7.Bölüm Kayıp

13 2 0
                                    

🍏🍎arkadaşlar kitap  iyi okunuyor teşekkür ederim iyiki varsınız sevgili okurlarım bekletmeden geni bölüme geçelim iyi okumalar ...
🍏🍎🍏🍎🍏🍎🍏🍎🍏🍎🍏🍎🍏🍎
Yine sabah oldu ve ilk kez etraf sessizdi.Kalkıp elimi yüzümü yıkadım mutfağa gittiğimde gördüğüm manzara ile şaşırdım. Tüm ekip kahvaltı hazırlıyordu yanlarına gittim."bensiz iyimi" dedim Zülal "seni uyandıramayınca biz sensiz yapalım dedik" Mert " bu zülal kafamızda yumurta kırdı ve un kabıyla kovaladı" zülal sinirle döndü " ya benim işime karışmayın diye kaç kere uyarıcam " dedi gülerek "sakin ol kral" " madem kralım a zaman marş marş sende yardıma " dedi bikkinlikle " off tamam bee" dedim ve hazırladık muhabbet ederek yemek yedik ve öğlen olmuştu kahve içme kararı aldık tam kahve yapacakken Anıl'ın işi çıktı ve gitti.
Kahve içerken dışardan bir ses duyduk ve hemen dışarı çıktık.önüme baktım kimse yok arkama baktım kimse yok sonra "LUPAMM" diye bir ses duydum bu ses kesinlikle Asrındı " senin ne işin var burda Asrın" dedim " ben hep senin yanındayım " dedi  ve yine yine yeniden gözümü açtım. Yoruldum ama yaa :) neyse baktımki karşımda iki kurt kavga ediyor biri mert biri biri tanımıyordum."DURUN" dedim ve ikiside durdu ve tanımadığım grili siyahlı kurt dönüştü " Merhaba Lupam ben Kerem Varisimiz Asrın tarafında  çağrılıyorsunuz sizi almaya geldik " dedi ve arkasındaki 5 kişi daha ortaya geldi "gelmezsem ne olucak" desim alayla " o zaman zor kullanırız" dedi ve kurda dönüştü peşinden bende dönüşmeye çalıştım ama olmadı bende ateşimi kullanırım. Zülal e saldıran iki kurtu görmemle hemn oraya giderek ateş kılıcı ile kafalarını kopardım kanlar fışkırıyordu ben ne zaman bu kadar vahşete alıştım hee doğru son durak izlemiştim. Neyse döndüm ve karşımda kerem denen kurt vardı şaşkınlıkla bana bakıyordu. Yerdeydi yaralanmıştı kılıcı aldım ve yarasına batırdım çığlık atıyordu " o varisine söyle benim anca cesedim çıkar buradan aynısını söyle tamammı aslan" dedim kafasını salladı ve koşmaya başladı diğer adamlar çoktan ölmüştü. Herkez iyiydi akşam oluyordu biz evde oturuyorduk ve bir anda kapı çaldı gelen kim diye bakarken üstü kanlı olan anılı görmemizle şaşkına uğradık. Anıl " ben büyük bir boka bulaştım " Mert " ne yaptın" en önemli kuralı çiğnedim bir insanı ısırdım " hep bir ağızdan "NEEEE" diye bağırdık ısırdığı kişi kimdi acaba " peki şimdi nerede " diye sordu Zülal " kapının önünde" dedi ve baktık ve bu kişi tanıyordum bu bu bu 1.sınıftan beri enyakın arkadaşımdı bu kişi Sümeyraydı " SÜMEYRA" diye bağırdım boynunda diş izi vardı Anıla dönüp " NE YAPTIN LAN SEN ARKADAŞIMA" diye bağırdım tam o sırada 10 tane kurt adam yanımıza geldi ve " Anıl YT bir insana saldırma suçundan tutuklusun"
🍏🍎🍏🍎🍏🍎🍏🍎🍏🍎🍏🍎🍏🍎
Arkadaşar kısa kestim çünkü uykum var ve ödev yapıyorum bu yüzden affedin iyi geceler sevgili okurlarım 🍏🍎🌹🌹👍🏻👍🏻

Yeni Kurt Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin