O el hizla onumu dondurdu gordugum kisi zorbam ayni zamanda bas dusmanim Yujin'di.
Kolumu tutup sıktı
Y: SEN NE HAKLA BANA BOYLE DAVRANIRSIN??
Sonunda bir hamle yapabilmistim ve susmadim.
Kolumu elinden cektim ve onu yere ittimW: SENIN BANA HICBIR SEY SOYLEMEYE HAKKIN YOK TAMAM MI?? SEN BANA HAYATIMDAKI EN BUYUK HASARI BIRAKTIN!
W: Bundan sonra sana edecek tek bir sozum var gozyaslarimla bogul Yujin.
Hizla ayaga kalkti ve tokat atti
Y: SEN COK OLMAYA BASLADIN. BAKIYORUMDA CESARETLENMISSIN?
Artik cevap verecek halim bile yoktu o kadar yorgunum ki, herseyden biktim. Zorbalarimdan, ailemden, kendimden, sorunlarimdan, berbat hayatimdan..
W: Beni artik rahat birakin nolur.
Hicbir sey demeden arkasini donup gitti.
Bir yere oturdum ve telefonumu cikarip tek guvendigim arkadasima yazdim.***
@wonys:
Yujin ben cok yoruldum.
Artik daha fazla dayanamiyorum@yujinly:
O ne demek?@wonys:
Seni seviyorum benimle
arkadas oldugun icin tesekkurler
gorusuruz demek.. 💓@yujinly:
Dusundugum seyi
yapmayacaksin dimi??@wonys:
Keske suan burada olsan.
Sana sarilmak istiyorum
ondan sonra olmek istiyorum@yujinly:
Wonyoung yapmayacaksin.@wonys:
Gorusuruz Yujin 🩷@yujinly:
WONYOUNG?@yujinly:
WONYOUNG HAYIR!@yujinly:
YAPMIYICAM DE??***
Telefonumu kapattim ve sonunda bu igrenc hayattan kurtulmak icin bos bir insaatin en ustune ciktim. Ellerimi actim ve derin bir nefes aldim.
***
Y:
Eger yanina gidersem kim olacagimi ogrenecekti ama olmesine izin verecek kadar kotu biri degilim.
Hizla onu tepelerde aramaya basladim ve tam karsimda ellerini acmis bir sekilde bos bir insaattan kendini atmak icin catisina cikmisti.
Hizla yanina dogru kostum ve kendini tam atacakken ona belinden sarilip ikimizi de yere attim. Kafasini vurmamasi icin elimi kafasinin altina koydum ben kafami vurmustum ama cokta onemli degildi.***
W:
Gordugum ve yasadigim sey baya sasirticiydi. Cunku en buyuk zorbam ve dusmanim beni kurtarmisti hemde kendini hic dusunmeden..
Ayaga kalktim o ise yerde kafasini tutarak yatiyorduW: Ne yapiyorsun??
Ayaga kalkti
Y: Olmene izin veremezdim.
W: NEDEN?? ZATEN BUNA SEBEP OLAN SIZSINIZ!
Y: Alakasi yok.
W: Hala boyle diyebiliyor musun cidden?
Kafasini yere egdi
W: Bir dakika sen bunu nereden ogrendin?
Y: Ben seni rastgele gordum ve kurtardim o kadar.
W: Yoksa..
Y: Evet. Wonyoung ben o konustugun kisiyim. Ozur dilerim sana bunlari yasattigim icin. Sen oyle diyince dayanamadim ve bana sarilmak istedigini duyunca gelmek istedim..
Yanina gittim ve yanagina sert bir tokat attim
W: BENI KANDIRDIN! BANA KARSI IKI YUZLULUK YAPTIN IGRENCSIN SEN BERBAT BIRISIN.
Y: YAPMADIM! SEN TANISMAK ISTEYINCE BENDE TANISTIM CUNKU SENI BEGENMISTIM VE DAHA YAKINDAN TANIMAK ISTEDIM O KADAR TAMAM MI?
W: O ZAMAN NIYE BENI TECAVUZ ETTIN VE BANA O KADAR ZORBALIK YAPIP CANIMI ACITTIN!
Elimi tuttu
Y: Bak ayakta konusulacak seyler degil bunlar.
Elimi hizli cektim
W: Konusulur anlat.
Y: Peki.
Y: Sana tecavuzde bulunmamin sebebi senin asla beni istemeyecegini dusundugumdu ve sadece benim olmani istedim o yuzden yaptim ozur dilerim cok ozur dilerim affet beni..
W: O zor ya
Y: Ozur dilerim affet beni lutfen..
W: Peki zorbaliginin sebebi neydi??
Yutkundu ve gozyaslarini tutarak konustu
Y: Senin ailen benim ailemi oldurdu hemde gozumun onunde. Bende onlarin intikamini senden almak istedim cunku en zayif halka sendin. Ogrendin rahatladin mi bari?
W: Onlar benim ailem olamayacak kadar igrenc ve kotuler neden bana yaptin bu kadar cok seyi? Canim cok acidi Yujin. Canimi cok acittin. Gecer mi bilmiyorum bile.
Ellerimi tuttu ve gozyaslarini serbest birakarak konustu
Y: Ozur dilerim Wonyoung cok ozur dilerim lutfen kendine bu kotulugu yapma hepsi benim hatam..
W: Yapmiyicam ama senin icin degil kendim icin.
Ellerimi ellerinden cektim
W: Artik bana sanaldan da yazma bakmiyicam. Sen sanalda benim en cok guvendigim kisiydin Yujin yiktin guvenimi geri toplayamazsin.
Y: Imkansiz mi?
W: Imkansiz.
Dedim ve onu orada birakip gittim
...
___________________________________________
-BOLUM SONU-
Sonraki bolumde ne olacagi hakkinda en ufak bir fikrim bile yok JDYIWKDBWIOAPSNDBDNeysee begendiyseniz oy vermeyi unutmayin lutfeen 💓💗🩷
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙥𝙨𝙮𝙘𝙝𝙤𝙥𝙖𝙩~
RomanceWonyoung'un bazi aile sorunlari vardi ve birgun internetten biriyle tanisti ona cok baglandi ve sigindi fakat konustugu kisinin ailesinden daha kotu oldugunun farkinda degildi..