BÖLÜM 8: FISILTILARLA DOLU BİR YEMEK PART I

115 9 2
                                    


SELAMLARRR BOMBA GİBİ BİR BÖLÜMLE GELDİMMMMMM UMARIM BEĞENİRSİNİZ VOTE VE YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN.


LYDİA'NIN AĞZINDAN ;

Kraliçe Mandane bizi süzdü ikimiz de reverans yaptık .Kraliçe hareketlerimizin senkronize bir şekilde ilerlemesini garipsemiş olacak ki kaşlarını hafif çatarak bize baktı .

-Sevgili oğlum senin de bizimle birlikte olacağını bilmiyordum.

dediğin de içim huzursuzlukla kaplandı .

-İşlerim bitti ve size katılmak istedim bir sakıncası mı var kraliçem 

-Elbette yok ama erkekler  pek böyle kutlama hazırlıklarına katılmazlar sanırım bu yüzden garipsedim . 

Kraliçe'nin bu durumdan memnun olmadığı açıkça belli olurken ikisi arasında sessiz bir bakışma geçmeye başladı. En sonunda dayanamayarak söze girdim.

-Kraliçem sizin için bir sorun olmaz umarım .

dediğim anda gözleri keskin bir şekilde bana döndüğünde ürperdim. Kraliçe'nin neden bu denli sinirlendiğini anlamadım ,kısa bir sessiz kalışın ardından bize sandalyeleri gösterdi. Düğün Kyrous'un düğünüydü onu burada görmek neden rahatsız etti diye düşünürken sessizce gösterilen yere doğru giderek oturdum .Kraliçe Mandane elini kaldırdığında önümüze bir sürü kumaş kondu ve ben o an da gerçekten bir düğün hazırlığı yapacağım gerçeği ile yüzleştim.

---------------------------------------

Tam tamına 4 saat , 4 saat boyunca  kumaş seçtik ve masa  düzeni ,oturma düzeni gibi konularda bir çok karar verdik .Tabi ki biz bunlar hakkın da konuşurken sevgili müstakbel eşim Kyrous yanımda uyukladı .Kraliçe Mandane yemeğe kalmamı rica ettiğin de kabul ettim .İlk geldiğim zaman ki gibi bir tepkisi yoktu , aslında bakarsanız bana fazlasıyla şefkatli davrandı ve düğünün tamamen benim isteklerim doğrultusunda olmasına özen göstereceğini söyledi. Sanıyorum ki her şey bir an da gerçekleşmeye başladığı için o da gerilmişti ve ister istemez bunu bizlere de yansıtıyordu .Kraliçe Mandane hizmetlilere  yemeği hazırlamalarını söyledikten sonra biraz dinlenmek istediğini söyleyerek odasına çekildi .Sanırım beni ve Kyrousu biraz yalnız bırakmak istedi diye düşünüyorum.

Kraliçe gittikten sonra Kyrousu dürtmeye başladım. Sıçrayarak uyandı ve beni gördüğün de gülümsemeye başladı.

-Evlendiğimiz de de uyanır uyanmaz yanımda seni göreceğim  bu ,Tanrının şimdiye kadar ki bana verdiği en güzel hediye .

utanarak gülümsedim çünkü ne diyeceğimi bilemedim ve hemen konuyu değiştirdim .

-Kraliçe yemeğe kalmamı rica etti ben de kabul ettim ve yemeğe kadar dinleneceğini  söyledi .O zamana kadar baş başayız .

Gözlerini kısarak bana baktı ve yüzüme yaklaştı .

-Demek baş başayız . Acaba ne yapsak ; diyerek düşünüyormuş gibi yapmaya başladı . Bu hareketi gözüme çok tatlı geldi ve dayanamayarak dudağına bir buse kondurdum . 

O ise bunu bir cevap olarak düşünerek dudaklarıma yapıştı ve sertçe öpmeye başladı. Ben ise acemice ona karşılık vermeye çalışıyordum . Sanki tecrübesizliğim onu daha çok alevlendiriyor gibi inleyerek daha çok saldırgan davranmaya başladı ve hızlıca beni kucağına çekti .Kabarık elbisem fazla rahat vermiyordu fakat kabarıklığı arkaya doğru atarak beni kucağına yerleştirdi . bir eliyle belimden tutarken bir eliyle de yanağımı okşuyordu . Kollarımı omuzlarına koydum ve ardından ellerimi ensesinde birleştirerek kafasını kendime daha çok çektim . Biz hararetli bir şekilde öpüşürken birden kapının tıklatılmasıyla hızlıca kendimi yan koltuğa atmam bir oldu. Gerçek anlamda atmaktan  bahsediyorum .

PERS KRALLIĞIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin