Lucifer Alastor'un odasından hızla çıkmış, sarayın önüne portal açmıştı. İçeri girdi ve geç kalmasının telaşı ile korka korka mutfağa doğru yürümeye başlar. Mutfağa varır ve kapının önünden içeriye bakar. Sofrada kimse yoktur ve masanın üzerinde yarım yenmiş tabaklar vardır. Lucifer'ın tarafında ise Lucifer'ın en sevdiği tatlılardan ve yemeklerden vardır. Onlar konulduğu gibi duruyorlardır. Onlara bakarken hizmetkarlar o yemekleri de toparlarlar.
Lucifer'ın içini kötü bir his kaplar. Sözünü tutamamıştır. Geç kalmıştır. Lilith'in nerede olduğu merakı ile odalara bakar. Charlie'nin odası boştur. Kendi odaları boştur. Ardından oturma salonuna bakar. Koltukta uyuyan Charlie'yi ve onun yanı başında uyuya kalmış Lilith'i görür. Lilith'in elinde bir kitap ve oyuncak kalmıştır. Charlie'yi uyuttuktan sonra Lilith'in de uyuya kaldığı bellidir.
Lilith'in üzerinde Lucifer için özel giyindiği parıltılı bordo elbisesi vardır. Dokunulsa uyanacak vaziyettedir.
Lucifer ağır adımlar ile Lilith'in yanına gider ve onu odasına götürmek için kucağına alır.
"Neden gelmedin?" Diye mırıldanır Lilith. Fakat gözlerini açmaz. Lucifer sessizce onu odasına gçtürmeye devam eder. Cevap vermek yerine ona kısık ses ile "şşş... burdayım artık" diyerek odalarına gider. Lilith'i yatağına yatırır ve üstünü nazikçe örter. Lucifer ceketini çıkartır ve Lilith'in yanına yatıp Lilith'e arkadan sıkıca sarılır.
Lilith biraz kıpırdar ve Lucifer'dan uzaklaşarak uyumaya devam eder.
Lucifer: Cara Mia'm... uzaklaşma benden
Der kısık bir ses ile. Lilith' biraz yakınlaşır. Lilith cevap vermez e uyumaya devam eder.
Lucifer ısrar etmez ve sabah telafi etme umudu ile oda arkasını dönüp daha fazla rahatsız etmeden uyur.
Sabah olur ve Lucifer erkenden kalkar. Lilith'in hala uyuyor olduğunu görür. yavaşça yataktan kalkar ve mutfağa gider. Üstüne tamamen eğlencesine bir aşçı önlüğü ve şapka takar. Özenle belirli tatlı ve yemekler seçer, ardından tarif kitabı ile yemek yapmaya başlar. İstese uğraşmaz ama özel olmasını istediği için kendi hazırlar.
Lucifer sofrayı donatır, süsler ve eline güzel, canlı bir gül alır. Lilith'in odasına geri gider. Lilith hala uyanmamıştır. Lucifer yatağın yanına oturur ve baş ucunda, elinde gül ile Lilith'in uyanmasını bekler.
Lilith hafifçe gözlerini açar ve Lucifer'ı görünce uyanır. Elinde ki güle ve ona bakar ardından yatakta dikleşerek gözlerini ovalar.
Lilith: Bunu neye borçluyuz?
Lucifer: Bir özür...
Lilith: Sebebini öğrenebilir miyim?
Lucifer: Zaten biliyorsun
Lilith: Hayır Lucifer aniden gittin.
Lucifer: Özür dilerim, akşam yemeğine geleceğimi söyledim ama yetişemedim. Buna telafi olarak sana bir şeyler hazırlamak istedim.
Lucifer gözlerini büyütüp Lilith'e üzgün bir şekilde bakar. Lilith iç çeker ve Lucifer'ın elindeki gülü alır.
Lilith: Bu son olsun lütfen...
Lucifer'in mutluluğu yerine gelir ve çocuk gibi Lilith'in elini tutarark konuşur.
Lucifer: Aç mısın? Ben ee... bize bir şeyler hazırladım!
Lilith o kadar mutlu değildir çünkü hala kırgın hissediyordur. Ama bir yandan Charlie'yi düşünür ve kafasını dağıtır.
Lilith: Evet, sanırım açım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lucifer ve Alastor
RomanceLucifer yaşadığı bir günden sonra kendini gerçekten kararsız ve stresli hisseder. acaba kaldığı durumda bir seçim yapabilecek mi?