13.Bölüm{Geleceği varsa Göreceği de var}

53 5 1
                                    

Unutma dan iyi okumalarr🫀..-

ÇağanEfe'nin Anlatımıyla:

Nazın bağırış sesleri kulağımda yankılanıyordu hala televizyona bakıyordum bir kaç saniye sonra Naz'a döndüm titriyordu üstelik yine ateşi vardı doktorun dediği şey aklıma geldi"Onu eğlendirin ve stresten uzak kalsın"televizyonu kapattım nazın yanına oturdum ellerini tuttum.."

Tuana:Ça-çağan burda olduğumu öğrenirse..

Çağan:Asla güzelim asla

Tuana:Se-seni öldürür çağan sana zarar gelsin istemiyorum..

Çağan:Gelsin denesin,geleceği varsa göreceği de var.

Tuana:Çağan ben kendimi hiç iyi hissetmiyorum..

Çağan:Gel seni yukarı çıkarayım,Dinlen biraz

Tuana sadece başını sallar.

Çağan Tuanayı odaya çkartır,yatağına yatırır.

Çağan:Dinlen tamam mı zaten odalarımız yan yana seslen duyarım"tuana başını salladı alnını öpüp oda dan çıktım"

TuanaNaz'ın Anlatımıyla:

Çağan oda dan çıktığında hemen telefonumu elime alıp Elif'i aradım açtı.

Tuana:Elif çok kötü birşey oldu

Elif:Ne oldu yine tuanacım

Tuana:Ya şimdi sana her şeyi kısaca özetleyeceğim tamam mı?

Elif:Tamam hadi çatlatma insanı anlat

Tuana kısaca herşeyi anlatır.

Elif:Oha kızım ciddi misin koskoca çağanefeak ile mi öpüştün?

Tuana:Ya Elif şuan konumuz çağan mı!?

Elif:Yani hem sen hem o kızım bir daha o çocukla öyle yerlere gitme tanınıyor adam hemen yaparlar haberi tabi niye bu kadar şaşırdın?

Tuana:Ne biliyim kızım! Ayrıca herkes tanıyor diyorsun da bu zamana kadar niye ben tanımıyordum adını bile duymadım?

Elif:Kızım sen kasaba da olduğun İçin olabilir mi ayrıca sen hala babanın yanında mısın yakaladı mı seni o ad-

Çağan:Naz yemek hazır aşağı da bekliyorum seni.

Tuana hemen telefonu kulağından çeker"Tamam geliyorum birazdan"

Elif:Oha kızım ne sen çağanefeak ile mi yaşıyorsun çüş!

Tuana:"hemen telefonu kulağıma geri koydum"Ya Elif sus ayrıca,internetteki haberi sizin şirket Kaldırtabilir mi diyecektim?

Elif:Bu zamana kadar herşeyi yaptık bunu mu yapamayacagız be kızım

Tuana:Çok sağol:)

Elif:Senle de bir ara buluşalım haber ver

Tuana:Tamamm görüşürüzz"Dedim kapattı üstümü değiştirip hemen aşağı indim."

Tuana'nın kombini:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Tuana'nın kombini:

Tuana:Sen mi hazırladın?

Çağan:Evet

Tuana:Hadi canım sen ve yemek yapmak sen ve mutfaga su ve kahve yapmak dışında girmek,şaşırtıcı.

Çağan:Ee bizde de bazı marifetler var Naz hanım.

Tuana:Burdan güzel görünüyor evet ama tadı daha da önemli

Çağan:Aynen öyle buyrun hanımefendi"Nazın sandalyesini çektim oturdu bende karşısına geçtim"

Tuana:Baya romantiksin bakıyorum da aynı restorantlar da yenilen akşam yemekleri gibi olmuş

Çağan:Yaptık birşeyler,hadi tat bakalım beğenecek misin?

Tuana çatalını eline alıp mantı'nın tadına bakar.

Çağan:Nasıl beğendin mi?

Tuana:Eh,idare eder benimkinden iyi olamaz

Çağan:Sen mi mantı yapacaksın.

Tuana:Evet Antep'te neler neler yapardım

Çağan:Kapıştıralım birgün.

Tuana:Ney?

Çağan:Mantı yapalım ikimizde kapıştıralım

Tuana:Olur tabi"kendimi göstererek"Kazanan belli ama neyse öyle olsun bakalım.

Çağan:İddalısın bakıyorum da.

Tuana:Ben her zaman iddalıyımdır"Dedikten sonra kapı çaldı.

Çağan:Sen otur ben bakarım

Tuana:Tamam"Çağan kapıyı açtı bende yemeğime devam ediyordum ki babamın sesini
Duyana kadar..hemen ayağa kalktım çağanın yanına gittim

Mesut:Oo güzel kızımda burdaymış.

Çağan:Nerden buldun lan burayı

Mesut:Pek zor olmadı Naz'ı almaya geldim

Çağan:Senin ona Naz diyen dilini koparır bir yerlerine sokarım!

Tuana:Ba-baba..

Çağan:Naz neden geldin içerde
Kal demedim mi sana!

Tuana:"Çağanın kulağına eğildim"Hayır olmaz çağan seni öldürecek..

Çağan:Bu mu beni öldürecek güldürme beni..ayrıca sakin ol bir planım var."Dedikten sonra nazın elini tuttum diğer elimle belini sardım ve cebine birşey bıraktım"Sakin..

Mesut:Güzel kızım hadi gel bakalım"adamlarıma kızı almaları İçin işaret Ettim aldılar"Bu kadar kolay olacağını hiç düşünmemiştim çağan bey

Çağan:Seni doğduğuna pişman edicem Ellerimle öldürücem lan seni!

Tuana:ÇAĞAN NEDEN YARDIM ETMİYORSUN NEDEN! HEM BENİ KENDİ ELLERİNLE KURTARIP HEMDE BENİ BU ADAMA TESLİM Mİ EDİYORSUN SANA GÜVENDİM BEN YAZIKLAR OLSUN ÇAĞAN ÇOK YAZIK.

Çağan:Kurtarıcam seni naz Özür dilerim kurtarıcam.

Mesut:E artık vedalasmanız bittiyse gidiyoruz evimize.

Tuana:N-ne.."Dediğimde adamlar beni sürüklemeye başladı"HAYIR ÇAĞAN ÖYLE DURMA YARDIM ET..BIRAKIN BENİ BIRAKSANIZA CANIMI YAKIYORSUNUZ DURUN YA! ÇAĞAN NOLUR O CEHENNEME DÖNMEK İSTEMİYORUM NOLUR"Kelimemi tamamlayamadan arabaya tıktılar beni çağan arkamdan öylece bakıyordu sadece bakıyordu ona güvenmiştim.."

ÇağanEfe'nin Anlatımıyla:

Nazı alıp götürmüştü ben ise bir şey yapmamıştım ama bu planın bir parçasıydı naz yanıma geldiğinde cebine bir takip cihazı attım
Konumlarını görebiliyordum..Gece gidip kurtaracaktım onu..hemen telefonumu elime alıp sameti aradım.

Çağan:Alo samet bu gece çok önemli bir işimiz var araçları ayarlat arayacagım seni.

Samet:Peki abi"der ve çağan kapatır."

KESTİİKK🎬

Çok uzun yazamadım özür dilerimm,Oy verip yorum yapmayı unutmayınn❤️‍🩹..-

Sizce Tuanaya neler olacak?

Çağan Tuanayı kurtarabilecek mi?

Herşey ve daha fazlası diğer bölümlerde takipte kalın sizleri seviyorumm💜..-

"Yıldız.."Where stories live. Discover now