5.flashback

2.5K 153 11
                                    

Flashback•

Jeongguk-6 yaşında

Victor-8 yaşında

"Victor ben geldim!"

Küçük çocuk okuldan zil sesini duyar duymaz koşarak çıkmış,aşık olduğu çocuğun aynı zamanda en yakın arkadaşının yanına gitmişti

Esmer oğlan elindeki mendilleri satamayıp üzgün bir şekilde elleriyle oynarken bir taraftanda jeongguk'u bekliyordu.

Onun sesini duyar duymaz yüzü gülmüş bütün dertlerini unutmuştu,mesela mendilleri satamadığı için babasının onu döveceğini bu gece iyi para getirmezse kapının önünde uyuyacağını biliyordu.

Küçük ama yaşlıydı hayat yaşlandırmıştı onu,kimse onunla arkadaş olmazken jeongguk istinasız onunla arkadaş olmuş hatta kardeş olmuştu.

Jeongguk küçük ellerini gelir gelmez esmer oğlanın boynuna sarmıştı,üstünün kirli paslı olmasını gram umursamadan hemde.

"Victor seni çok özledim!"

"Bende seni çok özledim Jeongguk"

Kimseye vermediği sıcak gülücüğü jeongguk'a sunmuştu.

"Derslerin nasıl geçti?"

"Sıkıcı,her zaman ki gibi"

"Çok oku tamam mı yoksa benim gibi olursun"

"Okumazsam senin gibi mi olurum"

"Evet"

Esmer oğlanın içi burkulmuştu,dilenciden farksızdı.

"O zaman okumayacağım!!"

"Ne? Hayır hayır neden öyle diyorsun?"

"Seninle birlikte mendil satarız sonra kocaman paramız olur,birlikte ev tutarız yaşarız kocaman evimiz kedilerimiz olur değil mi Victor?"

Küçüğün içindeki sevinç ve heves o kadar fazlaydı ki onu izleyen esmer oğlan hayret ediyordu,sonra ise kendi kendine

'sıcak ailede büyüyünce böyle oluyor heralde' diyordu.

"Evet bebeğim"

"Zil çaldı! Senden ayrılmak istemiyorum ama öğretmen kızabilir çıkınca yine yanına geleceğim tamam mı??"

Küçük oğlan hemen victor'un yanağına kocaman öpücük kondurmuş koşa zıplaya okula girmişti

Esmer oğlan onu bir süre izlemiş sonra iç çekip etrafına bakmıştı sanırım gerçekten bu gece fena dayak yiyip kapı önünde uyuyacaktı.


*****



teacher and ageboyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin