Ĥâlit kasimiri
Karina
Sen ciddi misin soobin?Soobin
Evet
Hoslandigim biri varTaehyun
Bunca yillik shipim yalan miydiSoobin
Ship?Changbin
Yalan soyluyo arkadaslar
Ben inanmadimSoobin
Gostercem ulan size
BekleyinKarina
Gosterene kadar yeonjundan hoslandigini varsayicam
Haberin olsun soylenme sonraSoobin
Yok kafayi yerim ben bu gruptaDininininuuvv
(Geçiş efekti)Yarın
Soobin-yeonjun
Soobin
Günaydın yeonjun
(12.08)Yeonjun
Sana da günaydın soobin
Bu saatte yazmanı neye borçluyum?Soobin
Bugünkü date kaçışımıza borçlusun
Madem dateden kaçıyorum eğlenceli bişeyler yapalımYeonjun
Sahile gidecektik zatenSoobin
Gideceğiz evet
Lunaparka da gidelimYeonjun
İyi fikir
Soobin
Saat kaçta gideriz?Yeonjun
Bana fark etmez
Sen ne zaman istersenSoobin
Sen hazırlan
Ve bana haber verYeonjun
Neden?Soobin
Çünkü seni almaya geleceğimYeonjun
Nw|
He
Tamam
Hazır olunca yazarımSoobin
TamamSoobin evden çıkıp yavaşça yeonjun'un evine doğru yürümeye başlamıştı. O sırada telefonuna yeonjun'dan hazır olduğuna dair bir mesaj geldi ve adımlarını hızlandırdı
Soobin, yeonjun'un evine vardığında kapıyı tıkladı ve yeonjun'un açmasını bekledi. bir kaç dakika sonra yeonjun kapıyı açtı ve soobin'i ayakkabılarını giyerken karşıladı. "erken geldin, evin buraya uzak sanıyordum?" Dedi ayakkabılarının bağcıklarını bağlayıp ayağa kalkarken. "sen bana mesaj atmadan önce çıkmıştım evden, o yüzden biraz erken geldim" yeonjun başını olumlu anlamda sallamıştı. "anladım, hadi gidelim" kapıyı ardından kapatıp evin bahçe kapısına doğru yürüdü, soobin de onun ardından ilerledi ve otobüs durağına doğru gittiler.
Yaklaşık 15 dakikadır otobüs bekliyorlardı, yeonjun aralarında oluşan gergin atmosferi yok etmek için konu açmaya çalışıyordu ama bu konuda pek de başarılı olduğu söylenemezdi. Belki de aralarında garip bir atmosfer olduğunu düşünen sadece yeonjun'du, çünkü soobin gayet rahat davranıyordu onun aksine yeonjun her kelimesinde ufaktan kekeliyor ve sözcüklerini iyi seçmek için çok düşünüyordu. yaklaşık 15 dakikadır bekledikleri sahile giden otobüs sonunda geldiğinde yeonjun derin bir nefes alarak kalktı ve otobüsün durması için el hareketi yapacakken soobin'in ondan önce davrandığını fark etti. havalanacak olan eli yarım kaldı ve elini cebine geri koyup kartını çıkarttı, ikisi de otobüse binip kartlarını bastılar ve şanslarına iki kişilik koltuk boştaydı, hatta otobüs boş bile denebilirdi. ikisi de aynı anda 2 kişilik koltuğa doğru adımladığında soobin kafasını yeonjun'a doğru döndürdü ve konuştu. "istersen başka bir yere oturabilirim" yeonjun aniden ona dönen bir kafayla karşılaşmayı beklemiyordu, hızla cam kenarına geçip oturdu ve dışarıyı izlemeye başladı. arka koltuğa doğru ilerleyen soobin bileğinde hissettiği el ile yeonjun'un yanındaki koltuğa çekilmesi bir oldu. dışarıyı izlemeye devam ederken konuştu. " yanıma oturman neden sorun olsun aptal" kolunu camın kenarına yaslayıp çenesini de eline yasladı ve yolu izlemeye devam etti. yeonjun yolu izlerken soobin telefonunu ve kablolu kulaklıklarını çıkartıp müzik dinlemeye başladı, listeden karışık çalıyordu, compass çalmaya başladığında soobin şarkıyı durdurdu ve dışarıyı izleyen yeonjun'a baktı. kulaklığının bir tekini çıkartıp ona uzattı. " dinlemek ister misin?" yeonjun kafasını onaylar anlamda salladı ve soobin'in uzattığı kulaklığın tekini aldı ve kulağına takıp yolu izlemeye devam etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bela Mısın Amk || Yeonbin
Fanfiction[Tamamlandı] Soobin: Ne oldu yine hangi belanın başlangıcı için yazdjn Yeonjun: Niye oyle diyosn Bisey demekm gwrkiyıor Ben Sendwn Hoslaniyorım Soobin: Ne