1 частина

36 9 0
                                    

Ось знову ранок. У фелі дзвонить будильник, і так знову іти в цей ад під назвою "універ".
Ф-аг... Знову цей універ-Злобно сказав хлопець з просоння.
Після цього феля пішов робити усі ранкові справи, а іменно чистити зуби,душ і т.д. Ось він вже зібрався виходити з дому але тут йому дзвонить його друг хан, ну як друг вони дружать з самого народження можна сказати тому вони "самі найкращі друзі"
                          Дзвінок
(Д-хан)
Д-алой ти де я тебе вже жду 10 хв.
Ф-та я вже виходжу не ори, скоро буду.
Д-давай там бистріше ато я вже задовбався тебе чекати.
Ф-ага давай.
                      Дзвінок завершено

Ось Фелікс уже прийшов до їхнього місця, але хана тут не було і тут...
Д-БУ
Ф-ААААААОПЖОПЖОАЩНАЩНЧШНВЩРЧДРВДРВДРЧЩНВЩНВДЕВЛЕВШНВЩНВЩРВШНВ БЛЯТЬ ХТО ТУТ?
Д-ПХАХАХАХАХАХА
Ф-БЛЯ ХАН ТИ МЕНЕ МІГ ДО ІНФАРКТУ ДОВЕСТИ!
Д-та ладно тоба не кіпішуй пішли вже.
Ф-ну добре але більше так не роби.
Х-угу)
Вони йшли до універу розмовляючи на різні теми, ось вони вже зайшли в універ та пішли до класу.
Перша пара
Друга пара
А ось після третьої пари джисон захотів провести час зі своїм хлопцем тому феля остався один він вже привик тому він пішов до бібліотеки як завжди. В бібліотеці він почав шукати якусь цікаву книжку, і знайшов але не просту книжку а книжку про те як визивати різних духів, демонів та інше. Фелікса це захопило тому він взяв цю книжку з собою, вже продзвенів дзвінок на урок тому Фелікс бистро прибіг до класу та положив книжку в рюкзак.
Після усіх пар феля нарешті був дома він взяв цю книжку та почав читати її, і ось він дійшов до призвання "демона-хранителля"
Ф-хм цікаво а якщо його викликати? Точно зараз цим якраз займусь!
Фелікс вимкнув світло роставив свічки та йому ще потрібна була... Кров? Фелікс подумав що якщо візьме червону фарбу то нічого не зміниться.
Ф-так... ну це усе тепер потрібно прочитати якесь закляття.
Фелікс прочитав закляття та почав ждати, пройшла хвилина але нічого не сталось. Але це лише здавалось феліксу...
Ф-ну бляяя так знав що нічого не спрацює(-засмучено сказав лікс.
Потом він почав усе витирати. Потім він хотів задути свічки але вони самі потухли... Феля від такого аж сдрогнув і тут...
Х-ну що не ждав? Запитав незнайомець у лікса.
Ф-хто тут?!-залякано спитав лікс.
Він почав дивитись по сторонам але нікого не було.
Ф-блять я вже взагалі головою поїхав іза цього, потрібно випити успокоїтельне та лягати спати.
Х- ти не поїхав головою я стою прямо тут)- сказав незнайомець з насмішкою.
Фелікс дуже сильно злякався та він взагалі не хотів дивитися в ту сторону з якої був той голос

--------------------------------------------------------------

Тільки 445 слів маловато якось але завтра напишу по більше) або сьогодні

призвання демонаWhere stories live. Discover now