helluuuuuuu nasılsınızz adı gibi sırlar ile dolu olan kurguma
dahada gizem katmaya geldiiimmm .
iyi okumalar.....<<<<<3333
Yaşadığın cenneti ceheneme çevirmeye geliyorum Özgür Yaman DEMİR :)...
Amacım güvenip tutuğu adamın bana ötüğünü kayıt altına alıp kendi lehime kullanıp,
kozlarımı güçlendirmem lazımdı ki,ona vuracağım darbe yıkıcı olmasından ziyade bittirici olacak...
"Elfida hanım bunlar O adamla ilgili,ve babanızın holdingi ile igili belgeler artık başa geçecek kişinin siz olduğunu düşünüyorum."diyip masama bıraktığı belgeleri alıp Hazara baktım,sanırım abimin olduğunu bilmiyordu.
"Hazar benim abimde var tam olarak benim geçeceğim belli olmayabilir..."yani bence abime haber vermeleydim ama aramaya çekiniyordum.
"Abinize ulaşmamı istermisiniz ?"diyen Hazara baktım hayır anlamında kafamı sallayınca geri çekilip gitmişti.
Araf :) Aranıyor...
"alo....Abi..."
"Ne diye beni arıyorsun Elfida !?"
"Abi...babam-"
"ya sabır ! Elfida bana o şerefsiz adamdan
bahsetme diye kaç defa uyardım seni !!!"
"abi...babam öldü..."
"banane-"
"ne-,ne diyorsun Elfida ,o adam öldü mü...?"
"Buraya gelebilirmisin...yada seni almaya geleyim mi ?"
"ben gelirim ,konumu at bana ."
Arama sonlandırıldı...
Oha...abim ile ilk defa bu kadar uzun konuştum.
neyse ona konumu atıyımda gelsin hemen bu meseleye bir çare bulmamız lazım .
hem o holdinge geçse daha iyi hem matematik öğretmenliğini bırakacaktı.
30 dakika sonra ...
Lan nerde kaldı bu !?
Araf :) Aranıyor...
"ooo bakın kim arıyor..."
"sen kimsin lan abim nerde !?"
"Araf bak...kız kardeşin seni merak ediyor..."
"ELFİDA!!! BU ADAM....AHHH"
"LAN ADİ ŞEREFSİZ, KİMSİN LAN ABİME NAPIYORSUN!?"
"Ah... Elfida,baban bile ölürken ağzı bozuk değildi...
kime çektin sen böyle ..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SIR
Teen FictionMafya yer altının başı olan babasını kaybetmesiyle abisi yerine geçen ve yer altının kraliçesi olmasıyla başına gelen olaylar... Ya rezil olacaktı yada vezir ... Kim bilir ...?