2.

2 0 0
                                    

Od teď se o sebe budu muset postarat sama

-------

Nikoho jiného jsem už neměla, zbytek mojí rodiny už byl mrtvý a sourozence jsem neměla.

Opatrně jsem vylezla a podívala se ven, nikoho jsem neviděla a tak jsem vyšla ven. Šla jsem kolem obchodu s televizemi ve kterých zrovna běželi zprávy... "Všichni si dávejte pozor! Vypukla zombie apokalypsa a nikdo neví kdy skončí. Všichni buďte ostražití. Zatím máme něco kolem 110 úmrtí a smrti narůstají. Všichni kdo můžete začněte s emigrací a běžte na sever! To je pro zatím vše, budeme vás nadále informovat."

To bylo vše co jsem se dozvěděla. Musím odejít z města, ale ještě předtím se musím vybavit. Obchod je na druhé straně města, nebude to lehká cesta, ale domů se teď vrátit nemůžu.

Musela jsem být ostražitá, v tu chvíli mohlo být nebezpečí za každým rohem. Šla jsem velmi opatrně a zatím jsem neviděla žádného zombíka, ale měla jsem špatný pocit, věděla jsem, že se něco stane... A taky, že stalo.

Viděla jsem je! Blížili se směrem ke mně! Zombie! Rychle jsem vpadla za budovu, ale museli mě vidět. Věděla jsem to. Slyšela jsem jak se pomalu přibližují, jejich dech, jejich kroky, jejich skučení. Neměla jsem se jak bránit, neměla jsem žádné zbraně a žádnou cestu úniku. Byli blízko... Od zdi je dělilo jen pár metrů. Do hlavy se mi dostala myšlenka, že už za chvíli uvidím rodiče... Ne! Ne! Ne! Takhle přemýšlet nesmím! Nezemřu tu! Musím myslet a to rychle!

Uviděla jsem kámen, moje poslední naděje. Kámen jsem vzala do ruky a hodila ho na druhou stranu silnice. Už jsou tu. Jsou hned za zdí. Prosím ať to funguje! Zavřela jsem oči a čekala co přijde. Z druhé strany se ozvala rána. Kámen narazil do popelnic a...

-------

282 slov

Povede se naší Coře odlákat zombíky?
Uteče Cora pryč?
Přežije toto vůbec Cora?

A<3

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jan 15 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Jsme posledníKde žijí příběhy. Začni objevovat