ភ្លើងស្នេហ៍កាកី/ភាគ8

131 3 0
                                    

កាត់ៗមួយខែកន្លងផុតទៅ
រយៈពេលមួយខែកន្លងទៅថេយ៉ុងរស់នៅក្នុងភូមិគ្រឹះនេះយ៉ាងសុខស្រួលចង់បានអ្វីក៏បានព្រោះហូសុខស្រលាញ់នាងខ្លាំងណាស់ការស្រលាញ់នឹងថ្នាក់ថ្នមរបស់ហូសុខវាមិនបានថិតជាប់ក្នុងចិត្តនាងនោះទេនាងចាប់ផ្ដើមប្រែប្រួលក្រអឺតក្រទមបើអ្នកបំម្រើណាហ៊ានជំទាស់ចិត្តនាងគឺនាងនឹងស្ដីជេរគេតែម្ដងធ្វើឲ្យពួកស្រីៗបម្រើទាំងនោះមិនពេញចិត្យនឹងខឹងស្អប់នាងគ្រប់ៗគ្នាចំណែករវាងនាងជុងគុកពួកតែងតែលួចសុីគ្នារាល់ពេលដោយគ្មានណាដឹងឡើយមានពេលខ្លះហូសុខត្រូវទៅមើលការងារនៅក្រៅប្រទេសចំណែកជុងគុកក៏ជាប់រវល់នៅក្រុមហ៊ុន.នាងក៏បានដាំបាយជាមួយនឹងជុងសុខក៏មាន.ពេលនេះមិនថាហូសុខ.នឹង.ជុងគុក.ឬក៏ជុងសុខ.ទេពួកគេទាំងបីគឺងប់នឹងនាងខ្លាំងណាស់.ហូសុខងប់បែបស្រលាញ់នាងព្រោះនៅចំពោះមុខគេនាងល្អខ្លាំងណាស់ចេះយល់ចិត្តចេះថ្នាក់ថ្នមគេមិនឲ្យទាស់ចិត្តបន្តិចឡើយ.ចំណែកជុងគុកនឹងជុងសុខវិញពួកគេងប់ជាមួយនាងបែបតណ្ហារាល់ពេលបានគេងជាមួយនាងពួកគេមិនចង់ឈប់នោះបើមិនអស់កំម្លាំងនោះ..តោះបានហើយរៀបរាប់ប៉ិនហ្នឹងសិនចុះចាំតាមដាមើលបន្តទៀត.

ភូមិគ្រឹះ"គឹម"
នៅតុកអាហារនាពេលល្ងាចគ្រប់គ្នាកំពុងតែញុាំអាហារភ្លាមនោះហូសុខក៏ស្រដីឡើង.

ហូសុខ"ប៉ាគិតថាដល់ពេលដែរប៉ានឹងថេយ៉ុងរៀបការហើយ..
//ជុងគុកនឹងជុងសុខឮហើយក៏ស្កប់//
ភ្លាមៗដោយពួកគេក៏ងាកសម្លឹងមុខអ្នកជាឪពុក.
ហូសុខ: ថេយ៉ុង.មករស់នៅទីនេះមួយខែជាង់មកហើយវាក៏ដល់ពេលដែរពួកយើងត្រូវរៀបការហើយ..
//ហូសុខនិយាយចាប់ដៃនាងទាំងញញឹម//
គេគិតច្បាស់ហើយមិនថាតទៅមុខមានរឿងអ្វីឬក៏ត្រូវកូនៗជំទាស់នោះទេគេគ្មានថ្ងៃលែងដៃនាងជាដាច់ខាតព្រោះគេស្រលាញ់នាងខ្លាំងណាស់.ចំណែកនាងវិញឮហើយក៏រាងរំភើបព្រោះនាងនឹងក្លាយជាលោកស្រីពេញសិទ្ធនៅក្នុងភូមិគ្រឹះហើយ.
ជុងគុក"លឿនពេកទេដឹងលោកប៉ា..ចាំមួយឆ្នាំទៀតសិនមិនបានទេហ្អេ.
//ជុងគុកស្រដីឡើងទាំងមុខក្រញៅ//
ហូសុខ"មិនលឿនទេប៉ាថាល្អទៅទេ..
ជុងសុខ"ចុះប៉ាគិតរៀបចំនៅពេលណា.
//ជុងសុខដែរអង្គុយស្ងាត់យ៉ាងយូហើយ//
នោះក៏ស្រដីសួនាំអ្នកជាឪពុក.ម្នាក់ៗដូច
នៅមិនស្ងប់សោះដោយទាំងខេវិនដែលនៅឈរក្រោយខ្នងរបស់ហូសុខទៀតពួកគេសុតតែនៅមិនសុខ..
ហូសុខ"អាទិត្យក្រោយនេះ..
ជុងគុក"ថាម៉េចប៉ាអាទិត្យក្រោយនេះចឹង្ហអេ៎.😦
ហូសុខ"ត្រូវហើយព្រោះអាទិត្យក្រោយនេះពូៗរបស់ពួកឯងពួកគេក៏ត្រលប់មកកូរ៉េវិញ
ចឹងហើយប៉ាក៏រៀបចំនៅអាទិត្យក្រោយនេះតែម្ដងទៅបានជួបជុំគ្រួសារនឹងណែនាំឲ្យថេយ៉ុងបានស្គាល់បងប្អូនរបស់បងខ្លះ..
ថេយ៉ុង"អរគុណលោកម្ចាស់ណាស់ដែរមេតាដល់អូនស្រលាញ់លោកម្ចាស់ណាស់.
//ហូសុខញញឹមពេលឮនាងប្រាប់ថា//
ស្រលាញ់ខ្លទនបែបនេះគេមនក្ដីសុខណាស់.ខុសអីតែបងៗពីនាងនោះនឹងបងឈរម្នាកនោះទៀតមុខដូចគេយកទៅបាញ់ចោលចឹងឲ្យឡើងក្រញៅ..
ជុងគុក"ខ្ងុំទៅមើលការងារសិនហើយ..
//ដោយទ្រាំលែងបានជុងគុកក៏ងើប//ដើរចេញទៅបាត់ចំណែកថេយ៉ុងក៏តាមមើលនាយដើរចេញទៅទាំងញញឹមលាក់គំនួច.
ជុងសុខ"ខ្ងុំក៏ត្រូវទៅមើលការងារដែល..
//ជុងសុខក៏ដើរចេញទៅបាត់ម្នាក់ទៀត//
ខេវិន"ចៅហ្វាយ..ខ្ងុំ..
ហូសុខ"ចង់ទៅណាក៏ទៅៗយើងមិនហាមទេ..
//ខេវិននិយាយមិនទាន់ហូសុខក៏//និយាយកាត់តែម្ដងទៅឮចៅហ្វាយនិយាយបែបនេះក៏មិនចាំយូរគេក៏រហ័សដើរចេញទៅបាត់ទៅ..
ថេយ៉ុង"លោកម្ចាស់..បើពិធីរៀបចំនៅអាទិត្យបែបនេះអូនត្រផមអ្វីមិនទាន់ទេ.
ហូសុខ"ហុឹសៗ😊កបារម្ភអីបងបានឲ្យគេចាត់ចែងរួចហើយ.ស្អែកនេះនឹងមានគេយកឈុតមកឲ្យអូនរើសហើតណា..
ថេយ៉ុង"ពិតមែនហ្អេ៎..លោកម្ចាស់គួរឲ្យស្រលាញ់ណាស់..ជុប៎..
//ថេយ៉ុងស្ទុះងើបចេញពីកៅអីមកអង្គុយ//
លើភ្លៅរបស់ហូសុខថែមទាំងថើបថ្ពាល់គេមួយខ្សឺតទៀតផងធ្វើឲ្យគេកាន់តែរំភើបជាមួយនាងថ្វេដង.

ភ្លើងស្នេហ៍កាកីNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