🍏🍎 Arkadaşlar bölüm yazmak istiyorum ama malesef okul var bu nedenle yazamıyorum.
🍏🍎🍏🍎🍏🍎🍏🍎🍏🍎🍏🍎🍏🍎🍏"Anıl YT bir insana saldırma suçundan tutuklusun" dedi ve anıl ın koluna yapıştılar "yarın konsey önünde yargılanacak görmek isterseniz saat üçte" dedi. Gittiler yere döndüm ve sümeyra hayla baygındı yanına oturarak sarsmaya başladım " SÜMAYRA AÇ GÖZÜNÜ" dedim acınası bir ses tonu ile zülal yanıma oturdu " birazdan uyanır sakin olmaya çalış" dedi. Bende az da olsa sakinleştim 15dk sonra gözünü açtı yanına koşup " Sümeyra" dedim bana şaşkın bir şekilde bakıyordu ne diyeceğini bilemiyor gibiydi. Sümeyra "N-Ne oldu bana en son gri bir kurt bana saldırmıstı ve sen kaç haftadır neredeydin ben neredeyim" dedi sesi sona doğru yükseldi mert yanımıza çöküp " merhaba sana saldıran kurt için özür dileriz ama malesefki o kişi Anıl'dı burası sürümüzün yeri ve anıl yüzünden artık sende bizim gibi kurtsun" dedi hiç acele etmeden teker teker söylemişti ama sümeyra anlamamıştı " ne diyorsun sen be Ecrin bu bir şakaysa hiç komik değil hem aaaa ZÜLAL " dedi gözü yanımda duran zülale kaymıştı ben ciddi bir ses tonu ile "Şaka değil keşke şaka olsaydı ama değil malesef Anıl yüzünden sen bir kurtsun " dedim umutsuzca bakarken bir anda kafasına dank etmiş gibi heyecanla bize döndü ve "YANİ BEN KURTUM" dedi gülerek kafamı salladım heyecanla ayağa kalktı ama bir anda düşüyordu mert omzundan tutarak içerideki koltuğa oturttu olayların hepsini anlattık. Heyecanla " vayy Asrın demek haa " dedi omzuna yumruk attım ve "yaa sus zaten sinir oluyom o ite bide kendi değil adamlarını gönderiyo korkak it ne olucak " dedim bir anda başım ağarmaya başladı ve kafamın içinde bir ses yankılandı 'korkak it demek haa ' dedi ve en son gördüğüm tek şey zülal in bana foğru olan koşusuydu ve orada bayıldım.
.
.
.
.
.
Gözümü hafif araladım burası ormanın içiydi üzerimde beyaz hoş sakinleştirici bir elbise vardı önüme döndüm karşımda bir kurt vardı onu kesinlikle tanımıyordum. Bana döndü ve yüzündeki yarayı gördüm tam gözünün ortasından geçiyordu ona doğru bir adım attım. Geriledi bir adım daha attım bir daha geriledi. Olayı anlamaya çalışırken arkasındaki kurtu gördüm bunu tanıyordum bu mertti mert pençesini şah damarına dayadı ve anca o zaman konuşmuştu kurt bir anda bağırdı " Dostun düşman düşmanın dost gibi hangisinin kim olduğunu ayır et ama sakın kimseyi yanlış yargılama" dedi tam o sırada mert kurdun kafasını kopardı kanlar fışkırıyordu o sırada gözüm kapandı ...
.
.
.
.
Gözümü araladım ve yanımda oturan sümeyrayı gördüm burası galiba hastaneydi " sonunda uyandın " dedi dolu gözlerle öyle bir özlemle sarıldıki " ne oldu ne zamandır baygındım " dedim hafif sırıtarak "birkaç saat saat şu anda öğlen on iki" dedi ve bir anda kalkıp " dava" dedim korkuyla o sırada mert odaya girdi " ooo uykucu uyanmış bakıyorumda çıkış işlemini hallettim hafi gidek" dedi ve odadan çıktı. Hazırlandım ve yola çıktık acaba ne olacaktı konsey ne diuecekti içim içimi yiyordu ve en sonunda sarayın önünde durduk arabadan inip hemen içeri girdik baya kalabalıktı en önlerde yer bulup oturduk ve Alfa bir anda bağırdı " SESSİZLİK " dedi. Herkez bir anda sustu ve beklemeye başladı. O sırada Anıl içeri girdi peşinden bir kız girdi kız görgü tanığıymış ve alfa söz hakkını verince konuşmaya başladı " Merhaba Alfa ben Gizem vampirim ormanda gezerken bir insan gördüm ve ağaca tırmanıp izlemeye başladım o sırada gri bir kurt geldi ve kıza saldırdı koştum ve kurdu bir ağaca fıtlattım inledi kız o sırada baygındı kurt insana dönüştü ve kızı kucaklayıp kaçtı sizin kanunuzu bildiğim için hemen gelip olayı anlattım " dedi pür dikkat onu dinliyordum birden alfa söze girdi " Anıl bu söylenilenleri onaylıyormusun " dedi mahçupiyetle kafasını salladı ve peşinden ekledi " çok pişmanım sinirliydim be bir anda vampir kokusu aldım kendimi durduramadım ve saldırdım " dedi ve ürpertici bir sessizlik olmuştu sessizliği alfa böldü "Mahkumun işledi suç idam gerektiriyor ama vampir kokusu olduğu için ve iyi halden sadece sürgün ediliyorsun eğer iyi olduğunu kanıtlayabilirsen seni geri alabiliriz ama kesinlik yok bu akşam sürüyü terk et sana eşlik edicek adamlar var sınırdan çıkarılacaksın" dedi ve gülümsedim çünkü en azından ölmüyordu yani. Sırtımda bir el hissettim bu zülaldi hadi gidelim zatrn bitti" dedi etrafa baktım herkez değılıyordu bizde dışarı çıktık ve Anılda çıktı hepimize sarıldı ve " iyiki tanıştık sizi tanımak iyiydi görüşmak üzere dedi ve onu bekleyen arabaya bindi ve gitti bizde Zülallerin arabaya bindik sürüye geri gelmiştik " ohh be bu günde en azından biri ölmedi " dedim beraber gülerek içeri girdik akşam yemeği hazırlayıp yedik. İçeri geçip sohpet ettik akşam olunca herkez dağıldı.
Artık düşüncelerimle baş başaydım olayları algılamak zordu ama bir şekilde anlayacaktım. Biraz düşündüm ve kafa dağıtmaya biraz insta bakıp kendimi uykuya bıraktım.
.
.
.
Aaaa yine aynı ormandaydım şaşırkıkmı hayır neyse bu sefer karşımda anıl vardı " Ecrin beni merak etmeyin bir cadı buldum beni koruyacak onun yardımı ile seninle iletişime geçtim gelecek seni çok yoracak ama kendini tut asla bırakma fırsat kolluyorlar" dedi ve dahasında ekledi " dostların düşman düşmanların dost olabilir dikkatli ol" dedi ve kayboldu şimdi ormanın ıçinde yanlızdım kısa sürede gözüm kapandı..
.
.
.
.
Gözümü hafif araladım sabah olmuştu ama burası evim değildi burası siyahla döşenmiş bir odaydı kapının önünden ayak sesleri duydum ve kapı açıldı " Merhabalar lupamm " dedi o zaman fark ettim burası asrının odasıydı. Elinde kahvaltı tutuyordu şaşkınlıkla yüzüne baktım ve "ASRIN BEN NİYE BURADAYIM " dedim korkuyla.To be contıuned》》
🍏🍎🍏🍎🍏🍎🍏🍎🍏🍎🍏🍎🍏🍎🍏
Arkadaşlar bölüm nasıl ilk defa bu kadar uzun bölüm yazdım bir tebrik isterim hepinize iyi günler dilerim tüm sevgilisizlerin (benim gibi) sevgililer günü kutlu olsun 💙💛💙💛
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Kurt
Werewolfben herzaman kurt adam olmak istedim işte o gün geldi meğersem benden saklanan büyük bir sır varmış meğersem ben yeni varis bir kurtmuşum yeni kraliçe kurda selam verin Ben YENİ KURDUM Ben Ecrin ben herzaman doğayı seven bir kızdım hep kurt olmak i...