını yaparım ama beni takip ettiklerini bildiğim için pek bir şey yapmadım. Sandığımdanda uzun sürdü konuşmaları neden peki sanırım bilmediğim olaylar var. Deniz arabaya geliyordu sinirli gibiydi biraz neden sinirlendi ki öğreniriz şimdi nasılsa. "Evin nerde peki"duraksadı ismimi istiyordu "Alin"dedim şaşırdı ilk defa duyuyor gibiydi normaldi ismim nadir bulunur annem koymuş.
Evi tarif etmeye başladım evin hemen yakınında bir yerde indim ve "dikkat et Alin"dedi Deniz "ederim"dedim ve sonra gaza basıp gitti.
Eve geldiğimde babam yoktu ama bulaşık vardı anlaşıldı eve gelmiş yemek yemiş ve geri gitmişti daha iyiydi benim için bulaşıkları yıkayıp odama geçtim. Çok yorgunum biraz dinleneyim dedim ama kapı çaldı. Belliki babam geldi hayır ama ya şimdimi gelesin geldi. Kapıyı açtım evet babamdı ama yanında bir kadın bir erkek babam yaşındaydı ikisi de ve yanlarında iri yarı bir adam kasları onu büyük gösterdiği halde 20 yaşında falandı. İçeriye geçtiler babam bir anda " kızım bize birer tane kahve yap" dedi ne doğrumu duydum kızım dedi. Başımı sallayıp mutfağa geçtim hala babamın dediği kızım kelimesin deydim yanlış duymuşum dur dedim ama hayır kızım dedi. Kahveleri yapıp götürdüm.
Babamın yaşında olan adam bir anda söze başladı " sebebi ziyaret imiz malum" hayır bu olamazdı "kızınız Alin'i oğlumuz Emir'e istiyoruz" hayır hayır bu olamazdı olmamalıydı. Babam " verdik gitti" hayır hayatımda duymak istediğim en son cümle buydu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yalnız Kız
FanfictionKızın sadece babası vardı ama babasıda artık onu önemsemiyor sevmiyor annesi öldükten sonra her şey çok değişti hadi Alin'in hikayesini okuyun