Tam o anda, yüksek sahnede tarif edilemez ama dehşet verici bir aura belirdi.
Her şey durma noktasına geldi.
İster Haris, ister hakem, ister tribünlerdeki insanlar. Arenanın zeminine soğuk bir aura yayıldı.
"N-neler oluyor?"
Yarı yolda duran Haris sanki bacaklarının kurşundan yapılmış olduğunu hissetti. Hareket edemiyordu.
"S-sen bana ne yaptın?"
Haris'in daha önce sahip olduğu ivme, Ren'in gözleri griye döndüğü anda tamamen ortadan kayboldu. Sanki görünmez bir el boynunu kavramış gibi Haris'in konuşması kekeledi ve gözleri irileşti.
İlk defa birinden bu kadar korktuğunu hissediyordu. Vücudu hafifçe sarsılırken zar zor tek kelime edebildi.
Haris sağa sola sallanarak ayakta kalabilmek için elinden geleni yaptı.
Kalp atışı arttı, sırtı yavaş yavaş ıslanmaya başladı, gözleri genişledi ve nefesi sertleşti.
Boğuluyordu.
Şu anda izleyen öğrencilerin gözünde Ren kıyaslanamayacak kadar korkutucu görünüyordu. Tek bir bakışla rakibi zar zor ayakta durabiliyordu. Başının yanından ter damlacıklarının belirmesi hakemi bile etkiledi.
Haris'in hâlâ ayakta olduğunu fark eden Ren, elini yüzünden çekti. İki gözü açığa çıktı ve baskı yoğunlaştı.
İkinci göz ortaya çıktıktan hemen sonra Haris'in zihni neredeyse çöktü. Keskin ve acı dolu bir çığlık attı.
"Ha-!"
Ren onu görmezden geldi.
Donuk gri gözleri ona sabitlenmişti.
Haris, Ren'in gözlerine baktıkça Haris kendini daha önemsiz hissetti. Sanki kralına bakan bir köylüymüş gibi hissetti.
Ne kadar da küstah!
"…Diz çök"
Sonunda ağzını açan Ren'in boğuk ama soğuk sesi arenada yankılandı.
Haris'in dizleri hiç düşünmeden zayıfladı. Vücudu yavaş ve dikkatli bir şekilde aşağı doğru hareket etmeye devam ederken gözlerinde tarif edilemez bir korku ifadesi belirdi.
Karşısındaki kişiyi kızdırmaktan korkuyordu.
Haris yavaş ve dikkatli bir şekilde her iki dizini de yere koydu.
Diz çökerken yüzü sürekli yere dönüktü. Ren'in gözlerine bakmaya cesaret edemiyordu ve o anda nasıl göründüğünü de umursamıyordu.
Şu anda tek yapmak istediği diz çökmekti.
Onun için başka hiçbir şeyin önemi yoktu.
Diz çöktüğü sürece iyi olacaktı…
"Durun! Maç bitti!"
Sersemliğinden kurtulan hakem, yavaşça yere diz çöken Haris'e bakarak elini kaldırdı ve maçı bitirdi.
Anında basınç hafifledi ve Ren'in gözleri her zamanki koyu mavi rengine döndü. Sanki hiçbir şey olmamış gibi gülümseyen Ren, Hakeme doğru başını salladı.
-gulp!
Ren'e bakan hakem ağız dolusu tükürüğü yuttu.
Şu anda üçüncü sınıftaydı ve rütbesi D idi. Yaşına göre oldukça yetenekli sayılabilirdi.
Hakem olmayı seçmesinin nedeni, mezun olduktan sonra iş başvurusunda bulunacağı zaman için özgeçmişini geliştirebilmekti. Ancak şu anda neredeyse seçiminden pişmanlık duyuyordu.