ភ្លើងស្នេហ៍កាកី/ភាគ10

147 3 0
                                    

ធ្មេចបើកៗថ្ងៃរៀបចំពិធីមង្គលការក៏ឈានចូលមកដល់នៅក្នុងកម្មវិធីបានរៀបចំតុបតែងដោយផ្កាស្រស់យ៉ាងស្រស់ស្អាតបំផុតចំណែកភ្ញៀវនៅក្នុងកម្មវិធីក៏បានមកចូលរួមសុទ្ធសឹងតែជាអ្នកជំនួញនិងអ្នកមានមុខមានមាត់នៅក្នុងសង្គមទាំងអស់។បានមកចូលរួមនៅក្នុងមង្គលការរបស់ពួកគេក្រឡេកមកមើលកូនក្រមុំនៅក្នុងបន្ទប់តែងខ្លួនឲ្យអ្នកវិញ..
ហូសុខ"ថ្ងៃនេះអូនពិតជាស្រស់ស្អាត់ខ្លាំងណាស់..
//ហូសុខនិយាយទាំងញញឹមបិតមាត់//
មិនជិតនោះទេ.
ថេយ៉ុង: បងក៏សង្ហាណាស់ដែរ..
//និយាយរួចអ្នកទាំងពីក៏អោបថើមគ្នា//
តោះយើងក្រឡេកមកមើលក្នុងកម្មវិធីឯណេះវិញ..ភ្ញៀវដែរបានមកចូលរួមក៏មកគ្រប់គ្នាអស់ទាំងបងប្អូនសាច់ញាតិខាងប្រុសក៏មកគ្រប់ដែរគ្រប់សើចសប្បាយរីករាយយ៉ាងខ្លាំងខុសប្លែកអីតែកំលោះបីនាក់ឯណេះគឺ.ជុងគុក.ខេវិន.ជុងសុខ.អង្អុយទល់មុខគ្នាផឹងស្រាឡើងធ្លាក់ភ្នែកម្នាក់ៗទៅហើយ...
ជីមីន"បងជីនមើលបីនាក់នោះទៅពួកគេកើតអីនឹង..
//ជីមីនស្រដីឡើងប្រាប់ទៅជីនដែរជាបង//
ថ្លៃឲ្យក្រឡេកមើលទៅកំលោះបីនាក់ដែរគិតតែពីផឹកនោះ..
ជីន"មិនដឹងទេ..ប្រហែលជាគេសប្បាយចិត្តទេដឹងពេលឪពុករៀបការ.
យ៉ុងគី"មានរឿងអីអូនសម្លាញ់..
//ភ្លាមនោះយ៉ុងគីដែរត្រូវជាស្វាមីរបស់//
របស់ជីមីនដើរចូលមកក៏សួនឡើង.
ជីមីន"បងទៅមើលក្មួយប្រុសបងបន្តិចទៅឃើញផឹកយូហើយ.
យ៉ុងគី"បាទចាំបងទៅមើលគេ .
//និយាយរួចនាយក៏ដើរចេញទៅ//
ជុងសុខ"អាគុកថ្ងៃនេះឯងកើតអីហាស់បានផឹកៗយ៉ាងនេះ..
ជុងគុក"ចុះបងកើតអីដែរបានជាផឹកៗយ៉ាងនេះដែរ..
//ទាំថពីនាក់បងប្អូនសួនាំគ្នារាងខ្លួន//ហើយក៏ងាក់មកមើលមុខខេវិនដែរនៅទល់ពួកគេហើយក៏សួនាំឡើងព្រមគ្នា.
ជុងគុក&ជុងសុខ"ហើយចុះឯងកើតអីដែរបានជាផឹកៗមិនគិតអីចឹង..
ខេវិន"ថ្ងៃនេះចៅហ្វាយធំរៀបការខ្ងុំត្រូវតែផឹកអបអរដល់គាត់ហើយចៅហ្វាយទាំងពីកុំថាឲ្យខ្ងុំអី..
