bölüm 2

2.2K 429 301
                                    

Bunları düşünürken eve geldiğimizi fark ettim ve taksiciye parasını verip arabadan indim. Evime girerken arkamdan sesler gelmeye başladı fakat çok takılmadan içeriye geçtim. Saat geç olduğu için kısa bir duş alıp kendimi uykunun kollarına bıraktım.

Hyunjin'den

Uzun zaman önce eşimden ayrılmış, kendime yeni bir hayat kurmuştum. O zamandan sonra Ha-eun'a yani minik kızıma, kardeşim Changbin bakmıştı.
Fakat 2 gün önce işi yüzünden yurtdışına çıkmak zorunda kaldı. Bu yüzden kızıma bakabilecek birisi yok. O yüzden bugün onu parka ben götürdüm.

Fakat onunla oyun oynamıyorum diye 'O zaman bende benimle oyun oynayacak  baska bir baba bulurum' diyip gözüne kestirdiği bir gencin yanına gitti.

Onunla biraz konuştuktan sonra yanıma gelip oyuncaklarını aldı ve yine onun yanına gitti. Biraz oynadılar, bende o sırada genci izledim. Çok güzel, hoş bir yüzü vardı. Aynı zamanda iyi birine benziyordu.

Aslında ona kızıma bakması için iş teklif edebilirdim. Fakat kızım benim için çok önemliydi ve ona tanımadığım birisinin bakması beni huzursuz ederdi.

Bu yüzden onu birkaç gün uzaktan izleyecektim. Gence işaret edip yanımdaki güvenliğime

"Şu sarı civcivi araştırın" dedim

Güvenlikte "Peki efendim" dedi

Telefonumu çıkardım ve saate baktım, çoktan 7 olmuştu. Evde yapılacak işlerim vardı o yüzden Ha-eun'un yanına gidip

"Güzelim hadi eve gidelim artık işlerim var" dedim.

Ha-eun'da "Ama ben abiyle çok eğleniyordum" dedi

Tam birşey diyecekken genç

"Bir sonraki geldiğinde söz yine birlikte oynarız" dedi.

Ha-eun'da kafasını sallayip

"Tamam Felix abii görüşürüzz" dedi.

Ha-eun'u kucağıma alıp arabaya doğru ilerlemeye başladım.

"Güzel kızım benim, eğlendin mi bugün?"

"Evet!!! Senin aksine Felix abi çok eğlenceli"

"Ordaki çocuğun adı Felix miydi?"

"Evet baba"

Arabaya binmiştik. Miniğimi kucağımdan indirip yanıma oturttum ve emliyet kemerini taktım.

Yol boyunca Ha-eun, Felix'i anlatıp durdu ve en sonunda uyuyakaldı. Eve geldiğimizde Ha-eun'u uyandırmadan kucağıma aldım ve arabadan inip eve girdim.

İşlerim olduğu için Ha-eun'u odasına götürüp çalışma odama girdim. Masama geçip laptopumu açtım ve çalışmaya başladım.

Bir süre sonra gözlerim kapanmaya başladı. Saate baktığımda 3 olduğunu
gördüm. 5 saatten fazla çalışmıştım. Bu kadar çalışmanın yeterli olacağını düşünüp odama geçtim ve ışıkları kapatıp kendimi yatağa attım...

SELAMM YİNE BENN

Hasta olduğum için uzun süredir yoktum biliyorum..

Bundan sonra daha sık bölüm atmaya dikkat edicem ( tehtit ediliyorum 😔 )

Neysee 200 oydan  sonra yeni bölüm  gelicekk

Sonra görüşürüzzz

Sonra görüşürüzzz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 13 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

sarı civciv Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin