2.senin zararına olur

3.3K 176 9
                                    

"artık oturabilir miyim hocam?"

Gözlerini ders anlatırken gezdirdiği çocuklardan ayırıp bana dikti, anında gözleri buz kesilirken kaşlarını çatıp masasına dönüp oturdu

"Hayır"

Ders anlatmaya devam ederken, gözlerimi devirdim cevabına. Yavşak kızlarla o kadar yumuşak sesle konuşurken benimle konuşma tonuna bak hah! Çokta umrumdaydı.

Dersin bitmesine 2,3 dakika kalmıştı son önemli konuları da tekrar ederek dersi bitirmişti,herkes sınıftan teker teker koşar adımlarla çıkarken gözlerimi hocaya çevirdim.

Beni izliyordu.

Ne yapacağımı kestirmeye çalışıyordu sanırım,ondan gözlerimi çekip boş sınıfa son kes baktım.Herkes çıkmıştı,çantama uzanıp aldım ve sıradan çıktım.

Kapıya doğru ilerlerken sert sesini duydum.

"Nereye?"

"Evet hocam? Ders bitti ya hani"

"Ben otur ya da git demedim"

"Otur ya da git demenize gerek yok,dersiniz bitti sizin laflarınız altında değilim"

"Jungkook laflarına dikkat etmeni öneriyorum"

"Öneriniz için teşekkürler,dikkate almayacağım"

Ayağa kalkıp masasından çıkarken ona doğru duran bana geldi,tam önümde durup gözlerini gözlerime dikti.

Buz gibi ellerini sıcak yanağıma koyunca içim titredi elleri oraya ait gibiydi,nefesim teklerken gözlerim gözlerinden çekilmiyordu,bedenim durmuştu hiç bir şey duymuyordum sanki hayattan soyutlanmış gibi.

"Jeon,dikkate almazsan bu benim değil senin zararına olur"

Ve bir rüzgar gibi yanımdan geçip gitmişti.


🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷
Böyle kısa kısa olacak bölümlerr

Konu hosunuza gidiyor mu?

teacher and ageboyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin