1.kafadan bozuk

5.5K 195 22
                                    

Sabah kalkıp nefret ettiğim o genç giyisilerini giymiştim evet ben ageplay seviyordum bebek gibiydim ve bir babacığım yoktu.Universitede bunu saklamak bir genç gibi davranmak ne kadar zordur bilemezsiniz yine bir sabah genç gibi giyip universiteteye gitmek zorundaydım.Dediklerine göre,bu gün yeni fizik hocası atanacakmış okulumuza,benim okuduğum bölümde fizik dersi fazla olur sıkıcıdır ama bu bölümü seçen bendim evet biraz saçma.

Ayıcığımı yatağa bırakıp dar bir pantolon ve salaş bir oversize giymiştim sıradan yani, çilek kokulu ve okyanus kokulu parfümlerimi de sıkıp saçlarımdaki tatlı tokaları açtım onun yerine saçlarımı iki yana attım.

Sonunda üniversiteye gelmiştim, şapkamı takıp kimseyi umursamadan sınıfa gotmiştim hızlı adımlarla.Keşke şuan koltuğumda oturup süt içerek çizgi film izlesem ama işte hayatın zorlukları ageplaylar için daha zor tabii.

Sınıfa geçip en arka sıraya oturmuştum.

"Hayret Jungkook, geç kalmamışsın ilk kez"

Oflayıp göz devirirken Sejun'a döndüm

"Sana da günaydın Sejun"

Gülüp arsızca diğer arkadaşlarına sataşmıştı,onu sikleyen yoktu fazla bir iki tane vardı ki onlarda Sejun gibi boktan insanlardı,cidden insanların her şeyiyle dalga geçebiliyorlardı kısacası zorbalardı.

Sınıfdaki boş dedikodular bağırışmalar birden bire sessizliğe kapılınca her hangi bir hocanın geldigini anladım. Çoğu hoca sinirli ciddi korkunçtu hepside bizi buluyordu zaten.

"Merhaba çocuklar."

Bu yeni hocaydı sanırım sesi tanıdık değildi,soğuk ve kalın bir tonu vardı sesinin.Kafamı kaldırıp hocayı süzdüm diğer hocalardan daha gençti ve daha uzundu kalıplı bir yapısı vardı.Sınıfta gözünü gezdirirken çantasını masasına bıraktı.

"Ben yeni fizik hocanız Kim Taehyung 25 yaşındayım,oldukça disiplinli biriyimdir dikkatli olmanızı öneririm"

Gözlerimi devirdim laflarına,dememiş miydim her böyle kafadan bozuk hocalar bizi buluyordu.

Kafamı geri masaya koyarken herkesin bir bir kendini tanıttığını duydum sanırım sınıfı tanımak istiyordu normal olarak.

Sıra bana yaklaşırken sesimi düzene soktum,sesim iyice inceydi ageplayların sesi ince olur zaten çoğu zaman ama ben istedigimde sesimi bir genç sesi gibi yapabiliyordum.Yetenek işte...

Hocanın sert gözleri bana gelince daha dikkatli bakar gibi oldu sanki bir yerden tanımaya çalışıyor gibiydi

Ama ben onu tanımıyordum yani eskiden karşılaşmamışız,sanırım

"Merhaba hocam,Ben Jeon Jungkook 23 yaşındayım."

Geri yerime oturacağım sırada sesini duydum

"Oturma."

"Neden hocam?"

"Hocanı sorgulama hakkın yok."

Ne demiştim?

Kafadan bozuklar hep bizi buluyordu.

teacher and ageboyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin