1

122 8 1
                                    

Lisa megbeszélte a legjobb barátnőjével, hogy este találkoznak. Másnap Lisa és a szülei mennek Bahrein-be. Lisa és Zoey kiskori barátok, de sajnos nem ugyan abba a középiskolába járnak és ritkán találkoznak. Most viszont még ritkábban fognak találkozni, mivel Lisa a bátyja futamaira fog menni. 

-Na meséj, mizu? -kérdezte Zoey. A közös helyükön lógnak éppen.

-Semmi, igazából nincs kedvem menni.

-Szerintem sokkal jobb mint az iskolában ülni. Tök jó lesz szerintem, szerencsés vagy hogy a bátyád pilóta.

-Hidd el, szívesen átadnám a helyem bárkinek a világon. Ez a sok ember, a nyüzsgés nem az én világom. De ezt dobta a gép. -mondta Lisa.

-És mi van.. vele? -kérdezte Zoey óvatosan.

-Lehetek őszinte?

-Hm. Persze.

-Amikor múltkor beszéltünk vele, azt mondta hogy.. bemutat nekünk valakit. Fogalmam sincs ki lehet, még azt sem tudtam hogy ismerkedik valakivel.

-Tényleg? Hát.. remélem boldogok. -mondta Zoey szarkasztikusan, majd Lisa szoros ölelésébe vonta.

Zoey kiskora óta szerelmes Ollie-ba. Ahogy egyre idősebbek lettek, egyre jobban beleszeretett. Ami érthető, hiszen Ollie egy nagyon kedves srác.

-És mit szólsz ahhoz, hogy találkoznod kell új emberekkel? Mondjuk Ollie csapattársával.

-Nem igazán érdekel. Megnézem a futamot és megyek vissza a hotelbe. Nincs kedvem ehhez. -mondta Lisa.

-Pedig itt lenne az ideje hogy ismerkedj. Csomó fiú lesz ott. -próbálta meggyőzni Zoey.

-Nem érdekelnek a fiúk se. Úgyse tetszenék egyiknek se  és ők se nekem. Felesleges próbálkozni.

-Hmm. Majd írj minden este.

-Mindenképpen. Hiányozni fogsz azért. -mondta Lisa.

-Te is. Majd hátha egyszer elmehetek az egyik futamra.

~~~

Vasárnap reggel van, Lisa és a szülei pedig pár percen belül indulnak a reptérre.

Vasárnap, hétfőn és kedden Ollieval töltik majd az időt és kirándulnak, szerdán viszont már média nap lesz utána pedig kezdődik a versenyhétvége.

Minden meg van? Pizsi, ruhák, smink, pénz, könyvek, töltő? -gondolta át Lisa. Bahrein-ből majd már rögtön mennek Szaúd Arábiába, szóval két hétre kellett pakolnia.

-Gyere Lisa! -kiabált a lány anyukája, majd lement a cuccaival és elindultak a reptérre.

~~~

Délután 4 óra körül érkeztek meg. Ott várta őket Ollie a reptéren. Lisa a távolból integetett neki.

-Szia! -mondta Lisa és Ollie anyukája, majd a réglátott fia nyakába ugrott. Miután mindenki köszönt mindenkinek, elindult a család a hotelbe. Onnan elmentek kávézni.

~~~

-Mesélj, Ollie! Mit csináltál a héten? -kérdezte az apukája.

-Nagyon semmit. Edzettem, és szétnéztünk a városba. Nagyon szép, majd még elmehetünk egy két helyre. -mondta Ollie.

-Mikor jön a barátnőd? -kérdzte Lisa, csakis a legjobb barátnője miatt.

-Kb. 6 körül. Majd bemutatom ha vacsorázunk. -mondta.

~~~

A kis család elment és szétnézett Sakhir városában, hiszen nem minden nap jár itt az ember.  Bár Lisanak nem igazán volt kedve hozzá.

Nincs hozzád hasonló (Kimi Antonelli)Where stories live. Discover now