Името му!
Джун...
Красив азиатец с плочки и мускули, които се отпускат и стягат при всяко движение във фитнеса. Гледам го от две седмици. Знам името му и че е тук от скоро.
Не знам какво работи, но хобито му е да тренира, във фитнеса.Разсейва ме и дори вече не пускам музика в слушалките ми, само за да се опитам да разбера нещо повече за него. И винаги съм някъде около него, за да го виждам по-добре. В момента гледам стегнатия му задник, докато тича на пътеката.
Сваля слушалките от ушите си, спира пътеката и слиза от нея. Погледът му се спира на мен, когато се обръща и ме пронизва, преди да ме подмине. Секси е, твърде секси и след този миг вече знам, че не представлявам никакъв интерес за него, затова включвам музика и усилвам звука, преди да се преместя на пътеката, включвам на висока скорост и започвам да тичам, докато любимата ми рок банда забива в главата ми.
***
С всяка изминала крачка изпитвам все по-силна болка в краката ми и потта се стича по цялото ми тяло и не ми пука кой ме гледа, въпреки че усещам погледите на другите в залата. Не искам да знам какво си мислят.Когато вече не издържам на болката спирам пътеката и музиката. Когато се обръщам го виждам. Той е точно там, където аз бях преди и ме гледа. Опитвам се да запазя хладнокръвие, въпреки изненадата. Подминавам го и забързвам крачки към съблекалнята, въпреки болката в краката. Искам само да взема един горещ душ, да се прибера у дома и да взема още един душ или пък една хубава дълга вана с ароматни соли...
Но преди да успея да се добера до душа две силни ръце се вкопчват в талията ми и ме обръщат. Аз изпищявам. След което той веднага ме пуска. Вдигам поглед. Той е поне една глава по-висок от мен. Гледа ме изплашено и ми се покланя съвсем леко два пъти.
-Извинявай! Не исках да те изплаша.
Не мога да му отговоря. Просто стоя и го зяпам. Беше приятно да усещам ръцете му върху тялото ми. И мисълта, че може да се е погнусил от потните ми дрехи и от мен самата, ме кара да обгърна тялото ми с ръцете ми, в опит да се скрия.
-Съжалявам... - не знам точно защо се извинявам. За потните ми дрехи и коса, за това, че изпищях, когато ме докосна, за това, че го зяпах... За последното не, категорично... А и той после ми го върна, като ме зяпаше...
Хвана леко ръцете ми и нежно ги постави отстрани на тялото ми и... Той гледа гърдите ми. Знам, че зърната ми са набъбнали и се виждат ясно под влажната материя на потника ми.
-Казвам се...
-Знам как се казваш, Лора! Знам, че и ти знаеш моето име... Искам да те целуна, Лора...
-Не мисля, че точно сега е моментът за това, Джун... Изглеждам ужасно...
-Изглеждаш прекрасно... И секси...
-Така ли? - не мога да повярвам, че това ми се случва, но той е пред мен, толкова красив и ме гледа жадно в устните. - Тогава го направи!
-Аз изглеждам... - той свежда поглед и разперва ръце в страни за да ми се покаже. Все едно не знам всяка една извивка, всяко едно мускулче в тялото му и че в момента е по-потен от мен.
-Прекрасен... И секси...
Той ме целува леко. Само устните му се докосват до моите, а аз искам цялото му тяло. И нямам нужда да знам нищо повече за него. Просто искам тялото му. Ръцете ми потъват във влажната му, но в същото време мека и нежна коса. Ръцете му, и този път леко и плахо ме докосват, сякаш ще ме счупят. Но искам повече от това. Затова го прегръщам и притискам тялото ми в неговото. Той също се притиска в мен и усещам възбудата му върху корема ми... Трябва да се махнем от тук, преди някой да ни е хванал. Още повече, че той се намира в дамската съблекалня и може да си навлече неприятности, но не мога да се отлепя от него... И не мога да спра да го целувам и да го искам в мен.
Карам го да седне на пейката зад него и го обкрачвам, като притискам слабините ми възможно най-силно към възбудения му пенис. Той въздъхва и прекратява целувката. Започвам да мрънкам, защото не искам да спираме.
-Нямах презервативи, ако ти имаш, извади веднага и продължавай!
Но аз нямам. Въобще не съм очаквала, че това привличане може да доведе до секс в дамската съблекалня на фитнеса.
-Да отидем у дома... Или у вас? - предлагам му, а той започва да мисли, притискам се още веднъж в него и усещам как пенисът му трепва веднъж. Засмивам се, а него като че ли му е трудно да вземе решение. Само дано няма друга и в момента да се е сетил за нея и всичко това да свърши в този момен. Или пък той си мисли за същото като мен.
-Не знам къде живееш, аз съм в хотел, който е на близо и може би ще стигнем по-бързо. Но пък и там нямам презервативи... Значи трябва да купим...
-Ох, Джуни... - изправям се, грабвам раницата ми. Ще отложа къпането за след чукането с него. - Съквартирантката ми има и знам къде ги държи. Не живея далеч от тук. Взимай каквото имаш от тук и да вървим...
Treasure girl 🦋