Kafalarda Soru İşareti

9 3 53
                                    

Jungkookun 10. Yaş doğum günü:

Sabah;
"Güzeller güzeli oğlum uyanmış mı benim bakalım." demişti annesi küçük çocuk bugün ilk defa iki basamaklı yaşına girdiği için heyecanlıydı. Ailesiyle birlikte bunu kutlamak istiyordu. Fakat hiç unutamayacağı bir kabus yaşayacağından habersizdi.

Babası her zaman ki gibi sabah erkenden kalkıp markete gitmişti. Kahvaltılık bir şeyler alıp eve dönmüştü. Tabi ki gazetesini almayı da unutmadı.

Annesi ve babası polisti. Ülkeyi koruyorlardı. Onlar insanlık için çok önemli insanlardı. Bu yüzden telefon gelirse hemen gitmek zorunda kalmaları gerekiyordu. Yani jungkook böyle biliyordu yada sadece ailesi böyle bilmesini istiyordu.

Bugün annesi de babası da işten izin almışlardı. Jungkook için jungkook fazlasıyla mutluydu hem uzun bir aradan sonra ailesinin tekrar birlikte görmesini mutluluğunu yaşıyor ve ilk defa iki basamaklı yaşına girdiği için seviniyordu.

Aile hep birlikte kahvaltı ederken birden babasının ve annesinin telefonuna aynı anda bildirim geldi.

Jungkook bunu fark etsede annem ve babam işten izin aldılar yani gitmek zorunda değiller diye düşündü.

Taki bir kaç dakika sonra babasının konuşması ile.

"jungkook, oğlum sen güzel güzel kahvaltını et biz annen ile küçücük bir işimiz çıktı onu halletip gelicez."
Küçük çocuğun gözleri dolmuştu belli etmemeye çalışıyordu ama.

"Baba size benim en güzel yaş günümde gittiğiniz için size ceza veriyorum işten gelir gelmez beni lunaparka götüreceksiniz tamam mı"

Küçüğün bunu söylerken bile sesi ttiremişti. Onları tehdit etmeyi sevmiyordu ama nasıl çocuklarının en mutlu gününde giderler diye düşündü.

Annesi ve babası onaylanmıştı jungkookun bu sözü üzerine hatta jungkook o kadar çok şaşırmış çok mutlu olmuştu. Hemen anne ve babasının gelmesi in dua eder hale gelmişti.

Aradan bir kaç saat geçti ve annesinden bir telefon geldi.

-jungkook, oğlum benim geliyoruz şimdi babanla

-Ne gerçekten mi geliyor musunuz anne lütfen acele edin babama söyle televizyondakiler gibi hızlı sürsün arabay- anne? Ordamısın

Güm büyük bir patlama sesi  duyduldu. Bu telefondan bile fazlasıyla sesli çıkabiliyordu.

Küçük çocuk hemen bakıcısı hana ablasına gitti.

Telefonda duyduklarını anlattı ağlayarak. Hana ablası hemen polisi aradı.

Polis arama kurtarma ekibini de olaya katarak kazanın olduğu yeri bulmaya çalışıyorlardı.

Çocuk sus pus olmuştu. Konuşamıyordu. Hana birazcık olsa da kendine gelebilmesi için arkadaşı jimini çağırmıştı.

Jungkook konuşamıyordu jimin ise jungkooku güldürmeye çalışıyordu.

Günümüz

"Jiminshii sustur şu alar mı" dedi jungkook tabi ki jimin her zaman ki gibi bunu da duymamıştı.

"JİMİN" diye bağırdı en sonunda jimin  yerinden salsırarak uyandı.

"ne bağrıyon öküz kendin kapatsaydın"

"yürü jim yürü okula geç kalıcaz"

"dedi bütün dersler de uyuyan çocuk"

Mutluluk Benim Seçimim Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin