25 mart 2019

165 14 21
                                    


"Ne kadar da sıkıcı bir gün"diye mırıldanıyordu soobin. Lise son sınıf olduğu için dersler diğer senelere göre daha yoğundu, önlerinde onları bekleyen ve hayatlarını değiştirecek bir sınav vardı. " Ah, soobin böyle deme, eğer o günün içinde sen varsan sıkıcı olmaz. "Kıkırdadı yeonjun. Sevgili olduklarının üzerinden 4 ay geçmişti. Yeonjun diğer insanlara karşı kaba ve soğuktu ama soobin'in yanında farklı bir tarafı ortaya çıkıyordu.

Okuldan eve çıkmış eve doğru yürüyorlardı. Birbirlerinin dert ortakları olmuşlardı, ikisinin arasından su sızmazdı, herşeylerini birbirleri ile paylaşırlardı. Soobin son birkaç gündür bir konuyu düşünüyordu. Yeonjun'un üniversite tercihi ne olacaktı? Ne olmak istiyordu? Şuanda aynı lisedelerdi ama belki de olmak istedikleri şey farklı olacaktı ve ayrı kalmak zorunda olacaklardı. Soobin sonunda ağzındaki baklayı çıkardı. " Yeonjun, ne olmak istiyorsun? Yani hangi üniversiteye gitmek istiyorsun?"Yeonjun bir an düşündü. Yeonjun'un ders notları soobin'e göre fazla düşüktü, o yüzden yeonjun hiç bir meslek ya da bir üniversite belirlememişti. "Aklımda belirli bir yer yok, sen nerdeysen bende ordayım sevgilim" soobin gülümsedim. Rahatlamıştı, yeonjun'un belirli bir yeri olmadığı için aynı üniversiteye gidebilirlerdi ve birlikte olabilirlerdi. Eve kadar el ele birlikte yürümeye devam ettiler. En sonunda cadde'de ayrılmak zorunda kaldılar. Yeonjun soobin'in dudaklarına küçük bir öpücük bırakıp yanından ayrıldı. İkisi de evlerine doğru yol almaya başladılar.

Soobin tanıştıkları günü asla unutmuyordu. Ailesi ile kavga ettikten sonra evden kaçmıştı ve bir parkta oturuyordu o anda yeonjun onun yanına gelmişti ve o zaman tanışmışlardı. Sonra aynı okulda olduklarını öğrenip daha da yakınlaşmışlardı. Soobin o günü asla unutmuyordu. 25 mart 2019. Unutmamak içinde anı defterine not almıştı. Soobin yeonjun ile evlenme hayalleri kurarak uykusuna daldı.

16 nisan 2019
Yeonjun ve soobin şehirden uzak bir kamp alanına piknik yapmaya gelmişlerdi. Soobin bir sürü yiyecek şeyler hazırlamıştı, yeonjun da eğlenmeleri için farklı farklı kutu oyunları getirmişti. Güzel bir gün olacaklarını düşünüyorlardı. İlişkilerini kıskanan biri var mı bilmiyorlardı, olacak biri de olduğunu düşünmüyorlardı. Yeonjun'un telefonuna gelen bildirimler ile kafasını kaldırdı ve telefonunu açıp bildirimleri kontrol etti. Gördüğü şeyler ile şok olmuştu. Soobin'in başka bir erkekle öpüştüğü,yakın olduğu, sarıldığı ve daha bir çok fotoğraf vardı. Yeonjun'un sinirleri artmaya başladı ve soobin'e hesap sormaya başladı. Yeonjun'un gözü hiç birşeyi görmüyordu. Tartışma daha da büyüdü ve tartışmanın sonunda ayrıldılar.

Soobin ayrılmak istemiyordu. O fotoğraftakinin kendisi olmadığını anlatmaya çalışıyordu ama yeonjun anlamıyordu. Sinirden gözü kör olmuştu. Soobin'i doğru düzgün dinlemeden direk ayrılmak istemişti. Soobin ayrılığı kaldıramadı. Bir ailesi yoktu, ailesi ile kavga edip kaçtıktan sonra o eve bir daha dönmemişti. Yalnız başına yaşıyordu, hayatında tek sahip olduğu insan yeonjun'du ve şimdi o da gidiyordu.

17 nisan 2019
Soobin ülkeden ayrılmak için hazırlanmaya başladı. Daha reşit değildi o yüzden araba kaçırması gerekti. Ehliyeti olmasa bile sürmeyi biliyordu. Sınıra geldiğinde ise arkadan araba çarpması sonucu soobin'in içerisinde olduğu araç takla attı ve soobin hastaneye kaldırıldı. Bu olanlardan hiç birinin yeonjun'un haberi yoktu. Soobin'e zihin kaybı teşhisi koyuldu. Ne yeonjunu,ne ailesini, ne okulunu, ne yaşanan şeyleri hatırlıyordu. Herşeyi unutmuştu, herşeyi. Soobin 2 yıl boyunca psikoloğa gitti. Ya eski şeyleri hatırlayacaktı ya da herşeyi geride bırakacaktı, buna kendisinin karar vermesi gerekiyordu. Soobin onun için çok uzun bir döneme girmişti.

8 ocak 2020
Yeonjun soobin'e olan şeylerden hiç birinden haberi yoktu. Üniversite okumuyordu, bir barda barmenlik yapıyordu. Markete girip kendine kahve alacağı sırada taehyun ile tanıştı. Taehyun yeonjun'un tersine çok hiperaktif, yerinde duramayan, mutlu, neşeli bir insandı. Yeonjun taehyun'u sevmişti, çünkü taehyun onda bir izlenim bırakmıştı. Yeonjun ikisinin çok iyi arkadaş olabileceğini düşündü, yeonjun uzun bir aradan sonra gerçek bir arkadaş bulabildiğini düşündü. Taehyun ve yeonjun o günden sonra 2 yakın arkadaş oldular. Taehyun esprileri ve neşesi ile yeonjun'u da güldürüyordu. Yeonjun içinde meraklandığı o soruyu sordu. "Üniversite okuyor musun taehyun? Okuyorsan ne okuyorsun? " Taehyun hızlıca cevap verdi. "Yeonjun tabi ki okuyorumm, tiyatro bölümü okuyorum oyuncu olacağım. Televizyonda beni izleyeceksinn."Yeonjun taehyun'un bu cevabına gülümsedi. " her filmine geleceğimden emin olabilirsin taehyun. "Sıradaki soruyu taehyun yöneltti. " Ya sen okuyor musun yeonjunnn" Yeonjun'un gözünde eski yaşadıkları soobin'le o olay geldi, "hangi üniversiteye gitmek istiyorsun?" Yeonjun başını eğdi ve soruyu cevapladı. "Üniversite okumuyorum taehyun, ihtiyaç duymadım" Taehyun şaşırmıştı, yeonjun'un bir üniversite okuduğunu düşünüyordu. "Okumak ister miydin peki? " "istemezdim taehyun, böyle daha iyiyim. " taehyun daha fazla ısrar etmedi ve konuyu kapattı. Yeonjun geçmişi geride bırakmıştı ve geçmişi hatırlatacak herhangi bir şey yapmak istemiyordu, üniversite okumamasının nedeni buydu.

21 haziran 2021
Soobin, eski yaşanan şeyleri hatırlamayı seçmişti. İçindeki bilinmeyen bir his geçmişte önemli şeylerin olduğunu söylüyordu ve soobin'de bunları geri hatırlamak istiyordu. Aradan 2 yıl geçmişti, psikolog ile zorunlu görüşme zamanı dolmuştu. Eğer isterse ayriyetten kendisi gelebilirdi. Soobin yeni bir hayata başlamış gibi hissediyordu. İlk yaptığı şey istediği üniversiteye kaydolmaktı. Ama geçiş sınavına girememişti. O yüzden en baştan çalışıp girmesi gerekiyordu. Kaydını yaptırdı ve kendisine çalışmak için test kitapları almaya başladı. Yeni bir hayatı başlaması hayalini gerçekleştiremez anlamına gelmezdi. Bir hayali olduğunu biliyordu ve sınav zamanı gelene kadar o hayalini hatırlaması gerekiyordu. Soobin geçmişi ona hatırlatacak şeyler bulmaya çalışıyordu, elinden geldiği herşeyi yapmaya çalışıyordu ama olmuyordu. Hastane soobin'e bir ev vermişti ve eski evindeki eşyaların hepsini o eve taşımışlardı. Eşyaları arasında anı defteri de vardı, onu bulursa ve okursa herşeyi hatırlayabilirdi. Ama soobin anı defterinin varlığını bile hatırlamıyordu. Bir yandan gireceği sınava çalışıyor, bir yandan geçmişi hatırlamak için çabalıyordu.

31 ekim 2023
Soobin geçmişi hatırlamak için farklı yollar deniyordu. Hoşuna giden hem bir cafe hemde bir kütüphane olan o yere geldi. Soobin'in asıl işi kütüphane tarafındaydı, belki önceden okuyup sevdiği bir kitap olabileceğini düşünüyordu.

O gün taehyun'un yoğun ısrarı üzerine yeonjun ve taehyun aynı yere gelmişlerdi. Taehyun kendisine portakal suyu ve pasta almıştı, yeonjun ise sadece kahve söylemişti. İkisi de normal cafe tarafına oturmuşlardı. Taehyun bir kedi buldu ve hemen yeonjun'un yanından ayrılıp kediyi sevmeye başladı. Yeonjun etrafı incelerken kütüphane tarafındaki soobin'i farketti. "Yeonjunnn bak kedii"yeonjun taehyun'un söylediğinin farkında bile değildi. " kediyi falan siktir et taehyun, soobin salağıda burdaymış."yeonjun soobin'i taehyun'a anlatmıştı. Taehyun kendi aşk hayatından bahsedince yeonjun'da anlatma gereği duymuştu. Taehyun'a güveniyordu. "Ne o da mı burada? " taehyun bir yandan kediyi severken yeonjun'un doğruyu söyleyip söylemediğini anlamaya çalışıyordu. Soobin kütüphane tarafında uğraşırken birşey bulamayıp arkasını döndüğünde yeonjun'un ona sinirli gözlerle baktığını gördü ve irkildi. O anda aklına en sevdiği şarkı çalmaya başladı ve hafif hafif mırıldandı. Soobin o parktaki gibi yeonjun'a ilk görüşte yeniden aşık olmuştu. Yeonjun taehyun'un kolundan tutarak ikisi birlikte kafeden çıktılar. Soobin ise onları kaybetmek istemedi, bir daha onları göremeyeceğinden korktu. Onları gizli gizli takip etmeye başladı ve soobin'in içinde farklı bir his belirlirdi. "Bu iki insan geçmişimle bağlantılı olabilir mi? " sessiz bir şekilde bunu kendisine sordu, bunu öğrenmesi gerekiyordu. Belki bu ikisi geçmişini hatırlamasında yardımcı olabilirdi.

Devam edecek...


KimsinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin