122 14 2
                                    

------
Harmony Breakers Wiki
------

○ İlgini çekebilir!
futachan.here yeni bir paylaşım ekledi.

------

futachan.here:
→ Hazır yeni single çıkmışken önemli bir konuya değinmek istedim. (Nolur okumadan linçlemeyin)

Çoğu kişinin merak ettiği birkaç konu var, grup bir şirkete girme kararı aldığından beridir. Bu çoğu kişinin içinde emin olun ben de varım, zaten bu yüzden de ufak sayılacak bir kaç araştırma yaptım.

1. Edward için şarkılara neden solo kısım eklenmiyor?

Şöyle ki ben de buna kesin sonuç bulamadım o yüzden sadece olasılıklar var. Ilk olarak Tora ve Edward aşırı yakın arkadaş olsalarda fanları pek böyle değil, her zaman best gitarist kavgası var, devam da ediyor, ve bence bunu minimuma indirmek için uğraşıyorlar. Bir diğer ihtimal, son çıkan şarkıların çoğunda benzerlik var belki bu yüzden eklenmiyordur. Son sonucum, Edward istemiyor.
Evet bu en saçma sebep o yüzden atlıyoruz.

2. Grubun müzikleri neden benzerlik gösteriyor?

Bunun üyeler veya sadece lakap olarak bildiğimiz söz yazarımız Koko ile alakası olduğunu sanmıyorum, şirketin saçmalığı olduğu bariz. Bu şirket ile yaptıkları ilk şarkı tuttu (ve cidden çok güzel şarkı hakkını yiyemeyiz) o yüzden de şirket aynı şeyin tekrar tutacağını düşünüyor.

3. Her şarkıda bahsi geçen 'Sarı saç ve Yeşil göz' tam olarak kim?

Evet, bu herkesin asıl merak ettiği şey olduğunun farkındayım. Fakat bunun sebebini söz yazarına sormadan öğrenmek aşırı zor ve maalesef kendisi anonim takılıyor. Benim kanaatimce, Koko'nun veya üyelerden birinin eski aşkı/sevgilisi falandır.

4. Draken'in sevgilisi var mı?

EVET! Öğrendiğim bilgilere göre kendisi solistimiz Mikey'in kız kardeşi ile çıkıyor. Diğer üyelerin ilişkileri hakkında pek bir şey bulamadım, sadece Edward'ın bir dönem patlayan eş cinsel haberleri var. Öyle ise de bizi çok bağlamaz, d'i mi?

Okuyanlara da okumayanlara da teşekkür ederim. Araştırmalarım burda bitmedi! Her soruya kesin yanıt bulacağım.

Bu arada Mitsuya'nın grup için tekrar yeni bir tasarım yapacağını duydum, bu doğru mu?

Yorumlar:

Anonim:
Futa-chan'ın bir sapık olduğunu düşünüyorum. Hangi insan bu kadar bu konularda araştırma yapabilir.
[+150 -64]

esdeathlover:
Edward'ın solosu yoksa dinlenmez aga
[+77 -32]

hbreskersenjoyer:
kimseyi merak etmediğim kadar şu kokoyu merak ediyorum abi adam nasıl bu kadar iyi yazıyor???
[+72 -28]

endraken.fani:
Yıkıldım lan ne demek solistin kardeşiyle sevgilisin drskn
[+51 -22]

Anonim:
bu mitsuya sıkıldıkca tasarım mi veriyor aq
[+30 -35]

sabeylerturkwarmi:
🇹🇷
[+99 -3]

lttl.artist:
Bence bu sarı saç yeşil gözlü tasvir koko'nun eski sevgilisi falandır ya hatta herif kesin o yüzden anonim geziyor
[+47 -18]

------

Gloomy Musical | kokonui 「texting」Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin