1.Bölüm Ne Oluyor

80 8 25
                                    

Yine tarlaya gidiyoruz traktörün üstünde babam ve küçük abim var fındık ekecekmişiz bayılırım ya çalışmaya babama "ben gelmek zorundamıyım" diye sordum ama soluğu yine burada aldım fındıkları ekmeye başladık ama içimden bir ses bir yanlışlık olduğunu söylüyordu.Ama calışmaya devam ettim bir sey sanki beni çağırıyordu ormana ama algılayamıyordum yinede kendimi tuttum ah ah keske ormana gidebilsem dedim içimden ama o anda kafamın içinde bir ses gelebilirsin dedi ne oluyor diye etrafa bakarken abimle göz göze geldim oda ne olduğunu anlamaya çalışıyordu ama benim yüzümdeki endiseyi fark ederek konuşmaya başladı "ne oluyor sana"aklımdakileri susturup "hiç yok bisey " dedim inanmayan gözlerle bana bakıp çalışmaya devam etti birkaç dakika sonra yine aynı  ses "gel"dedi git gide korkmaya başladım yoksa kafayımı yiyordum bir anda ormanın içinde yarısı siyah yarısı beyaz olan bir kurt gördüm o anda bana foğru koşmaya başladı babam "ECRİN KAÇ"dedi ama ben olduğum yere bildiğin çivilenmiştim ve bir anda gözümü açtım ne zaman kapattığımı bile bilmiyordum ve babamlar çalışıyordu ne yani hiçbirsey olmadımı derken ses duydum "sen gelmezsen ben gelirim" dedi ve ilk defa kafamı kullanarak sördum "sen kimsin ve hatta NESİN"

Yeni Kurt Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin