Burası giriş kısmı. Burada benim anlatımım var, olayın nasıl başladığını anlatıyorum. Okumadan geçme!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Yoongi ve Jimin 2 üvey kardeşti. Biri; sinirli, işine düşkün, daha önce hiç sevmemiş ve sevilmemişti. Bu Yoongi.
Diğeri; eğlenceye düşkün, umursamaz, bencil, hiç sevmemiş ve şımartılmıştı. Bu Jimin.İkisi de birbirlerini tanıyorlardı, fakat üvey kardeş olacaklarını hiç bilmiyorlardı. Birbirlerinden nefret ederlerdi. Jimin'in annesi kısa süre önce vefat etmişti. Babası çökmüş durumdaydı, jimin en çok babasının mutsuzluğuna üzülüyordu. Bu yüzden ona yurt dışına tatile gitmesini önerdi. Babası ilk başta reddetse de Jimin'in ısrarlarına karşı kabul etmişti.
Babası yurt dışına çıktığında, orada bir kadınla tanıştı. Kısa süre içinde kadına bağlandı. Karısını hâlâ çok özlüyordu ama, geçmişe değil, geleceğe bakmanın daha güzel olduğunu biliyordu. Elinden hiç birşey gelmiyordu. Tek çaresi bu kadına sıkıca tutunmaktı, ve bunu yapabilmiştide. Yaklaşık 2 hafta sonra kadınla birlikte Güney Kore'ye dönmüşlerdi. Jimin kadın'ın kim olduğunu görünce büyük şaşkınlığa uğramıştı.
Liseden beri nefret ettiği Yoongi'nin annesi. Kendi kendine.
J:" ağh, aptalmıyım?! Neden git diye zorladım ki?! Cidden. " deyip duruyordu
İki tarafta her ne kadar istemeselerde bu evliliği onaylamıştılar. Yaklaşık 1 yıl sonra Jimin'in babası ve üvey annesi bir karar almıştı.
B:" ben ve annen bir karar aldık. Daegu'ya taşınıyoruz. "
J:"ne? Neden? Ben, ben ne olucam? "
B:"Yoongi ile burada yaşamaya devam edeceksiniz. Sen istersen büyükbabanda kalabilirsin. "
J:"ha iyi bari. Zaten bununla da aynı evde kalınmaz. "
Y:"kalmak istemiyorsan gidebilirsin. "
J:"zaten gidiyorum. "
Olaylar böyle başlamıştı. Jimin büyükbabasında, Yoongi de koskoca evde yalnız yaşamaya başlamıştı. Jimin'in büyükbabası bir gün oğlunu, yani Jimin'in babasını 1-2 haftalığına ziyarete gidecekti, bu yüzden de Jimin'i, Yoongi'ye emanet etmişti.
Giriş kısmı bu kadardı, beğenmediğiniz yerler varsa eğer söylemekten çekinmeyin. Hemen düzeltirim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Only You And Me~YoonMin
FanfictionY:" Park Jimin, şımarık hallerini bırak artık! " Jimin, sarhoş bir şekilde hyung'unun boynuna sarılarak. J:"Sinirlenince çekici oluyorsun, Yoongi-ah. "