Kapının önüne geldiğimizde sekreter kapıya iki kere tıklattı içeriden kalın ve gur bir ses 'GİR!' diye bağırmıştı sekreter kapıyı açıp içeri girdi.
"Efendim jungkook bey geldi."
"Al içeri."
Sekreter başını eğip selam verdikten sonra bana döndü ve içeri geçmem için işaret verdi.
Gözlerim yerde olacak şekilde içeri girdik ve karşımda ki kişiye baktım...sarı saçlarıyla uyumlu çakmak gibi parlayan kahverengi gözleri ile şirketin sahibi KIM TAEHYUNG bana bakıyordu.
Siktirrr...geniş omuzları,yapılı vücudu ve kol kasları bile giydiği takım elbisesinden belli oluyordu. Ben taehyungu süzmeye devam ederken bi anda ayağa kalktı ve bana doğru gelmeye başladı yüzüne baktığımda ise dudaklarında bir sırıtma vardı.
"Beni çok beğendiğin sanırım."
Afallamış bir şekilde gözlerinin içine baktım.
"Gözlerinle yedin bitirdin beni jeon."
"A-a şey pardon efendim...Ben-"
"Niçin geldiğini biliyorum jeon."
Dediğinde kafamı olumlu anlamda salladım. Ve beklmeye devam ettim.
"Oturmaz mısın jeon geç şöyle ayakta kalma."
Kafamı sallayarak eliyle işaret ettiği yere doğru ilerledim ve siyah deri koltuklardan birine oturdum.
"Birşeyler içer misin?"
"Hayır efendim teşekkür ederim"
Masasına geçerken sorduğu soruya olumsuz yanıt verince şirket telefonuna giden eli duraklamıştı. Ve başını belli belirsiz sallamıştı.
"Evet jeon gelelim şu iş teklifine. Aslında seni uzun zamandır takip ediyordum ve birazda senin hakkında araştırma yaptım yalan yok."
Dediği şeye açıkçası şaşırmıştım ve tepkimi gizleyememiştim oda başını eğip gülmüştü sonrasında sözüne devam etmişti.
"Babanda hwang sirketinin sahibiymiş açıkçası baban neden seni şirketinde çalıştırmak yerine iş aramani istedi."
"Kendi ayaklarımın üstünde durmam gerektiğini söyledi efendim ve çalışanlara emir verip onlara işlerimi yaptırabileceğimden emin olduğu icin."
Bu dediğime güldüğünde gözlerim istemsiz gülüşüne takılmıştı tanrım güzel gülüyordu yalan yok herif taş gibiydi yaşınıda göstermiyordu dışardan görsem 25 yaşında derim herif hiçte bile 32 yaşında değildi.
"Anladım jeon. Ne tür iş yapacağını merak ediyosundur şimdi."
Dediğini kafamla onayladım ve ne tür bir iş teklif edeceğini bekledim.
"Seks partnerim ol."
Donup kalmıştım öyle ne diyeceğimi bile bilmiyordum ben başka bir iş teklifi zannediyorken adam resmen 'seks parterim ol' demişti ben yüzüne aval aval bakarken tekrar söze girdi.
"Ne kadar istersen de veririm jeon."
Bu neydi şimdi ben neyin içine düşmüştüm ki tamam kabul herif etkilenilecek türden ama ama ne bileyim amk bana böyle bir teklif yapacağını.
"Hayır sizinle çalışmayacağım."
Dedim ciddi ve bi o kadar da kararlı çıkan sesimle.
"Benimle çalış demiyorum zaten seks parterim ol."
Yüzüme tüm ciddiyetiyle bakan herife karşı hiçbir cevabım yoktu bu yüzden oturduğum yerden ayağa kalkıp kapıya doğru ilerlerken arkamdan sesini işittim ve arkam ona doğru dönük bir şekilde durdum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BUSSINNIES *ARA VERİLDİ*
FanfictionJungkook:Hayır seninle çalışmayacağım! Taehyung:Benle çalış demiyorum zaten sex partnerim ol. !yaş farkı! !cinsel içerik!