E

85 11 6
                                    

Bu sefer birlikte dışarıda buluşmuşlardı. Eiffel kulesinin yakınında ki parkta oturmuş piknik yapıyorlardı.
Marinette şarabını yudumluyor Kara kedi onu izliyordu.

"Bahar da geldi, kelebekler uçuşuyor ve çiçekler artık açmaya başladı. En sevdiğim mevsim!"

Kara kedi gülümsedi.

"Bildiğim çok güzel bir çiçek tarlası var."

Marinette heyecanla şarabını masaya koydu.

"Ciddi misin nerede?"

"Bir gün seni oraya götüreceğim, biraz uzakta şuan geç oldu."

Marinette kocaman gülümsedi, yanakları al aldı.

"Tamam anlaştık."

Kara kedi eldivenini çıkartmıș ellerinde ki yara izlerine bakıyordu. Marinette telaşla elini uzattı.

"Noldu böyle?!"

Kara kedi elini geri çekti ve eldivenini taktı.

"Artık kahramanlık bana zarar vermeye başladı."

Marinette'in gülen yüzü düşmeye başladı.

"Eğer yapamıyorsan devret."

Kara kedi başını iki yana salladı.

"Uğur böceği asla beni birakmaz sözleşme imzaladım."

Marinette kırgınlıkla gülümsedi.

"Gerçekten çok acımasız birisi."

"öyle."

Marinette kalkıp Kara kedi'nin yanına oturdu ve ona sarıldı.

"Ama artık yanındayım, seni güçlü tutmak için elimden geleni yaparım."

Kara kedi'nin gözleri dolmuştu. Bazı şeyler kalbine zor geliyordu. Onu bırakmak istemiyordu. Ama görevi ağır geliyordu.
Neyi seçeceğini bilmiyordu.

Üstelik bugün ölen sevdiği kızın doğum günüydü. Bunu Marinette'e söyleyip üzmek istemiyordu. Ama kabrini ziyaret etmeliydi.

Yavaşça geri çekildi ve dolan gözlerini sildi.

"Hadi gidelim geç oldu, benimde vardiyam geldi. Bugün erkene çekildi."

Marinette usulca başını salladı.

Birlikte masayı toparladılar, ardından Kara kedi Marinette'i evine bıraktı. Yoldan giderken karanfil aldı. Sevdiği kız karanfil aşığıydı.
Mezarına geldiği zaman gözyaşlarını tutamadı ve çöküp ağladı.

" özür dilerim. Yapamadım. Ben senden başkasını sevemiyorum, sen bana demiştin ya sevenin olursa üzme onu sev diye yapamadım Jolie. Seni unutamıyorum. O sana ne kadar çok benziyor biliyor musun? Göz renginiz, saç renginiz, huylarınız bile benziyor. Sanki tanrı seni aldi onu verdi.. Ama olmuyor yine koyamıyorum senin yerine. Onu üzüyorum değil mi Jolie? Onu sevmeme rağmen sana benzediği için çıkıyorum onunla. Bunu bir duysa benden nefret eder. Ama bunu asla bilmeyecek Jolie. Zaten bu kahramanlığa dayanamıyorum. Senden daha iyi bir uğur böceği gelmeyecek. Ben bırakacağım her şeyi. Yanına geleceğim Jolie. Bak en sevdiğin çiçekleri getirdim sana. Sen severdin.. Kokusunu, duruşunu, rengini.. Senin kadar naif ve kırılgan. Seni çok özledim.. "


Kedicigi suclamayin🥹
Son 2.

Man With Spring Flowers〝Marichat〞Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin