🔞3🔞

789 38 4
                                    

თავზე ხელი გადამისვა. კისერში კი სველი კოცნების დატოვება დამიწყო.
ბიუსჰალტერი გამიხსნა და კუთხეში მოისროლა. ხელები შემომისრიალა და ორივე მკერდზე მაგრად მომიჭირა.

-აჰჰ- თან მსიამოვნებდა და თან მტკიოდა თავს ვიკავებდი რომ კვნესა არ დამცდენოდა მაგრამ ჯანდაბა...
რამდენადაც მტკივა, იმდენად მსიამოვნებს მისი შეხება.
მაგრამ... პირველად მეხება კაცი და წარმოიდგინეთ რა დღეში ვარ.
თვალებიდან ცრემლები წამომივიდა.

-სტელა... ჩემო პატარავ რა მტირალა ყოფილხარ...-ლოყაზე საჩვენებელი თითი ჩამომისვა და ჩემი ცრემლი გალოკა.

- შენი ცრემლებიც კი ისეთი გემრიელია მმმჰჰ..-

Jk's pov

მართლაც რომ ძალიან გემრიელია
მაგრამ, მის ტირილს ვერ ავიტან
მე რომ ვატირო არუშავს მაგრამ, ჩემს გარდა რომ ვინმემ რამე ატკინოს ტვინს დანაზე დავასხმევინებ.

ხელები მენჯებზე დავასვენე, შემდეგ კი ბარძაყებზე მოვუჭირე, მერე  წელიდან დავიჭირე, ჰაერში შემოვატრიალე და ისე დავისვი კალთაში რომ პირდაპირ ვუყურებდი, მის დიდ ცისფერ თვალებში ჩავიხედე, ცრემლებით რომ ჰქონდა სავსე.  შუბლზე ვაკოცე, თავი ჩახარა მაგრამ ავაწევინე და ბაგეებზე უხეშად დავეწაფე არ მყვებოდა რა თქმა უნდა. მეორე ხელი ლოყებზე  მაგრად მოვუჭირე, შემდეგ კი მან პირი გააღო კოცნა უფრო გავაღრმავე რა ტკბილია ჯანდაბა.

Stella's pov

ყბაზე ხელი იმდენად მაგრად მომიჭირა რომ პირი გამაღებინა და მხეცივით მეცა. ქვედა ტუჩზე მიკბინა

-აჰჰ- ხელი დაკუნთულ გულ-მკერდზე მივადე და უკან გავიწიე, ტუჩიდან სისხლი ცერა თითით აიღო და ეგეც გალოკა ეს რა მანიაკიაა თუ ფსიქოპათი.

-ჯანდაბა რას აკეთებ დემინი ხარ!- ხმამაღლა ვუთხარი, მან კი მისი შავი თვალებით სულში ჩამაანათა.

- დემონი? პატარავ დემონი კი არა შენი ერთადერთი კოშმარი ვარ!- მითხრა. ტუჩებზე ისევ დამაცხრა,და  უკანალზე მიჩქმიტა, "ამყევიო"მანიშნა.

🔞გათვლა🔞 (დასრულებული)Where stories live. Discover now