1. bölüm

216 3 0
                                    

Bugün yeni hayatımın ilk günüydü yeni bir işe başlıcaktım çok heyecanlıydım, 23 yaşına kadar hiç çalışmamış, okulu bitirir bitirmez okuduğum alan olan muhasebeyle ilgili bir çok iş ilanına başvurmuştum ama hiçbir yer beni almak istemiyordu tecrübem yok diye, hayır anlamıyorum yeni mezun olanlar nasıl tecrübe edinicek o zaman,ama son başvurduğum şirket kabul etmişti ve bugün ilk iş günümdü heyecanlıydım yataktan kalkıp elimi yüzümü yıkadıktan sonra aşağıya indim annem kahvaltıyı hazırlamıştı, yanağını öpüp masaya geçtim, evden çıkmak için hazırlandığımda annem yanıma geldi elime harçlık verip lazım olur dedi ah benim meleğim babamdan sonra ne kadar üzülmüştü ne kadar yıpranmıştı ama hala beni düşünüyordu, yanağını öpüp parayı aldım evden çıkıp otobüs durağına yürüdüm arabam yoktu tabikide bu devirde annesi babası zengin olmayan daha 23 yaşında hangi genç kızın arabası olurduki, gelen otobüse binip şirketin yakınlarında indikten sonra şirkete doğru yürüdüm, sonunda şirkete girdiğimdeyse tuhaf bakışlara maruz kaldım, dikkat çekici güzelliği olmayan bir kızdım, muhtemelen benim kim olduğumu merak ettikleri için bakıyorlardı, başka açıklaması olamaz, asansöre binip müdür yardımcısının üst kattaki odasına gittim, kapıyı tıklatıp içeri girdiğimde karşımdaki güler yüzlü orta yaşlı bayan bana muhasebe işinde daha önce hiç çalışmadın dimi diye sorduğunda, onu başımla onayladım iş için mali müşavir ve aynı zamanda şirket müdürü Mirza bey size yardımcı olacak o size işi öğretecektir bir üst katta odası zaten üst katta sadece onun odası vardır şimdilik onun yanına git ve kendini tanıt o sana işi öğretir dedi gülümseyerek, teşekkür edip üst kata çıktım, müdür Mirza soydere yazısını gördüm, terleyen avuç içini pantolonuma silip kapıyı tıklattım içeriden gelen  gel emriyle içeri girdiğimde Mirza denilen adam sinirimi bozmuştu, bana bakmaya bile tenezzül etmemişti kafasını bilgisayardan kaldırmadan, ne var niye geldin diye sordu, hayatımda gördüğüm en kaba insan olabilirdi bu nasıl bir soruydu, şey ben yeni işe başladım siz öğretecekmişsiniz işi bana Semra hanım öyle söyledi dedim. Sonunda bilgisayardan kafasını kaldırıp yüzüme baktı, simsiyah gözlerine tezat hafif kumral saçları bembeyaz teniyle gerçekten yakışıklı bir adamdı yaşınında benden baya büyük olduğu kesindi en az 35 yaşında vardı, adın ne diye sordu Zümra dedim Zümra yılmaz diye ekledim,Zümra seni kim işe aldı bilmiyorum büyük ihtimal semranın  işidir ama deneyimsiz birine iş öğretmekle vakit kaybedemem,  bu şirkette çalışmak için can atan deneyimli bir sürü insan varken, ya bir insan nasıl bu kadar kaba suratsız ve kırıcı olabilirdi son söyledikleriyle beni sinirlendirmişti, içimden geçen herşeyi söyledim, deneyimliymiş Allah aşkına yeni mezun oldum 23 yaşındayım sizin gibi bir sürü şirket reddetti beni hiçbiriniz işe almazssa bu yeni mezun olan gençler nasıl deneyim kazanıcak dedim, yüzüme baktı söylediklerim hoşuna gitmemiş olcakki dahada kırıcı laflarını vurdu yüzüme,burası deneyim kazanma yeri değil,bu şirket sektörün en önde gelen şirketlerinden biri anlıyormusun boşa kaybedecek vaktim yok çık dışarı dedi. ruhsuz bir adamdı gerçektende söyledikleri ondan nefret etmemi sağlamıştı,gözlerine son kez bakarken gözümden akan yaşlara engel olamadım ağladığımı görünce gözündeki acıma duygusunu gördüm, daha fazla aşağalanmamak  için arkamı dönüp dışarı çıkacaktımki, dur dedi, dönüp yüzüne baktığımda normalde kimseyle işi öğreticem diye uğraşamam ama sana bir şans, oda azmine bağlı eğerki öğrettiklerimi yapamazssan anlamazssan kendini kapıda bulursun. dedi Gözyaşlarımı silip teşekkür ettim, bu işe gerçekten ihtiyacım vardı, annem için annemin omuzuna yük olmamak para kazanmam lazımdı.

Yasak Tutku ( +18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin