2019 25 Şubat;
Arda'nın çektiği şut direkten dönüp tekrar ona gelirken derin bir nefes vermişti.
14 yaşında Fenerbahçe altyapısında parlayan bir çocuktu Arda. Çok sıkı çalışıyordu ama çalışmasının sebebi o kızdı.
Adını bilmediği.. İçinde yıldız sakladığı siyah gözlere sahip Sihirbaz..
5 yıl olmuştu, koskoca 5 yıl.. Her gün daha iyi olmak, o kızı yenmek istiyordu.
Uyurken o vardı aklında, kalkarken yine o..Defalarca Arda bunun sebebini sorguladı ama o düşündüğü şeyin olmaması için her zaman o düşünceleri uzaklaştırmıştı.
Kim hayatında bir kez gördüğü kıza böyle bir his beslerdi ki?
Arda kendisine arkadaşlık dışında yaklaşan herkesten uzak durmuştu. Nedenini bilmez iken ihanet etmiş gibi hissediyordu..
Kafasını iki yana salladı. O kıza aşık değildi! Olmazdı! Olamazdı!
Arda büyük futbolcu olacak, o kızı bulup yenecek ve bir daha aklının ucundan dahi geçirmeyecekti. Tabi o kızı aklının ucundan geçiremezdi çünkü gözlerinde yıldızları saklayan Sihirbaz'ı çoktan kalbini ele geçirmiş, orada mesken kurmuştu..
Günümüz;
Arda nefes nefese topa bakarken duyduğu şeyi algılamaya çalışıyordu..
Sarı kafa..
Gelmişti. Karşısındaydı..
Bakışları Sihirbaz'ı bulunca yutkundu. 'Burdasın' demek istedi. 'Geldin. Karşımdasın' demek istemişti ama ağıznı bile açmıyordu.
Yenilmişti ama bunun yeni olmadığını hissetti. 10 yıl boyunca her saniye yenilmişti de o bunu aptal bir hırs sanmıştı.
Aşkından her geçen gün ölmüştü de, hislerini kabul etmemek için büyük bir savaş vermişti..
Sihirbaz'ın gözündeki yıldızların azaldığını görünce bir kez daha ölmüştü orada.
O kaza da Sihirbaz ölmüştü aslında ve kendi ile birlikte Arda'yı da öldürmüştü.
Arda titrek bir nefes alırken 10 yılını heba ettiği kızla yüzleşmenin ağırlığı altında ezildiğini hissetmişti..
Aşık olmuştu işte ona.. 10 yıl boyunca her gün daha çok aşık olmuştu da kabul etmek istememişti..
Sihirbaz'ın arkasını dönüp adımladığını duyunca nefesinin kesildiğini hissetmişti.
Gidiyordu.. Yine gidiyordu..
Ama bu sefer karşısında küçük Arda yoktu, büyümüş ve ona aşık bir Arda vardı. Gitmesine izin vermeyecekti.
"Dur!"
Arda'nın bağırışı ile Sihirbaz durmuş Arda'ya omuzunun üstünden bakmıştı.
"Ne var sarı kafa?"
Arda iç çekti. O an ismini sarı kafa olarak değiştirmeyi bile düşünmüştü.
"Gidemezsin."
Arda kendinden emin bir şekilde söylediği sözün arkasındaydı. Gidemezdi. Daha yeni gelmişti, nereye gidiyordu?
"Ne?"
Asel'in anlamadığını anladığında kendini açıklamıştı hemen.
"Bir kere senin gitmene izin verdim, bir daha vermem."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİHİRBAZ
FanfictionTürkiye'nin erkek futbolu ön plandayken tüm düşünceleri yıkabilecek bir kız futbolcu olsa ne olurdu? Büyük beklentiler sonucu büyük hayal kırıklıkları.. Beklenmeyen kararlar ve pişmanlık getiren sonuçlar..