Összedobtam egy egyszerű tejszínes tésztát, hogy minnél laktatóbb legyen tele tettem mindenféle sonkával ami volt. Eléggé nagy adagot főztem, hisz mindjárt dél tehát a többiek is meg fognak éhezni.
-A napló előtt, el sem gondolkodtál a pszichológia szakon? -kérdezte mire megállt a kezembe a fakanál.
-Nem! Előtte azt gondoltam, hogy én nem vagyok jó erre. Nem az én világom. -kis szünet után hozzátettem -A napló megváltoztatta ezt a nézetem.
-Más barátod nem is volt? -óvatosan tette fel a kérdését és megértem hisz elgondolkodtam rajta, hogy elmondjam-e, de arra jutottam ha én nem mondom el akkor ő se fog megnyílni.
-Nem! Imádok olvasni és ez nem tetszett sokaknak. Könyvmolynak, strébernek, Kattosnak hívtak felsős korom óta. De Tina lerendezte őket. Ő volt a minden lébe kanál. Minden verekedésben benne volt! Ha ő nincs akkor lehet egy súlyosabb traumát kaptam volna azoktól a nyomiktól! -odajött mellém és a jobb oldalamon a szekrénynek támaszkodott
-Szinte mosolyogsz! Hogy? -arcom fürkészte mintha minden oda lenne írva.
-A saját és mások terápiái sokat segítettek! Mostmár tudom, hogy belül mit érezhettek amiért erre fancsalodtak! Tudod ha valakit csúfolnak az mind a két oldalnak egészségtelen csak senki nem nyújt segítő kezet a piszkálónak! -félre húztam a kajcsit majd mivel már csak a tészta főtt így háttal neki dőltem a szekrénynek.
-Akkor Steve-t is azért bánthatták mert magukkal sem voltak megelégedve? -kérdőn néztem rá hiszen nem értettem a kérdést.
-Mikor? -szinte minden forgatókönyv lezajlott a fejembe. És mindegyik a torony falai belül zajlottak le.
-Nyugi! -simított végig a karomon. -1945-ben! Még a széruma előtt. Kis töpszli volt! -ezt a mosolyát imádom. Olyan aranyos ahogy a múltba mered.
-Szeretem mikor így nézel! -halkan de teljesen érthetően ejtettem ki a szavakat, teljesen tudatosan -Segítek, hogy jobban érezd magad ebben a korban is! -fogtam a kezére ami a vállamon pihent. Ekkor viszont nagy robajjal jött be a konyhába Tony, Clint és Natasha valamit nagyon beszéltek és ezzel a lendülettel Bucky hátra lépett egyett tőlem.
-Mi ez a jó illat? -szimatolt egy nagyot Tony. -Ohh...Szöszi elfogadtom a hálád! -nézett az edényekre én csak mosolyogva megráztam a fejem.
-Ki mondta, hogy kapsz? -kérdeztem vissza miközben elvettem a lábost azzal a céllal, hogy leszűröm.
-Remény hal meg utoljára, de azért kételkedem, hogy nem egy hadsereget akarsz vendégül látni! -Tony szája be sem áll. Suttyonba Bucky-ra néztem akiről már meg sem mondtam volna, hogy egy perce még jó kedve volt.
-Wanda merre? -jött mellém Natasha.
-Nem tudom! Bucky szórakoztat egy ideje! -mondtam a végét halkan, hogy csak Natasha hallja. Tudom, hogy a fiúk előtt nem kérdez rá így csak bólintott és segített megteríteni míg PÉNTEK idehítva a többieket.
Attól eltekintve, hogy még beszélni akartam Bucky-val jól alakult a mai napom eddigi része.
***
A délutáni edzés végén Steve felkísért Wanda szobájáig nehogy valami bajom legyen. Majd egy zuhany után megkértem Wanda-t kísérjen el apáig.
Ott hagyott vele kettesben így megbeszélhettem vele azt amit akartam. Az ágyán ülve vettem egy mély lélegzetet és belekezdtem.-Segítek Bucky-nak! -mondtam ki mire apám elég fura arcot vágott.
-Hogy mit csinálsz? -kérdezte majd, hogy nem ordítva
-Segítek Bucky-nak! -mondtam bátrabban. -Láttam Azt a szemébe apa! -mondtam mielőtt bármit is felhozhatott volna mentségnek.
-Ezer indokom lenne de tudom, hogy miután láttad Azt a szemébe nem fogsz egyikre sem hallgatni! -sóhajtott egyett.
-Aggódok miatta! Mint megtudtam keveset alszik, és rengeteget edz, nem egészséges! Valahogy rá akarom venni, hogy engedje meg a tűs altatót. De eddig semmi!
-Ha eljön az idő úgy is tudni fogod! -mosolygott furán. Még nem láttam ezt a mosolyát és nem tudom hova tenni. -Mi volt a legnagyobb indok még az mellett, hogy megláttad?
-Miután beszélt nekem a múltjáról olyan boldog volt. Ezt akarom, hogy újra az legyen aki és ne rettegjen saját magától sem!
-Szereted? -kérdezte pár perc csend után
-Tessék?
-Ne tagadd le, hogy mást érzel mint például a Kapitány iránt. Valld be magadnak mégha másnak nem is! Szereted! Látom rajtad! -simított végig a hajamon.
-Hogy szerethetném? -kérdeztem vissza hiszen nem tudtam mire vélni.
-A szíveddel! Ez a sorsotok, hogy mind a ketten boldogok legyetek meg kell küzdenetek a saját múltadokkal ami összekapcsolódik! -döbbenten néztem rá.
-Ki vagy és mit csináltál az apámmal aki már rég megölte volna? -olyannyira megdöbbentem, hogy még a testtartásom is elernyedt.
-Csak az apád aki ismer mint a rossz pénzt! Az vagyok aki látott boldog kislányként, összetört tiniként és érett nőként is már! Az vagyok aki tudja mikor beszélsz valakiről szeretettel! -csak néztem magam elé és nem tudtam hova tenni. Szeretem? -Ne gondold túl csak kövesd a szíved! Mindig jó sült ki belőle! -mondta majd megölelt. Ekkor viszont eszembe jutott valami.
-Szerintem tudom! -szakadtam ki apa karjai közül majd mosolyogva álltam talpra. -Bruce merre van? -kérdeztem
-PÉNTEK hívd ide Bruce-t! -mondta apa és alig bírtam egy helybe maradni. Ma aludni fog Bucky.
Az a pár perc amíg Bruce odaért apa szobályához kész örrökké valóságnak tűnt. Mikor elmondtam, hogy mi kell és kinek kételkedett de biztosítottam, hogy nem vagyok őrült. A Hulknak kifejlesztett nyugtatóval mentünk Bucky szobályához.
-2 percet kérek utána gyere be! -mondtam neki majd kopogás nélkül bementem. Bucky éppen egy füzetet forgatott a kezébe. -Szia! Ismét! -vigyorom hatalmas volt ahogy a boldogságom is. -Mit csinálsz? -kérdeztem félre döntött fejjel.
-Rajzolni akartam de nem ment így csak gondolkodok. De mi ez a nagy vidámság? -kérdezte majd elém állt.
-Ha bizol bennem ma kapsz altatót! -mondtam egy szuszra, gyorsan, hadarva.
-Tűvel? -bólintottam és mielőtt ellenkezett volna kopogtak.
-Bízz bennem ha nem lesz jó többet nem kérek semmit! Ígérem! -mondtam és ajtót nyitottam Bruce-nak.
-Készen álltok? -kérdezte mire Bucky-ra néztem és az ágyára mutattam.
-Most! -mondtam mire nagy nehezen befeküdt az ágyába. Én az egyik míg Bruce a másik oldalára ment. -Mr. Jakson a kedvenc betegem Dr. Anderson betegei közül. -kezdtem el beszélni mire rám kapta a tekintetét. Bruce várt még pár percet míg már tényleg nem fog figyelni rá. -Ő volt az első aki fájdalmasan őszinte volt már a második találkozónkon. Az első viszont olyan szép történteket mesélt mint, hogy a feleségével a besorozás előtt házasodtak össze és össz-vissz 1 napot tölthettek csakis kettesbe. Viszont minden nap jött levél neki és küldött levelet. Az utolsó levelébe Mr. Jakson leírta, hogy jövőhétre otthon lesz, mert leszerel. A felesége ezután a levél után kiszámolta mikor kell elküldenie a levelét amiben leírja, hogy halálos beteg és napjai vannak úgy, hogy azt a vonaton olvassa. Így is történt. Mikor leszállt a vonatról futott a megadott korházba és ott szembesült a ténnyel miszerint szeretett nője haldoklig. Összesen 1 napot és 1 órát tölthettek egymás mellett férjként és feleségként. Azóta is őrzi a leveleit. -miközben beszéltem Bruce beadta a nyugtatót és rögtön ki is ment. Én viszont akkor fejeztem be mikor láttam, hogy Bucky minjárt elalszik.
-Itt maradsz? -kérdezte a kezemet szorongatva amit idő közben fogott meg
-Nem megyek sehova! -ezzel a mondattal lecsukta a szemeit és elmerülhetett a csodás álmok világába. Én pedig Istent kértem, ne keljen sokszor tűt belé szúrni.
ESTÁS LEYENDO
Szabad? (Bosszúállók f.f)
FanficIsabella Wilson vagyok. Mindig furának könyveltek el ugyanis valamiért mindig a miértet kerestem. Nem a mit amit sokan mutatnak magukból, vagy, hogy mit csináltak én arra voltam kíváncsi miért... Miért hagyott el? Miért hazudtak? Miért csaltak? Miér...