1.Bölüm{Orman}

365 12 6
                                    


Tanıtım Yapmayacağım Sadece Yaşları  Tuana 19 Çağan 20 yaşında

TuanaNazTiryaki'nin Anlatımı:

Ormanda kulağımda kulaklığım ile yürüyordum orman
Çok harika bir yer tertemiz doğa...İçimden Bunları her zaman yaptığım gibi söylenirken bir anda ayağım kaydı ve kendimi çıkamayacağım derinlikte bir çukurda buldum Ayağa kalkmayı denedim ama yapamadım sanırım ayağımı burkmuştum..saatte 5:30-6 Arasıydı Kış Olduğu İçin hava erken kararıyordu telefonumdan Elif'i Arayabilirdim..Telefonumu cebimden çıkardım Elif'i Aramayı denedim tabikide olmadı ormandayım İnternet nasıl çeksin ki zaten of Tuana Of..burdan nasıl çıkacaksın kızım ya..En İyisi bağırmaya çalışmaktı ama benim kimsenin duymayacagını bilsemde umudumu kaybetmeyip bağırmaya başladım"İMDAT İMDATT YARDIM EDİN KİMSE YOK MU!

ÇağanEfeAk'ın Anlatımıyla:

Çağan:Anne ben çıkıyorum

Aslı:Nereye Oğlum Bu Saatte?

Çağan:Annem Biliyorsun Her zaman aynı saatte ormanda yürüyüş'e çıktığımı

Aslı:Dikkat Et

Çağan:Tamam Annem"Yanağından Öptüm"Hadi Görüşürüz"Evden Çıktım"

TuanaNazTiryaki'nin Anlatımıyla:

Tam yarım saattir bağırıyordum bir Allah'ın kulu bile duymuyordu ama bağırmaya devam ettim geceyi burda geçiremezsin
Zaten Karanlıktan korkuyordum..Bağırmaya devam ettim"İMDATTT YA OF BİR ALLAHIN KULU BİLE DUYMUYOR
MU İMDAT DİYORUM İMDAT!

ÇağanEfeAk'ın Anlatımıyla:

Ormanda yürüyüş yapıyordum sessizlik kuş sesleri huzur veriyordu insan'a..Ta'ki bir bağırma sesi duyana kadar kadın sesi gibiydi hemen sese doğru gittim..İlerledikçe daha çok belirginleşiyordu ses"İMDAAT YARDIM EDİN"Diye bir sesti

TuanaNazTiryaki'nin Anlatımıyla:
Bağırmaktan ve soğuktan hasta olacaktım çok soğuktu.."YA İMDAAT YARDIM EDİN"Birinin bu tarafa yaklastığını duydum daha çok bağırmaya başladım"İMDAT BURDAYIM ALOO"

ÇağanEfeAk'ın Anlatımıyla:

Yaklaştım ses önümdeki çukurdan geliyordu hemen oraya baktım ve bir kız gördüm..

Tuana:Biri gelmişti sonunda"Nolur yardım et bana nolur.."

Çağan:Tamam sakin ol nasıl düştün oraya

Tuana:Nolur beni çıkar burdan sonra anlatırım

Çağan:Tamam bekle

Tuana:"Adam Gidiyordu"YA DURSANA NEREYE GİDİYORSUN HANİ YARDIM EDECEKTİN OF!

Çağan:Tabiki de yardım edecektim sırt çantamda eğer bir gün birşey olursa diye taşıdığım ip ve diğer malzemeler vardı ip'i alıp tekrar yanına gittim"Neden bağırıp duruyorsun yardım edeceğim dedim ya! Neyse,tut şu ip'in ucundan da tırman hadi"

Tuana:Ne Bağırıyorsun be! Birsey demeden Gidince gerçekten gittin sandım

Çağan:Bekle dedik ya! ayrıca bana saydırıp duracağına tırmansan iyi olacak..yoksa gerçekten giderim kalırsın karanlıkta kurtlarla beraber!

Tuana:Tamam dedik ya!"Ayağım burkulmuştu Zar zor olsa da çıkmayı başardım elini uzattı bana ilk önce yüzüne sonra eline baktım aslında yakışıklı çocukmuş..Ne Diyorum Ben! Birşey demeden elinden tuttum kalktım Üstümü düzelttim"Çok teşekkür ederim"

Çağan:Ne demek rica ederim,Nasıl düştün buraya?

Tuana:Yürüyüş yapıyordum..Düştüm işte

Çağan:İyi de burası yürüyüş yolunun dışında

Tuana:Ya ne biliyim! Görmedim

Çağan:"Önüne baksaydın görürdün küçük kız bir dahakine yapma böyle bir hata bu kadar şanslı olamayabilirsin.."

Tuana:Yapmam zaten!
Çağan:Kız'a baktım kötü durumdaydı ayağını ovalıyordu"Yardıma ihtiyacın var mı?

Tuana:"Aslında yok diyemem.."

Çağan:"Ben ormanın başına kadar araba İle geldim arabayla seni evine bırakırım istersen"

Tuana:"Çok sağol,ayrıca arabayla buraya kadar gelseydin nolurdu sanki?

Çağan:"Neden olabilir acaba ya bir düşünelim?,of neden olacak kızım arabayla gelseydim yürüyüşün ne önemi kalırdı"

Tuana:Of tamam.."Adım atmaya çalıştım çok acıyordu"

Çağan:Dur böyle olmayacak en iyisi ayağını sarmak

Tuana:Nasıl saracağız malzeme var sanki

Çağan:"Evet var nerden bildin"Sırt çantamdan ayağını sarmak için bir bez birde pansuman icin bir ilaç çıkardım"bak varmış dimi"

Tuana:"Oha"

Çağan:"Ne oha senin gibi hazırlıksız değilim taşıyorum hergün birşey olur başıma Birsey gelir diye ama şuan senin için kullanıyorum.."

Tuana:"Ya ya ne kadar da iyi"ayağıma şu ilaç olan şeyden sürdü aşırı yaktı AH YAVAŞ
OLSANA YA OF!

Çağan:"Ben mi yakıyorum Kızım ilaç yakıyor Ayrıca az daha bağırsaydın kimse duymadı!"

Tuana:Tamam be birşey demedim ayrıca
Kızım derken!

Çağan:Şuan tek takıldığın şey bu mu?

Tuana:Evet bu diyemezsin ben senin kızınmıyım!

Çağan:"Kızımsın demedim ya zaten! Bir daha da demem zaten,Ayrıca bana böyle davranmaya devam edersen seni burda böyle kurtlarla beraber bırakırım!"

Tuana:"Öyle dediğinde sustum"

Çağan:Bende öyle düşünmüştüm."

İlk Bölümümüz Böyleydi Canlarım Umarım Beğenmişsinizdir:)

Takip edip oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın Desteklerinizi bekliyorum:)

669kelime<3💗

&quot;Yıldız..&quot;Where stories live. Discover now