berasal dari indonesia dan berkulit sawo matang, itu ler bibik 'ku. peramah dan amat lucu, senyumannya memang manis.
tapi apa yang menarik perhatian?
bontot lebar dia yang teramat legit, peha gebu yang empuk, dada yang ranum dan pinggang tipis comel.
umur dia 26 tahun dan aku hanya 22 semasa dia mula berkerja di rumah keluarga ku. memang masa tu terus jatuh cinta.
masa dia kerja kita open, suka bergurau tetapi jaga batas. paling jauh pon aku pernah tengok dia berkemban tetapi buat biasa je.
lama2 mesra dan mula duduk rapat ketika waktu rehat malam dan ada masa dia akan teman aku buat assignment. semuanya ok, aku ada peneman yang sangat cantik.
... tapi aku nak cerita sikit ni.
pertama kali aku berani dgn dia apabila aku tergerak nak bersama dia. tapi sebab dia bibik family, tak boleh personal - so aku teringat dia kata yang dia pernah jadi bidan urut, so aku offer dia RM100 utk servis.
masa mula2 dia ingat kita bergurau, tapi bila aku kata sebenarnya aku lama dah minat dengan dia, dan aku nak bersama dia.
dia senyap dan angguk, terus dia tarik tangan ku ke dalam bilik dia.
dia jenis suka bercerita, bila dalam bilik masa tu pon dia dok cerita pasal kucing gaduh kat atas atap ke apa entah masa pagi tadi.
sambil dia cerita, tangan dia memang pantas buat kerja. tau2 dia dah buka seluar dan baju dia. dia jemput aku buka kan bra putih dan panties.
semasa aku bukakan bra, sumpah cantik puting dia. jenis cokelat gelap dan besar. areola dia pon besar. perfect. tetek dia pon jenis terletak berat just nice. senang kata kalau ada baby, baby tu tak lapar la hisap dari tetek ranum tu.
lagi cepat yang aku tgk cara dia tarik seluar aku ke lantai dan buka butang boxers aku.
masa dia tengah melutut kat depan aku, dia pandang aku dari bawah seketika dan bawa kepala dia betul2 depan batang aku.
dia jilat sekali dua kepala zakar aku ke atas dan terus seluk batang aku masuk mulut sampai ke pangkal.
dia jemput aku duduk di hujung katil sambil dia melutut macam anjing hisap batang aku.
sambil dia tengah hisap, dia urut celah peha aku dan jilat telur. dia tiba kata yang dia ada ilmu untuk urut batin.
dulu konek aku panjang 5 inci je sebabkan dia, sekarang konek aku dah naik 7.5 inci.
cara dia simple, selepas setiap kali kulum utk berberapa saat dia akan urut zakar ku ke arah selatan sebanyak 3 strok dan ulang menghisap semula. telur akan di isap, bahagian bawah pangkal konek pon dia akan servus isap supaya urat naik. semua sambil mengurut dua belah peha ku.
tak sampai sepuluh minit selepas isap, zakar ku naik gemuk dan gantung berat terhenggut-henggut mintak cipap.
otak aku dah sampai ke alam selanjutnya masa tu. tak pikir apa akan jadi semua. apa yang aku tau aku nak rendam dalam burit tembam sekarang.
lega gila bila dia kata part akhir kita perlu keluarkan baki air mazi dari zakar aku supaya ia maintain saiz.
aku baring diatas katil dan bibik naik atas badanku. dia tekankan dada dia ke mulut ku dan minta puting di isap.
cipap gemuk bibik ku turun ke atas badan ku sambil tangan kiri nya selak zakar ku masuk.
nasib isap tetek dia bagi dia turn on, cipap dia pon dah auto basah. perlahan dia masukkan zakar, setiap inci masuk aku rasa denyutan dinding cipap nya menghisap zakar.
sampailah ke pangkal rahim, dalam hangat kepanasan cipap, ku rasa seolah rahim nya turun dan pintu mulut rahim buka sedikit demi sedikit utk isap kepala zakar ku.
walaupon konek aku dah sampai pangkal dan dalam cipap dia dah sendat penuh dgn batang aku...
aku tarik batang aku keluar dan gosokkan kepada bibir cipap dia.
bila rasa kepala zakar dah cangkuk, aku dapat rasa zakar aku di isap sambil air mazi pekat ku mengalir ke dalam rahim nya.
