part two

153 42 50
                                    

Uzun zamandır aktifliğim boka sarmıştı, geri döndümmm😻
İlk bölümü yeniden okuyup buraya gelmenizi öneririmmm, iyi okumalar ballarımmm

Siyah saçlı olan aniden sırtının soğuk metal duvara çarpmasıyla acı içinde inlemiş, sonrasında etrafı aydınlatan ışıkla, hoşlandığı çocuğun dibine girdiğini görmüştü.

İşte şimdi konuşma başlıyordu...

⚰️

"Sen ve o garip pembe kafalı arkadaşın! Benden ne istiyorsunuz?!"

Siyah saçlı olan oğlan, kapı ile kızıl saçlı olan oğlanın arasında kalmış, yüzünün kızarmasına engel olamamıştı.

"Minho, ben seni seviyorum. Muhtemelen adımı bile bilmiyorsun ama, gerçekten seni uzun zamandır izliyorum ve, sen gerçekten çok hoşsun, seni tüm kalbimle seviyorum lütfen sevgimi kabul et"

Minho, adını bilmediği çocuğa karşı sırıtmış, dudaklarını ısırarak karşında ona masumca bakan çocuğa küçük bir oyun oynamak istemişti.

"Beni seviyorsan, benim için bazı şeyleri yapabilirsin, değil mi?"

"E-evet hyung! Senin için ne istersen yaparım"

"Güzel"

Kızıl saçlı, ellerini kapıdan çekerek, ona bakan siyah saçlı masum oğlana doğru, bir elini çocuğun beline, diğer elini ise çocuğun beyaz tişörtünün ucuna yerleştirmişti.

Büyük olan, yavaşça elini küçük olanın beyaz tişörtünün içine doğru sokmuş, yumuşak derisini okşamaya başlamıştı.

"H-hyung napıyorsun"

"Beni isteyen sen değil miydin? Sana istediğini veriyorum"

Jisung, sıcacık olan bedenine soğuk olan elin değmesiyle titremiş, ağzından küçük bir inleme kaçırmıştı.

"Hyung, bunu yapamam"

"Biliyor musun güzel çocuk, gerçekten kıvrımlı ve mükemmel bir vücudun var"

Siyah saçlı olan etkilenmişçesine yutkunurken, daha buna hazır olmadığını hissettiği için karşısındaki bedeni sertçe itmişti.

"Minho, sen beni kullanmaya çalışıyorsun"

"Hayır bebeğim bende seni istiyorum, yoksa beni gerçekten sevmiyor musun? Sana yeniden nasıl inanabilirim?"

Jisung, karşısındaki fesat kişiyi ne kadar sevse de fazlasını yapamayacağını anlamış. Hızla kapıyı açarak tuvaleti terk etmişti.

Çocuk ortak salona doğru giderken, hala aşık olduğu oğlanı aklından çıkarmamış, hızla görüş açısına giren pembe saçlı arkadaşının yanına doğru gitmiş, ona üzgün bakışlarını göndermişti.

"Aa jiji ne olduu? Suratın neden asık hm?"

"Hyunjin, ben minho'ya açıldım ama, daha adımı bile bilmiyor ve bana aşk anlamında değil cinsel anlamda yaklaşmaya çalıştı, bu yüzden-"

"Cinsel anlamda derken?"

Hyunjin sinirli bakışlarını oğlana doğru yönetirken, minho'nun ne yapmak istediğini anlarcasına kaşlarını kaldırmıştı.

"Yani, bana onu istiyorsam istediği şeyleri yapmamı söyledi. Tabi ben bu kadar aptal değilim"

"Umarım içinde sevgi falan kalmamıştır sung"

"Ama..."

"Aması maması yok, minho'nun şerefsiz bir piç olduğu çoktan belliydi"

Seungmin, kızıl saçlı arkadaşının ona doğru geldiğini görünce gülümseyerek yanına gitmiş, kaşla göz arası sarı saçlı çilli oğlana bakışlarını yöneltmiş, sonrasında yeniden bakışlarını arkadaşına doğru yöneltmişti.

"Minho, şu sürekli bakan çocuktan bir şey alabildin mi?"

"Siktirsinler ki alamadım, saf ve kolay bir av gibi görünüyordu. Ama gerçekten uyanıkmış."

Megafondan yeniden ses geldiğinde, sekiz çocuktan sekizi de sesin geldiği yere odaklanmıştı.

"Evet, ilaçlarınızı da aldığınıza göre bu gün farklı bir etkinliğimiz var, ilk olarak sizleri ikişerli gruplara ayırdık. Minho ve jisung, seungmin ve Felix
Chan ile hyunjin, en son olarak ta jeongin ve changbin. Etkinliğin ilk başında, görevlilerimizden sizlere bir kart verilecek. O kartın içinden çıkan yazıyla sizlere verilen talimatları uygulayacaksınız. Sonunda ise sizi büyük bir sürpriz bekliyor. Hepinize başarılar!"

Megafonun sesi kesildiğinde, minho görevlilerin yardımıyla çocuğun yanına gitmiş, adının 'jisung' olduğunu o zaman öğrenmişti.

"Oh eşleştiğim kişi senmişsin güzel çocuk"

"Çok cıvıma minho, her neyse. Görev kartımızı alabilir miyiz?"

Kafasında maske olan görevli ikiliye görev kartını vermiş, ardından diğer görevliler ile ortak salonu terk etmişti.

Kızıl saçlı olan, siyah saçlı olanın elinden kartı almış. Seslice okumaya başlamıştı.

"'Çamaşırhaneye gidin ve oradaki kıyafetlerin arasından size verilecek olan komut zarfını bulun' tanrım, bu da ne böyle"

Jisung sıkıntıyla 'of'ladığında, büyük olan küçük olanın poposuna şaplak atmış ardından hızla ilerlemeye başlamıştı.

"Hadi güzel çocuk, yerine getirmemiz gereken görevlerimiz var"

...
Selammmm hepinizi çok ozledimmmm. Hepinizi çok seviyorum ballarimm.

En sonunda yazarjniz size yb atabildi, ama yb yazması gereken iki kitabı daha var :')

Yb için 15 vote😻

Ece kaçarrr😽

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 12 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

The Epidemic / minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin