C : " Tanrım o çok güzel, nasıl senin kardeşin(!) olabilir Stark ? " demişti Clint .
T : " Kardeşim hakkında konuşmayı kes Barton ! "
C : " Kardeşin olduğuna emin miyiz acaba Tonycim ? Sevgilin falan olmasın ? . "
B & T : " Kapa çeneni Clint . "
F : " Ah yeter bu kadar ! "
N : " Senin kardeşin olduğunu bilmiyorduk Tony , bize ne zaman söylemeyi düşünüyordun ? " diye sormuştu kızıl saçlı güzel kadın . Sonuçta Tonyle çok yakın arkadaştı ve Tonynin bir kardeşi olduğunu söylememesi onu kırmıştı.
Tony derin bir nefes aldı ve onlara koltuklara oturmaları için işaret verdi .
T : " Lunayla ilgili konuşacaklarımız aramızda kalacak , gerçi Clinte pek güvendiğim söylenemez ağzında bakla ıslanmıyorda neyse. "
C : " Çok alındım gücendim Tonycim . "
Tony Clintin bu söylemine göz devirmekle yetindi.
T : " Luna daha doğmadan önce babasını savaşta , annesinide doğumda kaybetmiş .
Yani ikisinide hiç tanımamış . Babamla Lunanın annesi çok yakın arkadaşlarmış. Babam kendisine ve Lunaya söz vermiş , onu ne olursa olsun koruyup kollayacağına dair. Lunayı evlatlık almış sonrada babam annemle evlenmiş . Annemde Lunayı kendi evladı gibi sahiplenmiş . Bir süre sonrada zaten ben doğmuşum hatta ismimi Luna koymuş." Diyerek hızlıca geçiştirmişti sorunun cevabını.F : " Onun için zor zamanlar olmuş olmalı . " diye cevaplamıştı Nick.
T : " Biz ne kadar onun için elimizden geleni yapsakta dediğin gibi zor zamanlar yaşadığı oldu ... " diyerek derin bir nefes almıştı Tony.
--------------------------------------‐--------
-Luna Stark'ın bakış açısından -Ahh ! Tanrım , neden herkes beni Tony'nin boya küpü , aptal sevgililerinden zannediyorlar ki ...
Tamam biliyorum çok genç ve güzel gözüküyorum ve de herşeyimle mükemmelim çünkü ben bir Starkım ama Tony'nin o yapmacık kız arkadaşlarına benzetilmek... ıyhhh
Neyse neyse sakin ol Luna... derin nefes al kızım.
Kendi kendime konuşurken biricik arabama varmış , binmiş ve çalıştırmıştım.
Kendi evime doğru yola çıkmıştım , yolda giderken Jarvisten The Neighbourhood - Flawless açmasını istemiştim çünkü neden olmasın değil mi abi ? Eğer birisi "Bana herhangi bir şarkı öner ."derse kesinlikle adını ilk sıralarda verebileceğim bir şarkı.
Yolla devam ederken bir yandan şarkıya eşlik ediyordum .
Eve vardığımda arabamı park edip , evime girmiştim. Direk mutfağa girip kendime büyük bir bardak su doldurmuş ve elimdeki suyla birlikte bahçeye adımlamıştım.
Bahçeye çıktığımda kendimi bahçedeki 2 kişilik olan beyaz koltuğa bırakmıştım. Kısa bir sonra yanımda bir hareketlilik hissetmiştim . Burnuma dolan hafif sandal ağacı ve taze nane kokusu ile kimin geldiğini anlamıştım .
Lo : "Leydim."
L : " Uzun zaman oldu Loki . "
Lo : " Evet leydim maalesef, Asgardta bazı problemler yaşandı. "
Başımı Lokiye çevirmiş ve ona odaklanmıştım.
L : " Tanrım , peki sen iyi misin ? " diyebilmiştim endişeyle.
Lo : " Ben fesatlık tanrısı ?! Sence kötü olabilir miyim Leydim ? Bana bir baksana? " demiş ve ayağa kalkıp kendisini göstermişti.
Onun bu haline gülmüştüm...
L : " İyi olmana sevindim Lordum . " demiş ve bende ayağa kalkmıştım.
L : "Eee Lordum kahve içer misin ? "
Lo : " Senin elinden herşeyi içerim Leydim ." Deyip göz kırpmıştı.
Onun bu yaptığı karşısında dudaklarımda alaycı bir tebessüm belirirken göz devirmiştim.
Sonra tekrardan eve girip mutfağa doğru ilerlemiştim . Mutfağa girince mutfak gereçlerinin asılı olduğu askılıktan cam cezvemi çıkartımıştım .
Lo : " Ee Luna hayat nasıl gidiyor ? " diye sormuştu Loki mutfaktaki adanın önünde bulunan siyah bar sandalyesine otururken .
L : " Her zaman ki gibi lordum ya , çok bir değişiklik yok . " Demiştim dolaptan kahveyi ve fincanları çıkartırken .Aklıma bu gün yaşadığım olay gelince istemsizce gülmeye başlamış ve gülmemi bastırmaya çalışarak
L : " Sadece bu gün beni Tony'nin sevgilisi zannettiler. " demiştim .
Lo : " Ciddi misin ?! " diye sormuştu Loki hayretle .
Gülmemi sonlandırmaya çalışarak evet anlamında başımı sallamıştım. Lokiyse yüzüme bu söylediğimden sonra far görmüş tavşan gibi bakıyordu resmen .
Gülmem tamamen durunca kahveyi hazırlayıp ocağa koymuş ve kaynamaya bırakmış ,tekrar Lokiye dönmüştüm
L : " Sen nasılsın Loki , Thor nasıl ? "
Lo : " İyi gibi ya Leydim . "
L : " Sen , iyi gibi ?! Vay be gözlerim yaşardı resmen mutluluktan Loki . "
Demiş , Lokiye gülümsemiştim.Loki bu söylediğime gülmüş ve Tabii yawrum bakışı atmıştı, elleriyle ben dercesine kendisini işaret etmiş.
Lo : " Neyse Golden Retriver ise Sevgilisi olan Midgardlının yanında sanırım ama o da iyi . " diye cevaplamıştı sorumu .
Bende kahveleri fincanlara koymuş Lokinin fincanın önüne koymuş vede yanına oturmuştum.
L : " Asgard ile ilgili birkaç problem çıktı demiştin , Neler oldu Loki ? " diye bir soru yöneltmiştim tekrardan Lokiye.
Lo : " Buz devleri sarayı işgal etti Leydim ama herşey halloldu , Elbette benim mükemmel numaralarım ve taktiklerimle , sonuçta fesatlık tanrısıyım . "
L : " Tabii ki öylesiniz Haşmetli Prens Loki hazretleri lordum. " demiştim kahvemden bir yudum alırken . Sonuçta kendisini bu kadar övmeye bu kadar ünvan ancak yeter.
Loki yüzüme bakmış ve
Lo : " Hadi ama... " demişti .
L : " Buz devleri neden saldırmış peki ? "
Lo : " Uzay taşını almak için gelmişler. "
L : " Yani Tesseract için. "
Lo : " Aynen öyle. "
L : " Peki Tesseract şuan güvende mi ? " diye gergin bir şekilde sormuş ve gözlerimi Lokinin mavilerine dikmiştim.
Lo : " Asgarda , kulede ve muhafızların koruması altında ... "
L : " Şükürler olsun ..." deyip derin bir nefes almıştım .
Loki bana gergin bir gülümsemeyle bakmış ve konuşmaya devam etmişti.
Lo : " Aslında Bunak Odin ve diğerleri öyle biliyor yani Tesseract aslında kulede değil ." Demişti Loki.
L : " Nasıl yani ?!! " diye gergin bir şekilde yüksek sesle sormuştum Lokiye .
Loki bana şirince gülümsemiş ve kemikli elini ceketinin cebine atmış ve etrafına mavi renkli ışık saçan bir küp çıkartmıştı.
L : " Siktir Loki ya! " demiş ve şok içinde Lokiye bakmıştım.
Selammmm , uzun süre yoktum ama geri döndüm yine ara ara böyle bölüm atmaya devam edeceğim.
Yazım veyahut noktalama yanlışları varsa lütfen kusur bakmayın .
Vote atmayı ve yorum yazmayı unutmayın .
Seviliyorsunuz 🧸🌸💙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Luna Rogers
Fanfiction"Luna Anne karnındayken önce babası Steve'yi savaşta, doğum sonrasında ise annesini kaybetmesiyle tek başına kalmıştı. Bu dünyada hiçbir şeyden haberi olmayan bu güzeller güzeli okyanus gözlü bebeği gören Howard Strak, onu her daim koruyacağına ve y...