2

40 8 0
                                    

Másnap este

-Szia Lisa. -köszönt Ollie, amikor a testvére kinyitotta neki a hotel szobája ajtaját.

-Sziasztok. Mi az? -köszönt Lisa. Nem értette miért jött a testvére és a barátnője.

-Öltözz fürdőruhába, megyünk a hotel fürdőjébe. -közölte vele Ollie.

-Mi? Ne már, most? -kérdezett vissza Lisa értetlen nézéssel az arcán. Éppen este 7 óra van.

-Aha. Azt mondtad hogy majd inkább ma találkozol a srácokkal. Na menj, megvárunk.

A lány arca elvörösödött az ijedtségtől, és nem tudott semmit sem mondani csak hebegett-habogott.

-Semmi baj, rendesek lesznek. Hidd el, tegnap én is taliztam velük. -mosolygott rá bíztatóan Estelle. Azért kedves.

Lisa félreállt azt ajtóból, hogy beengedje őket. Lehajolt a bőröndjéhez hogy keressen magának egy bikinit, Ollie és Estelle leültek az ágyára.

Hirtelen Estelle oda gugolt mellé.

-Milyen fürdőrucijaid vannak? -kérdezte a barátja húgától.

-Szóval, van ez a sima fekete, egy rózsaszín. Ezeket szeretem. És van egy ilyen barna, még sose vettem fel. -mutogatta meg Lisa őket.

-Szerintem vedd fel ezt. -fogta meg.

-Tuti? -nézett rá Lisa félve.

-Aha. Csini leszel benne. Hátha megtetszel valamelyik fiúnak. Például Kiminek. -mosolygott rá.

-Hé, Kimi és Lisa? Soha. -mondta nekik Ollie, aki amúgy telefonozott de azért hallgatta a beszélgetésüket.

-Miért? -kérdezte Estelle a barátja felé fordulva.

-Mert.. nem tudom, szerintem nem illenek össze. -válaszolta Ollie, de olyan mintha ő még tudna valamit. Mármint... mintha nem lenne teljesen őszinte.

-Na jó, mostmár komolyan kíváncsi vagyok hogy ki lehet ő. Megyek átöltözni. -mondta nekik Lisa majd bement a fürdőszobába átöltözni.

~~~

-Üljetek le vagy valami, megkeresem a többieket. -mondta Ollie a két lánynak.

-Gyere, szerintem Kimi uszkál a vízbe. -mondta Estelle, majd ledobták a törölközöjüket az egyik napágyba.

A hotel fürdőjében, ahol most vannak, van két medence. Egy gyerekmedence meg egy olyan átlagos medence. Nincsen senki ott, mivel már lassan 8 óra van.

Egy fiú úszik a medencében, össze-vissza. Lisa és Estelle a medencébe szélén ülnek és belelógatják a lábukat a vízbe.

A fiú feléjük úszott, majd feljött a víz alól.

Lisa félénken, míg Estelle ismerős mosollyal fogadta a fiút.

Kimi két hatalmas kezével kisöpörte barna haját az arcából, és megdörzsölte a szemét hogy lásson.

-Szia Kimi! -üdvözölte Estelle.

-Hello.  -köszönt a két lánynak, majd Lisa felé fordult. -Ollie húga? -kérdezte enyhe, de barátságos mosollyal és olasz akcentussal, levegő után kapkodva. 

-Igen.. Lisa vagyok. -mutatkozott be neki, mijözben a fiú kipattant a medencéből és leült a lány mellé. Kimi jó fizikumban volt, ami érthető mivel autóversenyző és minden nap edz. Hátradőlt, és izmos karjaival tartotta magát. Nagyon szexi, és ezt Lisa is tudja.

-Örülök hogy találkozunk. Sokat hallottam már rólad. -mondta, majd beletúrt a vizes hajába. 

-Én is rólad. Kiváncsi voltam már. -vallotta be neki mosolyogva. 

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 13 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Nincs hozzád hasonló (Kimi Antonelli)Where stories live. Discover now