Yeonjun taehyun'un kolundan tutmaya devam ederek onu sürüklüyordu.
Taehyun
En azından pastamı yeseydim yeonjunYeonjun
Ben sana pasta alırımTaehyun
Gerçekten miYeonjun
EvetTaehyun pastayı duyunca daha fazla direnmedi ve yeonjun'un arkasından ilerlemeye başladı. Soobin hala onları takip ediyordu, geçmişi ile bağlantılı olduğuna çok emin gözüküyordu buna inanıyordu. Taehyun arkasına döndüğünde soobin'i gördü ve şaşırdı soobin'in onları takip edeceğini düşünmemişti. Aslına bakılırsa taehyun soobin'i sevmiş gibiydi tatlı ve güzel yüz hatları ile soobin öne çıkıyordu. Gerçekten iyi bir dost ve sevgiliye benzetti taehyun. Aldatacak birine benzemiyor gibi diye düşünmeye başladı. Soobin taehyun'un ona baktığını farkettiğinde hızlıca karşısına çıkan ilk sokağa girdi.
Soobin
Ne kadar da salağım yakalanmamam gerekirdi of onları kaçırmamam gerekTaehyun soobin'i gördüğünü yeonjun'a bahsetmedi. Taehyun yeonjun ve soobin'in eskisi gibi iyi bir çift olabileceklerini düşünüyordu. Taehyun soobin'le konuşması gerektiğini düşündü ama yeonjun onu kolay kolay bırakacak gibi değildi, o da küçük bir beyaz yalan söylemeye karar verdi.
Taehyun
Yeonjun of senin yüzünden telefonumu kafede unutmuşum gidip almam gerekYeonjun
Taehyun sen salak mısın? İnsan telefonunu cebinde taşırTaehyun
Ya masaya koymuştum 2 dakikalığınaYeonjun
İyi al gel hızlıTaehyun
Tamam beYeonjun taehyun'un kolunu bıraktığı anda taehyun koşmaya başladı. Yeonjun ise biraz daha yürüdü ve bir duvara yaslanıp taehyun'u beklemeye başladı. Taehyun yeonjun farketmeden soobin'in saklandığı sokağa girdi ve girer girmez karşısında soobin'le karşılaştı.
Taehyun
Sen soobin olmalısın?Soobin
Evet de ismimi nereden biliyorsun?Taehyun
Yeonjun bahsetmişti de sendenSoobin
O kim?Taehyun
Tanımıyor musun? Yanımdaki uzun boylu çocukSoobin
Onu bugün ilk defa gördümTaehyun
Nasıl yani?Taehyun'un kafası karışmıştı. Yeonjun soobin ile yaşadıklarını anlattığın da eskiden sevgililerdi ama sonra bir olay yüzünden ayrılmışlardı. Soobin'le konuştuğunda ise yeonjun diye birini tanımadığını söylüyordu. Hangisinin gerçeği? Ya da yanlışı söylediğini anlamamıştı. Ya da ikiside yanlıştı ya da ikisi de doğruydu. Taehyun iyice kafası karışmıştı.
Soobin
Sen neden buraya geldin?Taehyun
Seninle konuşmak istemiştimSoobin
Neden?Taehyun ne konuşacağını unutmuştu. Doğru ya neden yanına gelmişti? Düşünmeye başladı ama düşünemiyordu. 2 sevgilinin de anlattığı olaylar farklıydı. Acaba biri ile karıştırdım mı? Diye düşünmeye başladı taehyun ama soobin'in karşısındaki kişi olduğuna emindi.
Soobin
Hey, cevap verecek mısın? Neden benimle konuşmak istedinTaehyun
Ah, pardon yani eee unutmuşum. Sen neden bizi takip ediyorsun?Soobin bunu söylemenin doğru olacağını pek sanmıyordu. Geçmişim ile bağlantılı olduğunuzu düşünüyorum derse yaşadığı herşeyi yeniden anlatacaktı ama soobin kazayı yeniden hatırlamak istemiyordu. Sadece geçmişini yeniden kazanmak hedefiydi. Şuanlık söylememeyi tercih etti.
Soobin
Boşver çok uzun konu. Hem sen bana birşey diyecekmişsin ama unuttun. O zaman numaramı vereyim hatırladığında söylersinTaehyun bu teklifi geri çevirmedi. Eğer gerçekten karşısındaki kişi soobin'se yeonjun ile ikisini yeniden sevgili yapmak için numarası çok iş görecekti.
Taehyun
Olur çok iyi olur vereyim numaramıTaehyun ve soobin birbirinin numaralarını aldılar. Taehyun daha fazla yeonjun'u bekletirse azar yiyecekti. O yüzden hızlıca soobin'le vedalaşıp yanından ayrıldı ve yeonjun'un yanına koşmaya başladı. Soobin derin bir iç çekti. Amacının ortaya çıkmasını istemiyordu, kendi kendine öğrenmeye çalışacaktı. Eğer başaramazsa işte o zaman yardım alacaktı. Hedefi bu yöndeydi.
Soobin sokaktan evine doğru ilerlemeye devam etti. Yolda bugün ki yaşadığı şeyleri düşünmeye başladı ve bir detay daha farketti. Yeonjun dediği o çocuk neden ona sinirli bakıyordu.
Soobin
Ben hiç bir şey yapmadım. Onu hayatımda ilk defa gördüm ama bana öyle öldürücü bakmasının sebebi neydi? Naptım ki ben? Of bir hatırlayabilsem keşkeSoobin birşeyler yapmadığına emindi, öyle tahmin ediyordu ama geçmişinde yaşadığı şeylerden haberi yoktu. Sonra yanına gelip onunla konuşmak isteyen çocuğu düşündü. Yanına gelmesinin sebebi neydi? Konuşma sebebi ve yeonjun denen çocuğun neyi oluyordu? Yakınlıklarına bakılırsa kardeşi ya da arkadaşı diye düşündü soobin. Sevgili olacak kadar tatlı sözcükler kullanmıyorlar ve o kadar yakın değillerdi. Bunun gibi bir çok soru daha soobin'in aklını kurcalıyordu ama şuana kadar hiç birine bir cevap bulamamıştı. Soobin bunları düşünmeye devam ederken çoktan eve gelmişti. Evine girip odasına çıktı ve "Geçmiş Hatıraları Hatırlama Defteri" diye bir defter oluşturmuştu kendine. Bugün yaşadıklarını defterine not aldı.
Taehyun yeonjun'un yanına geldi.
Yeonjun
Sonunda geldinTaehyun
Zor buldum aaa napabilirimYeonjun
Gıdek artık hadiTaehyun
Tamam tamamYeonjun ve taehyun da kendi taraftarlarına doğru yürümeye başladılar. Taehyun soobin'in o olduğuna emin değildi biraz ama yeonjun sinirlenip kafeden kalktıklarında soobin demişti. Soobin olsaydı neden yeonjun'u tanımazdı ki? Taehyun daha fazla birşey belli etmemek için yeonjun'la yürümeye devam etti ve yolda havadan sular konular açarak ortamdaki gerginliği ve sessizliği bozmaya çalıştı. Ve gerçekten de işe yaradı. Bir yerden sonra artık yeonjun ve taehyun da vedalaşıp kendi evlerine doğru yöneldiler.
Soobin erkenden kalktı ve yeniden gözlem için dışarıya çıktı. Evde birşey olmadığını hatırlayan soobin markete girmeye karar verdi. En yakın markete girdi ve alışveriş yapmaya başladı. Raftaki malzemeleri göz atarken birinin ona çarpması ile afalladı. Kafasını kaldırıp çarpan kişiye baktı. Çarpan kişi....
Devam edecek
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kimsin
FanfictionBir insan zihin kaybı yaşayıp yaşadığı her şeyi unutursa? İşte o kişi soobin'di ve kendini büyük bir kaosun içinde bulacağından habersizdi. Peki ya unuttuğu şeyler aslında onun bir çıkış yoluysa?