-TANITIM-

1.1K 50 14
                                    

Serenay: 18 yaşında kıvırcık saçlı,yeşil gözlü, güzelliğine hayran bırakan, deli dolu, eğlenmeyi seven hep gülümseyen, arkadaşlarını kardeş gibi seven,sıcakkanlı bir kız. Çok masum ve kırılgan bir kalbi var. Begüm en yakın dostu hatta kardeşi bile diyebiliriz. Begüm'e genelde Begito'm der ve demeyi sever. Hilmicem ve Anıl olmazsa olmaz dostlarıdır aynı Begüm gibi.

Begüm: 18 yaşında sarıya kaçan renkte saçları olan, ela gözleri olan, güzelliği wow dedirten, aynı Serenay gibi eğlenceli, neşeli ve komik bir kız. Çok duygusal hiç sertleşemiyor. Ama arkadaşları onun pamuk gibi olmasından çok memnun. Serenay'a genelde Sero ya da Dişi Aslan demeyi seviyor ve onu kardeşten öte seviyor. Hilmicem ve Anıl'ı aynı Serenay gibi çok sever.

Hilmicem: 18 yaşında siyaha kaçan saçlarıyla, ela gözleriyle tüm kızları büyüleyen karizmatik 18 yaşında çılgın bir genç. Eğlenmeyi çok sever ve her türlü maceraya açıktır. Anıl onun canından sevdiği dostudur. Serenay ve Begüm'ü her zaman korur ve incilmelerine izin vermez.

Anıl: 18 yaşında sarışın saçları ve mavi gözleriyle kızların favorisidir. Karizmatik ve şekil bir gençtir. Grubundakiler gibidir. Eğlenmeyi seven şakacı biridir. Hilmicem'le asla ayrılmazlar. Kardeşi yoktur ama Hilmi'yi kardeşi olarak görmektedir. Serenay ve Begüm'ü hep korur ve onları da Hilmicem gibi sever.
*Herkes biliyordur ama ben genede multimedyaya resimlerini koydum :)

Merhaba canlarımm :) Yeni bir hikaye ile karşınızdayım. Ben instagramda @serenayaktasclub ve twitterda @sadeceserenay Gerçekten kafamda harika bir kurgu var ama tüm bölümleri yazabilmem için okuyucularımın ve votelerimin olması gerek ♥ Lütfen okuyanlar votelesin ve yorum yapsın. Yaparsanız çok çok sevinirim. Hatta yeterince gelirse ilk bölüm yarın gelir :) Hepinizi çok çok seviyorum ve bolca öpüyorum.

AŞK ÇIKMAZIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin