:1 Hafta sende kalıyorum.
Her sabah olduğu gibi gün ışığı kendini gösteriyordu. Her gün aynı dünyaya uyanmak çok sıkıcıydı.
Salak saçma düşüncelerim ile yataktan doğrulup banyoya yöneldim. Her zamanki işlerimi halledip aşağıya indim. Bir gariplik vardı, büyükbabam bu saatlerde evde olurdu ama yoktu. Telefonla aradığımda kısa süre içinde açtı.Büyükbaba " günaydın jimin, neden aradın? "
Jimin " neredesin? "
Büyükbaba " Yoongi'nin yanındayım. "
Jimin " ne? Neden onun yanındasın? "
Büyükbaba " gelince anlatırım oğlum. "
Jimin " peki. "
Telefonu kapattım. Cidden Yoongi'nin yanında ne işi var? Her neyse, o değişiği düşünemicem. Kahvaltı hazırlamaya başladım, hızlıca yiyip toparladım. Hızlıca dediğime bakmayın 3-4 saat sürdü ve büyükbabam hala ortalıklarda yok- derken kapı çaldı. Gelen büyükbabamdı, birlikte salona geçtik.
Jimin " ee büyükbaba, Yoongi'nin yanında benden çok daha önemli olan işin nedir? "
Büyükbaba " ben 1-2 haftalığına babanlara gidiyorum. Ve sende gelmek istemeyeceğin için Yoongi'ye, sana 1-2 haftalığına gözkulak olmasını istedim. Yani bu hafta onunla yaşayacaksın. Zar zor kabul ettirdim valla, değerimi bil. Bu dönemde yaşlıların değerini bilmezler. "
Ahhğ yine gereksiz "yaşlılar sevilmiyor" konuşması.
Jimin " Ben bebek değilim, kendime gözkulak olabilirim. Ayrıca o değişik yaratıktan nefret ettiğimi biliyorsun, neden böyle birşey yaptın? "
Büyükbaba " öyle deme, üvey abin o. "
Jimin " hıhı aynen, üvey abişim o benim. "
Büyükbaba " hem ben sana gel desem gelmezdin, e tek başına da kalamazsın her eve geldiğinde arkanda bir bela bırakıp geliyorsun. Bazenleri gecenin 2'sinde geliyorsun ve ayık değilsin. Başına bela almanı istemiyorum. Bak diğer seferlerde bir şekilde kurtuldun ama 1 hafta yokum, belkide daha fazla. Aklı başında birinin yanında olması şart. "
Jimin " ne yani? Bana akılsız mı diyorsun? "
Büyükbaba " hayır tabiki, sadece sen normal insanlara göre farklısın. Eğlence kafasındasın ve normal bir eğlencede değil bu. "
Jimin " öff tamam, ama bak sana şunu söyleyeyim eğer bana bir yanlışı olursa anında terk ederim orayı. "
Büyükbaba " merak etme onun yanlışından önce seninki olur. "
Büyükbabam garip bir adamdı. Bazen ilginç, bazen korkutucu, bazen şakacı olabiliyordu. Aldırış etmiyorum, sonuçta o yaşlı bir adam.
Büyükbaba " akşama doğru saat 6 gibi yola çıkıcam, haberin olsun. "
Jimin " hıhı, bende değişik abiciğimin yanına gideyim. "
Büyükbaba " nereden çıktı bu fikir? Akşam gidersin. "
Jimin " sonuçta 1 hafta onunla kalıcam. Kendisini pek sevmediğim için kişiliğini de bilmiyorum, onu biraz tanımalıyımki ona göre davranayım değil mi? (!)"
Büyükbaba " oyalama beni o zaman. Kaybol. "
"Hah yine kişilik değiştirdi" (böyle yazdığım yerler içinden)
Hızlıca evden çıktım. Canım abişimin yanına gitmeye başladım. Narin (ismim) ayaklarımı yormamak için arabayla gidebilirdim ama 2 sokak ötede eskiden ailemle kaldığım evde kalıyor, sırf onun için güzel arabamı boş yere çalıştarmayı tercih etmiyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Only You And Me~YoonMin
FanfictionY:" Park Jimin, şımarık hallerini bırak artık! " Jimin, sarhoş bir şekilde hyung'unun boynuna sarılarak. J:"Sinirlenince çekici oluyorsun, Yoongi-ah. "