ជុងគុក"មែនហើយថ្ងៃនេះលោកប៉ាយើងរៀបការយើងក៏ផឹកអបអរគាត់ដូចគ្នា..តោះជល់..
យ៉ុងគី"នែ៎..ផឹកល្មមៗបានហើយណា៎នេះជាថ្ងៃមង្គលការប៉ាឯងផងប្រយ័ត្នស្រវឹង.
ជុងសុខ"ពួកយើងផឹកអបអរលោកប៉ាតើលោកពូ..
យើងគី"បានហើយឈប់ផឹកបន្តិចសិនទៅពិធីចាប់ផ្ដើមហើយ..
//និយាយរួចគ្រប់គ្នាក៏បែរមុខមករក//
វេមតិកាដែរមានកូនកំលោះកំពុងតែឈររងចាំកូនក្រមុំដើរចេញមក..រំពេចនោះភ្លេងក៏បន្លឺឡើងហើយក៏បង្ហាយកូនក្រមុំយ៉ាងស្រស់ស្អាត់ដើរចេញមកធ្វើឲ្យភ្ញៀវគ្រប់គ្នាលាន់មាត់សសើរកូនក្រមុំតែម្ដង..
យ៉ុងគី"ថេ.ថេយ៉ុង..😯
//ភ្លាមនោះយ៉ុងគីភ្ញាក់ផ្អើលយ៉ាងខ្លាំង//
ពេលឃើញនាងដើរចេញមក..ថេយ៉ុងដើរចេញមកទាំងញញឹមយ៉ាងស្រស់សម្លឹងមើលទៅកូនកំលោះរបស់នាង..ពេលនាងដើរមកដល់លោកអាចារ្យក៏បានឱ្យពួកគេស្បថស្បែរ..
លោកអាចារ្យ"លោកហូសុខតើលោកព្រមទទួលយកកញ្ញាថេយ៉ុងធ្វើជាភរិយានឹងរួមរស់ជាមួយគ្នាអស់មួយជីវិតដែរទេ.
ហូសុខ"បាទខ្ងុំយល់ព្រម
លោកអាចារ្យ"តើអ្នកនាងថេយ៉ុងព្រមទទួលយកលោកហូសុខធ្វើជាស្វាមីនិងរួមរស់ជាមួយគ្នាអស់មួយជីវិតដែរទេ.
ថេយ៉ុង"ចាសខ្ងុំព្រម..
//និយាយរួចអ្នកទាំងពីរក៏បានបំពាក់//ចិញ្ចៀនឲ្យគ្នាទៅវិញទៅមកហើយក៏ថើបគ្នាភ្ញៀវទាំងអស់ក៏បានទះដៃហូរឡើងក្រៅពីពិធីស្បថស្បែរបានបញ្ចប់ពួកគេក៏បានមកទទួលនិងនិយាយរាក់ទាក់ភ្ញៀវដែលមកចូលរួមក្នុងថ្ងៃមង្គលរបស់ពួកគេ..
ថេយ៉ុង"អូនសុំទៅបន្ទប់ទឹកបន្តិច..
ហូសុខ"ឲ្យបងជូនទៅដែរទេ..
ថេយ៉ុង"មិនអីទេលោកម្ចាស់នៅទទួលភ្ញៀវទៅអូននឹងឆាប់មកវិញ..
//និយាយរួចនាងក៏ដើរចេញទៅ//
តាមពិតនាងមិនបានទៅបន្ទប់ទឹកគឺនាងមកតាមរកជុងគុកទៅវិញទេពេលដើរលើឆាកមុននេះនាងឃើញទឹកមុខគេមើលមកនាងឈឺចាប់ណាស់ពេលនាងកំពុងតែដើរភ្លាមនោះស្រាប់តែមានអ្នកចាប់អូសដៃនាងចូលទៅក្នុងបន្ទប់មួយយ៉ាងរហ័ស..
ថេយ៉ុង"អាយ..អ៊ុប..
//ស្រែកបានបន្តិចក៏ត្រូវគេថើបបំបិតមាត់//
នាងយកតែម្ដង..ហើយមិនម្នាក់គឺជុងគុកនឹងឯង..
ថេយ៉ុង"ជុង.ជុងគុក.ឈប់សិន.អា៎..ឈប់សិន..
//នាងខំប្រឹងឃាតតែអ្នកម្ខាងទៀត//មិនឈប់នោះនៅតែបន្តថើបនាងចំណែកដៃវិញស្ទាបច្របាច់ដើមទ្រូងនាងម្ដងខ្លាំងម្ដងតិចដោយអារម្មណ៍ស្រើបស្រាល.
វិនាទីបន្ទាប់នាយក៏សើយរ៉ូបនាងឡើងហើយក៏ចាប់ទាញផ្ដាច់លីអូដល់ស្ដើងរបស់នាងបោះចោលទៅម្ខាងដោយលើកជើងម្ខាងរបសើនាងឡើងហើយគេក៏រ៉ូតខោទាញយកនាគរាជរបស់គេមកបុកទំលុះល្អាងស្នេហ៍របស់នាងអ៊ុកៗដូចជាដាច់ដាមតាំងពីពេលណាមកចឹង...
"អ្អឹកៗ..អ្អាស៎.ៗ..~អ្អាស៎ៗ~ផ្លាប់ៗ..
//សម្លេងអ៊ុកឮកាន់តែខ្លាំងឡើងឡើងបូក//
រួមជាមួយនឹងសម្លេងថ្ងូរទៀតកាន់តែធ្វើឲ្យពួកគេពុះកញ្ជ្រោលឡើង..
ថេយ៉ុង"ខ្លាំងឡើង..ជុងគុក..ស្រួលណាស់.
អ្ហាស៎ៗ~អ្ហឹកៗ.~អា៎..💦
//សម្លេងថ្ងូរចុងក្រោយរបស់ពួកគេក៏//
បានបន្លឺឡើងព្រមគ្នាព្រោះដល់គោលជាមួយគ្នាហើយ..
ជុងគុក"នឹកណាស់..សឺត.ជុប៎ៗ..
//នាយនិយាយដោយថើបនាងគ្រប់//
កន្លែងតែម្ដង.
ថេយ៉ុង"បានហើយ.ខ្ងុំត្រូវប្រញាប់ទៅវិញខ្លាចលោកប៉ាលោកចាំយូរ
ជុងគុក"សុំមួយទៀតបានទេចាំទៅ..
//នាយនិយាយដោយទឹកមុខអង្វរនាង//
ថេយ៉ុង"មិនបានទេខ្ងុំមកយូរហើយណា
//និយាយរួចនាងក៏ដើរចេញទៅបាត់ទៅ//
ទុកឲ្យនាយកំលោះដែរនៅមិនទាន់អស់ចិត្តនោះក៏ដើរទៅរើសយកលីអូរបស់នាងដែរគេក្រវែងចោលមុននេះយកមកហិត.លិត.ថើបចំណែកឯដៃវិញក៏ប្រឹងសាប់កូនប្រុសសម្រេចកាមដោយខ្លួនឯងតែម្ដង.
ក្រឡេកមកមើលថេយ៉ុងវិញពេលចេញពីក្នុងបន្ទប់នោះមកនាងក៏ចូលទៅក្នុងបន្ទប់ទឹកបន្តិចតែភ្លាមនោះក៏បានជួបជាមួយនឹងយ៉ាងគី..
យ៉ុងគី"ថេយ៉ុង...
ថេយ៉ុង"លោកម្ចាស់..
//នាងឃើញគេក៏ភ្ញាក់ផ្អើលបន្តិចដែរ//
ព្រោះមិននឹងសហមានថាបានជួបគេនៅទីនេះ.
យ៉ុងគី"មិននឹកស្មានថាកូនក្រមុំថ្ងៃនេះគឺជានាងសោះ..
//នាយនិយាយដោយលើកដៃមកអង្អែល//
លើមុខផូផង់របស់នាងទាំងទឹកមុខចង់បាននាងខ្លាំងណាស់.
យ៉ុងគី"ខ្ងុំនឹកនាងខ្លាំងណាស់ដឹង..សឺត.
//នាយក៏បានថើបនាងមួយខ្សឺតដោយ//
នាងមិនបានប្រកែកអ្វីឡើង..
ថេយ៉ុង"លោកម្ចាស់...
//ថេយ៉ុងស្រដីឡើងទាំងទឹកមុខស្រទន់//
ដាក់នាយធ្វើឲ្យគេទ្រាំលែងក៏ថើបនាងមាត់នាងបឺតយកៗរួចក៏លើកនាងមកដាក់លើឡាបូមុខកញ្ចក់សើយរ៉ូបនាងឡើងដោយលើកជើងនាងម្ខាងបើកឲ្យឃើញផ្កាកុលាបក្រហាមស្រស់នៅចំពោះមុខគេមិនចាំយូគេក៏អោនទៅក្រេមយកលម្អផ្កាបឺតជញ្ជក់ខ្លាំងៗធ្វើឥ្យថេយ៉ុងស្រែកថ្ងូរឡើងពេញក្នុងបន្ទប់ទឹកព្រោះស្រៀវខ្លាំងពេក..
អ្ហាស៎...🥵
ថេយ៉ុង"ស្រៀវខ្លាំងណាស់លោកម្ចាស់.
//នាងស្រែកថ្ងូរផងដៃខ្ងាំសក់របស់គេផង//
ពេលនេះនាងពិតជាស្រួលខ្លាំងណាស់..
អ្ហាស៎..💦
មិនចាំយូរយ៉ុងគីក៏ដោះខ្សែក្រវាត់ខោរបស់ខ្លួនទម្លាក់ចុះដោយចាប់កូនប្រុសរបស់គេមកសាប់ឡើងរឹងរួចក៏មកញល់ជាមួយផ្ការបស់នាងគេច្រល៎ម្ដងដាក់ម្ដងដក់ធ្វើឲ្យនាងហេហាតែម្ដង..
ថេយ៉ុង"ឆាប់ដាក់ចូលមកលោកម្ចាស់កុំធ្វើបាបខ្ងុំអី ..អ្ហាស៎..💦ផ្លាប់ៗ~>>
//គ្រាន់តែនាងនិយាយនាយក៏អ៊ុកយកៗ//
បុកចូលខ្លាំងៗធ្វើឲ្យថេយ៉ុងឈឺផងស្រួលផងរកនិយាយមិនត្រូវ..
យ៉ុងគី"អ្ហា៎..សឺត..ស្រួលណាស់.នាងនៅតែ
អេមដដែរ..អ្ហា..🥵
//នាយនិយាយឡើងបណ្ដើរខំប្រឹងសម្រុង//
ចូលបណ្ដើរគេស្រួលឡើងព្រឺតដល់ក្បាលហើយពេលនេះ..អ្ហាស៎..💦
//ទឹកចុងក្រោយពួកគេក៏ដល់គោលដៅ//ជាមួយគ្នា.ក្រោយពីបញ្ចប់សង្គ្រាមនៅក្នុងបន្ទប់ទឹករួចថេយ៉ុងក៏ដើរចេញមកទាំងមានអារម្មណ៍ថាអស់កម្លាំងយ៉ាងខ្លាំងព្រោះតែយ៉ុងគីនិងជុងគុកពួកគេសុទ្ធតែខ្លាំងដូចគ្នាសម្រុងអ្នកឡើងអស់កម្លាំងបាត់ទៅហើយ..







ភ្លើងស្នេហ៍កាកីМесто, где живут истории. Откройте их для себя