"jangan pancut dalam ye, 'cik."
aku angguk saja. faham kenapa.
apabila air mazi tidak rasa lagi disalurkan dalam peranakan dia, bibik sayang ku gerak kan badan perlahan supaya saki baki air mazi ku dipancutkan dalam rongga.
sekarang zakar ku kembang keras teramat ingin buang benih pula. tetapi aku bertahan, dan bibik ku hulur tetek nya untuk aku lalai.
kepala aku melayang fikirkan badan solid bibik aku. tak rugi kalau jadi suami baru dia. silap2 setiap tahun keluar anak berderet. benih aku dah membuak kat kepala zakar. lagi2 dapat taman yang subur untuk aku cucuk tanam dengan benih aku.
"kalau nak pancut, beri tahu ya? saya akan isap"
aku angguk dan dia tarik zakar ku keluar. susah juga sebab kepala zakar ku dah kembang gemuk di dalam pintu mulut rahim bibik. bila dia perlahan tarik keluar, mulut cipap nya ternganga nak minta batang ku.
dia paling ke arah konek ku, ikat rambut panjang nya, dan mula isap. bontot lebar subur nya dia halakan kepada muka ku.
dari situ aku nampak berapa banyak air mazi ku mengalir keluar semula dari cipap bibik sayang ku. boleh kata cipap bibik aku isap nyonyot buang 'bisa' dari konek ku
aku belai kepala nya dan bagitau yang aku nak pancut. dia angguk dan isap lebih kuat dan laju.
aku lepaskan berberapa das tembakan benih dalam mulut bibik aku dan dia telan.
cantik bibik aku ni. bontot padat, tetek berat, pinggang kecik, dan fevret aku peha gebu.
apabila habis dan dia terbaring, aku tarik2 puting nya sambil cium2 pipi nya.
dia baring membelakangku dan pujuk tarik tangan ku peluk pinggang nya. zakar ku bergesel dan naik kembang keras di alur bontot.
dia pandang kebelakang senyum tengok ku malu kerana keras semula, bawa tangan dia urut zakar ku perlahan ke mukut cipapnya, geselkan kepala zakar ke pembukaan supaya basah sedikit dan suap masuk sampai ke hujung pangkal.
aku peluk nya rapat dan bermula sorong tarik perlahan. sesekali aku tarik cabut dan tepuk mulut cipap dia dengan kepala zakar aku yang berat keras itu. dia mendesis kecil dan tonggek kan bontotnya meminta, aku sarung semula konek aku masuk cipap gemuk dia.
sambil peluk aku usap dan belai perlahan bahagian bawah perutnya
"maaf bik, izikan saya?"
dia mungkin faham permintaan ku. dengan ukiran senyuman manis dia, mata dia tertutup dan aku merasa mulut pintu rahim mula menghisap semula kepala zakar aku.
aku menjilat dan gigit manja cuping telinga bibik cantik ku sambil benih subur ku pancut sepuasnya.
dia merengek manja sambil mendekatkan bontot lebar dia rapat untuk menadah benih pekat ku. sambil ku sedap buang benih ku dalam telaga subur dia, aku tarik dua2 puting cokelat dan gentel.
dia hanya angguk dan menarik selimut menutup bahagian bawah badan kami. mungkin malu dengan perbuatan kami yang haram.
berdas2 puas benihku dimuntahkan dalam rahim nya. dengan urat2 zakarku diperah langsung supaya setiap titisan tidak bazir. kepala zakar aku di tonyoh-tonyoh dalam peranakan dia, baki benih di kepala zakar aku ditonyoh ke dinding rahim.
selepas titisan terakhir benih, dia baring menyiarap dan angkat bontot menonggeng lentik tinggi sambil kepala baring ke tilam.
dia pandang ke arah ku dan senyum.
"ubat awet muda"
aku hanya ketawa kerana tau ini cara dia biarkan benih aku bertakung dalam rahim dan tidak bazir mengalir keluar.
dia gerak perlahan ke arah ku dan suapkan tetek kemulut ku untuk menghisap tetek tergantung. aku tekan dua2 puting rapat dan baham isap dua2 puting serentak. naik melentik bontot besar dia nak mengawan.
"silap hari boleh ada susu tetek ni", kata aku sambil menjilat tetek dia dan menghisap.
...