-5-Yeni gün yeni başlangıç

32 1 0
                                    

Dün ki kaostan sonra eve gelip kısa bir duş almış ve üstümü giyinmiştim ne oldu diye sorarsanız kısa bir özet geçeyim.

Jin hyungun denemek istediği kafede oturmus siparişleri vermiştik ben her zaman ki kahvemden söylemiştim jin hyung ise başka başka şeyler denemek istediği için daha önce hiç tatmadığı şeyleri söylemişti joon hyung ise 'hepsini yeme miden bulanır.' Dediği için jin hyungtan güzel bir azar yemişti ve joon hyungun dediği olmuştu.

Jin hyung tuvalete gidemeden yerlere kusmuştu üstüne hastaneye gidip midesini yıkattırmış birde serum yiyip öyle eve gelmiştik.

Şimdi ise odamda yatakta yüzüstü uzanıyordum.

Yatağımın üstünde ki telefonumdan bildirim gelince elime alıp bildirimin neyden geldiğine baktım taehyung'un mesaj attığını gördümm. 'Yarın akşam bu konuma gel.' Mesajıydı.

Ahh! Doğru ya yarın akşam onun yanına gidicektim bugün olanlardan dolayı unutmuşum neyse ki bugün fazla yorulmadan eve gelebilmiştim.

Taehyung'un mesajına da cevap olarak tamam yazıp telefonu komodinin üstünde ki şarj aletime koyduktan sonra kendimi uykunun kollarına bıraktım.

**
Sabah telefonumun ard arda çalmasıyla birlikte sinirle uyanmıştım taehyung'un aradığını görünce göz devirmeden edememiştim ciddenne diye sabahın bi saati arıyordu ki aramayı cevaplayıp kulağıma götürdüm telefonu.

Şarışın bomba
Arıyor...


-Alo.

Ne var taehyung.

-Sabah sabah asabiyiz bakıyorum.

Neden acaba sabahın bi saati beni güzel uykumdan uyandırdığın için olabilir mi.

Telefonun arkasından kısık kıkırtısını duydum ve tavana bakar vaziyette göremeyeceğini bildiğim halde göz devirdim. Ve havaya sıkıntılı bir nefes verdim psikopat oruspu çocuğu sabahın köründe güzel uykumu bölmüştü.

-Asabi ve hırçın jungkook yatakta da bu kadar asabi ve hırçın mısın'dır?

Bu dediklerine sırıtmıştım ardından beklemeden cevap vermiştim.

Altımda zevkten inlerken ve daha fazlasını isterken anlarsın nasıl olduğumu tae.

Dediklerim sanki komik birşeymiş gibi gülmüştü , neden güldüğünü anlamadığım için kaşlarımı çatmıştım ve ardından bu karma karışık ifademi taehyung'un dediği şeylerin ardından bozulacağını bilmeden dinledim.

-Ahh...jeon bu kısımda yanılıyorsun...

Hangi kısım?

-Altta olmam kısmında

Ne yani ben mi altta olucam.

Demiştim merak içeren sesimle.

-Hmhm aynen öyle

Siktir git taehyung!Ben asla altta olmam.

Demiştim sinirle yatakta dikleşerek taehyung ise havaya derin bir nefes bırakmıştı.

-Ne zannettin jungkook üstte olup beni becericeğini falan mı?

Öyle değil miydi zaten hatta o yüzden bana seks partnerim ol demedin mi sen.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 02 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BUSSINNIES *ARA VERİLDİ*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin