ŞAKA AŞKIM ŞAKA

17 0 0
                                    

Minho'dan

Jisung elinde don çadırı açtı. Donu boğazıma dolayıp sıkmaya başladı. " ırz duşmanı oruspu cocugu" diye bağırdı. " lan gerzek saka yaptım amk donum nerde bilmiyom" diye nefes nefese konustum. Keske yapmasaydım amk ama çok gerizekalıydı dayanamadim neyse listemden donla dövülmeyi cıkarıyım.


Allahın cezası sincap durdu. " bende diyorum bu hyunjini seviyo ne alaka felix neyse ben cikıyım sen bu donu giy"dedi.

Donu giydim. Dışarı cıktım bi baktım jisung yok. Bu mal nereye gitti iki dakka da. Aramak için biraz yürüdüm karsidan bişi geliyo. Aha simdi sıçtım.
Yaklaşinca gözümü kapattım. " hyung bi ac iki dakka gözünü havalı giriş yapıyoruz şurda" dedi gelen şey. Lan bu hyunjinin sesi. Açtım bi gözümü baktım geri kapattım. Şimdi hyunjin değil bekli bu serap görüyorum.


Hyunjinin sesi gelen şey " niye kapattin gozünü ya bi bak" dedi. Off tamam açıyorum açtım iki gözümüde gülmeye başladı. Çok güzel gülüyo lan. Gerçekten hyunjin galiba ben bu gülüsü hayal bile edemem o kadar gelismiş degil benim hayal gücü.

Neyse elimi tutmaya çalıştı çektim geri elimi namus diye birşey var yani verirmiyim elimi. " hyung versene bi elini" dedi. " napcan niye verim elimi "
Dedim. "gotüme sokcam napicam tutcam iki bişeyler söylicem çıkma teklifi edicem bok etmesen mi"diyince
" hop bi dakka çıkma teklifini ben edicem" dedim. " et o zaman " karsilıgı gelince " ambiyans uygun değil " dedim.

Gülüsü söndü ve ofladı. " 1 ay veriyorum ambiyansı bul o zaman sikıldım valla başkasını bulurum" ney baskasını mı bulurmuş " ayıp be benden sonra başkası sarmaz baştan diyimde" neyine aşik oldum acaba diye mırıldandı. " benim tek gozüm bile yeter oğlum aşık olmaya diyince ağzıma kütük sokmakla tehdit etti. Susmak zorunda kaldım noldu lan buna çok minnoştu. "Neyse diğerleri nerde amk ariyalım" dedim.


" ya onlar arabada ben cikma teklifi etmek için korkutucu bi ortam ayarlıcaktım korkudan evet dicektin ama işte seni plana katmamışım hata çıktı planı bok ettin" dedi.


Ayy bi dakka bu tam benlik plan tekrar asik oldum valla cok zeki bu cocuk ambiyans güzel aslında cıkma teklifi mi etsem çok üzüldü sanki çok öküzüm.


Tam giderken omzuna el attım. " bi donsene sen bişey dicem" dedim. " ne var" dedi. Belinden tutup kendime çektim tam agzımı açıcam şerefsizlikte master yapmış biricik changbin gelip " kamp nerde ya bulamadım" dedi. Planlar iptal çikma teklifi falan yok ben bu şerefsizin karşısında konuşamam ayrica bu sargıli halde sakat sakat niye gelmiş hopliyarak yürüyo bide.


" oha oha noluyo belden tutma falan bişey mi bölüyorum" dedi. Dahada sinirlendim hayir böldü yetmedi bide konuşuyo. " az ileri hopla bişey konuşalim sonra biz seni buluruz hadi canım nas naş" dedim. Hoplıya hoplıya gitti.


" he nerde kalmıştık" diyip sırıttım. O da sırıttı. Ay cok güzel gülüyo konusamıcam ben somurt biraz somurt.
"Gülme bi sen utanıyom" dedim. Gülmemek için dudağını ısırınca benim gözler bi kilitlen dudaklara. " şey işte diyorumki ikimizde seviyoruz birbirimizi yani belli birşey bu " diyip duraksadım hala isırıyo dudağını bakamıyorumki gözüne neuse devam ediyim öpmem gerek acil.

" işte he seviyoruz ya neden yani seviş- ay şey neden opüs- bu da değil şey neydi lan adı" " sevgili mi olalım" dedi yarim. " he evet o sevgilim olurmusun çabuk cevapla" dedim tabi o evet demeye kalmadan ben dudaklara bi dal e harfini dedi ama kabul etmiştir.

Neyse onu bunu boşver yaratan bi dudak vermiş öp öp bırakma bu ne ben bunu niye tatmamışım daha önce tabi nefesi kesilince itti beni.

" cevabımı bi bekleseydin nefessizlikten olüyodum sömürdün dudağımı " dedi. " tekrar öpiyimmi" dedim. Kafa salladı kafa salladı oha izin verdi. Çök esma çök bi dakka çökme esma ben çökcem.

Hyunjin' den

Izin verdiğim gibi dudağıma yapıştı. Dudaklarımız birbiriyle dans eder gibi birleşti. Çok hoştu umarım kızarmamışımdır. Belimden tutuşu sıkılaştı. Bayılıcam galiba uçuyomuş givi hissettiriyo. Tam anın büyüsüne kapılmışken.

Orospu changbin geri geldi. Hayır bide hopluyo tüm ciddiyetim gidiyo. Iyi dövmüsüm ha. Minho geri çekildi. Askım sen değil changbin geri çekilsin olmaz ya doymadım mart ayinda ki kedi gibiyim şuan.

Neyse konuştu bu minik kascık " dondum lan dondum kamp yapicaz diye geldik sargılı sargılı bekletiyonuz" " kamp mamp yok benim planımdı herşey yani yapmıyoruz kamp eve gidicez" dedim.

" banane ya banane bu halimle geldim sucuk yapcaz mangalda hayalleriyle geldim buraya kamp yapalım nolucak ya" dedi kascık.

Sonra aşkım " aslında devam edebiliriz jeongini atarız çadırdan sen yatarsın onun yerine" dedi.  Kascıkta " jeonginlede ben yatariz" dedi.


Bi dakka ben bu kascığın yanına bebeğimi vermem kaş goz yaptım minhoya olmaz anlamında. "Analamadım" dedi. "Jeonginde bizle yatsın" dedim. " 3 kisi nasıl sığcaz" dedi. Dedim "sıkışırız o kadar çadır yoktur" kascık " e ben nereye yatcam" dedi. Minhoşumla bir ağızdan "arabaya yat ayağınıda koltuğa dayarsın" dedik.


Neyiz biz aynı cümleyi kuran sevgililer mi? Evet oyleyiz bizim okuldaki kızlara hava atcam minho benim diye çatlasınlar. Neyse changbin şahsı sızlandı falan ama bizene çeksin opüsmemizi bozdu çıldırcam hatirladıkça canım çekiyo. Changbini dövüp bayıltıp dudaklarına mı yapışsam. Sargılı olunca vicdanım tuttu vazgeçtim.


Neyse arabalara geldik. Dedik kamp bitmedi devam gençler. Onlarda oleeyyy dedi. Saka niye amk dediler gidicektik biz ayrıca naptınız olm da dediler kac saat sürdü changbin bölmese 5 dakkalık iş aslında bide minho cok kararsız bi ospu diyemedim opüştük eziklerde diyemedim.


sustum kocam konustu " changbin sakat ya yurüyemiyo " dedi. Changnin şahsiyeti yandan konuşacaktıki minho sargısına bi yapıştırdı sustu. Zevk aldım açıkcası benim minnos kalbim buna izin vermiyoki vuruyim şuna.

Felix gecelere akmaca diyip güneş gözlüğü taktı. Gece olduğu icinde tüm herşey iyice karardı diye yere çakıldı önünü göremeyince sonra bayıldı.

_____________________________

Okuyan olsa çok güzel olurdu ya çok sacma yaziyorum evet ama amaç bu zaten

Ayy çocuklarim opüstü atesli bi opüsme hayal edin mizahım romantik ortam yaratamadı komik olmak zorunda herşey yoksa yapamıyorum

Changbine cok sövdü minho iç sesi yoktu ama yani changbinin tüm sülalesi mezarında ters

Felix ölmedi relax

Chan gibi parmak bandırabilsek be keşke hyunjin yapsın bi ara bunu Neyse bitiriyim artık

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Chan gibi parmak bandırabilsek be keşke hyunjin yapsın bi ara bunu
Neyse bitiriyim artık

Bölüm sonu

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 16 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Minho'nun Ölmeden Önce Yapılacaklar ListesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin