0.2 - Kabul
Berkayın Anlatımıyla
Sinirlice "Ne bakıyorsun?" dediğimde alt dudağını ıssırarak gülümsedi ve "Hiç." dedi. Koltukta oturur hale geldiğimde bir süre sessizce bana baktı.
"Düşündün mü?"
Düşündüm ama hala emin değilim. Bakışlarımı Ateşten kaçırdım. Bunu fark ettiği anda çenemi tutup kendisine bakmamı sağladı.
"D-Düşündüm..ama bilmiyorum." dedim. Bir süre gözlerimi izlemeye devam ettikten sonra "Neyinden korkuyorsun bu kadar?" diye sordu. Düşünmeden "Korkmuyorum sadece emin değilim." diye cevap verdim.
"Merak etme sana acımasızca işkence çektirme gibi bir amacım yok veya sabahlara kadar altıma almak."
Durdu ve nefes alıp sözüne devam etti.
"Sadece seni istiyorum."
Kalp atışlarım hızlandı. Bu adam beni çok heyecanlandırıyordu. Hemen aklıma ilk gelen şeyi söyledim; "Sen benden mi hoşlanıyorsun?"
Gülümsedi ve "Bunu bilmene gerek yok." diye cevapladı. Kaşlarımı çattım. Sinirlice "Ozaman neyimi istiyorsun?" diye sordum. Bir süre düşündü ve "Herşeyini istiyorum. Saygını, güvenini, sevgini, vücudunu.." dedi.
Son dediği kelime yutkunmama sebep olsa da yüzümdeki sert ifade yumuşadı. Bir süre birbirimizi izledik. Aslında kabul edesim vardı. Dağınık simsiyah saçları, benim için ölüp bittiğini az da olsa anlatan simsiyah gözler.. hoşuma gitmiyor değildi.
Tavırları da.. hoştu. Derin bir nefes aldım ve "Sanırım.. biliyorum." dedim. Bana merakla baktığında devam ettim; "Cevabımı."
Benden cevap beklediğini biliyordum. Çok merak ettirmeden cevabımı söyledim.
"K-Kabul ediyorum."
Siktir. Söylemiştim. Bana pis pis sırıtarak baktı ve "Aferim benim bebeğime." dedi. Böyle bir tavırla yaklaşma bana! Kalp atışlarım daha da hızlanıyordu.
"Gel kucağıma."
Emriniz olur beyefendi. Kucağına geçtim ve geçtiğim an altımda o sertliği hissettim. Sapık bu adam.
Bakışlarımı utanarak kaçırdım. Kıkırdadı ve "Sapık olduğumu mu düşünüyorsun?" diye sordu. Kafamı hayır anlamında salladım ama sapık olduğunu düşünüyordum.
"Güzel."
Bir insan sapık olduğunu düşünülmediğini öğrendiğinde neden Güzel derki? Sadece Güzel dedi. Sanırım onun hakkında öğreneceğim çok şey var..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BORÇ | Gay
RomanceBabasından ona kalan borçlar yüzünden intihar etmek üzere olan Berkay bir gün bu isteğini gerçekleştirmek ister ama onu gören ateş ona daha güzel bir teklif sunar.. ! Smut/Ageplay !