1.Bölüm -Gerçekler-

1.1K 46 26
                                    

Serenay'ın Ağzından-

Hani çok güzel rüyalar vardır,hiç çıkmak istemediğiniz. Ama sonra gıcık arkadaşınız gelir üstünüze su döker ve uyandırır. Evet Begito. Gene geldi rüyama etti.

-Ya bir kerede su dökmeden uyandır yeter yaa.

-Oy Sero'm kıyamam sana ya özür dilerim.

Gülümsedim galiba bu günden sonra bir daha böyle uyanmıcam.

-Ama tabikide yarın yine dökücem.

Yok yok vallaha bu kızdan kurtuluş yok. Sinirli sinirli bakıp kalkıyorum ve lavaboya gidiyorum.

Begüm'ün Ağzından-

Ya Sero' m ya seni kızınca ne kadar tatlı oluyorsun.

Serenay'ın telefonunun çaldığını gördüm. Açmaya gittim. Hilmicem arıyor tabi bunu görünce heyecanlandım ve açtım.

-Alo

-A-alo Hilmi

-Begüm sen misin ?

-Evet. İstiyorsan Sero'ya söylerim seni arasın.

-Yo gerek yok zaten hepimiz buluşalım mı diyecektim.

-Tamam olur. Nerde ?

-Her zamanki kafemizde.

-Tamam yarım saate ordayız.

-İki saat desene sen şuna.

-Hadi Hilmi'cim kapat kapat.

Telefonu kapatıp gülümsüyorum ve hemen bağırıyorum.

-Serooooo kafeye gidicez hazırlannn.

-Tamam Bego.

Serenay'ın Ağzından-
Hafif bir makyaj yaptım saçlarımı hafif düzleştirdim. Sonra odama geldim kıyafet seçmeye çalıştım. Delikli hafif bir üst, çiçekli bir şort, gri bir şapka ve üstüne hafif bir hırka. Çantamı aldım ve hazırımmm.
*Giydikleri multimedya da var.
Begüm'ün Ağzından-
Eve gidip hazırlanacaktım. Ama Sero izin vermedi. Biz kardeşiz Begito'm giyin benden dedi. Canım benim ya. Sonra ne giyebileceğime baktım ve buldum. Siyah bir üst,altına çiçekli bir etek, kırmızı ceket, siyah bir şapka ile çanta ve evet hazırım.
*Giydikleri multimedya da var.
Hilmicem'in Ağzından-
Tam tamına 2 buçuk saat oldu ya. Ve biz hala bekliyoruz. Anıl söze girdi.
-Arasana bi kızları.
-Yok ben uğraşamam gene iki saat kafamı ütülerler 'Biz kızız uzun sürer işimiz siz anlamazsınız' diye.
Sonra dememle Serenay ve Begüm'ün geldiğini gördüm. Sözlerimi yutuyorum ben bu güzellikleri görmek için beklemeye razıyım.
Anıl'ın Ağzından-
Kızların işleri çok uzun sürüyor. Ama deyiyor yemin ederim acayip güzeller. Hilmi'ye baktım bence içinden kendine küfür ediyordur dedikleri için. Serenay Hilmi'nin yanına Begüm'de benim yanıma oturdu. Begüm hemen söze atıldı.
-Çok beklettik mi ?
-Yok canım ne bekletmesi ya. Hilmicem ne kadar döneksin ya.
-İyi o zaman çok bekletmemişiz bak Sero. Sero ? Serenayyy.
Begüm'ün Ağzından-
Serenay bu dünyaya dön çok rezil olacaksın kız gözlerini Hilmi'ye kitlemiş. Ya kime diyorum Seroo. Al işte Anıl'da Hilmi'de farketti. Anıl bana 'bunlar ne iş' anlamında bir bakış attı. Bende bilmiyorum dedim. Hilmicem Serenay'a baktı. Serenay çok utandı ve hemen kafasını çevirip yana baktı.
-Benim seni incelemem lazım prenses güzel olan sensin. Dedi ve göz kırptı Hilmi.
Serenay mahçup bir gülümseme ile normale döndü. Bir şeyler yedik. Sonra Anıl konuşmaya başladı.
-Sinemaya gidelim mi ?
-Olur. Dedim.
-Tamam neye gidelim ?
-Romantik. Dedi Serenay
-Komedi. Dedi Hilmicem.
Sonra ikiside birbirine aynanda bakarak romantik komedi dedi. Ben ise:
-Korku filmi bence. Dedim.
Anıl iki tane kağıt çıkardı. Birine Romantik Komedi birine ise Korku yazdı.
-Bunu karıştırıcam seçicem hangisi çıkarsa.
Anıl karıştırdı ve korku çıktı işte buu.
Evett diye bağırdım. Biraz yüksek sesle bağırmış olmalıyım ki herkes bana baktı.
-Off ya. Dedi Serenay.
-Oflamak puflamak yok gidiyoruz. Dedi Anıl ve sinema salonuna girdik. Hilmi'nin yanına oturacakken Serenay oturdu ve bana imalı imalı baktı. Serenay Hilmicem'i seviyordu bunu sadece ben biliyodum. Ama malesef ki benimde Hilmi'yi sevdiğimi kimse bilmiyordu. Anıl'ı bana ayarlamaya çalışıyordu ve bana sürekli çok yakışıyorsunuz 'çifte kumrularım' 'sarı civcivlerim' 'sarışınlarım' diyordu. Anıl çok yakışıklı bir çocuk gözlerinde kaybolabilirim. Ama ben Hilmi'yi seviyordum benim prensim oydu. Ama bir türlü Serenay'a söyleyemiyorum. Onu kaybetmekten korkuyorum. Ama her gün kendine şunu soruyorum; Kardeşin mi Aşkın mı ?
Serenay'ın Ağzından-
Begüm Hilmi'nin yanına oturacak diye com korktum. Korku filmindeki şeylerden korkup Hilmi'ye sarılmamı engelleyecekti az kalsın. Neyse film başladı. Harbi harbi çok korkunç ya. Ama en çok korku filminden değil de dakkada bir Hilmi'ye sarılıyorum rahatsız olmasından ya da onu sevdiğimi anlamasından korkuyorum. Ya bu çok korkunç.
-Hilmi çıksak mı filmden ya.
-Merak etme ben burdayım. Diyor ve bana sarılıyor. HİLMİ BANA SARILDI !!!
Begüm'ün Ağzından-
Sarılıyorlar. Ama bu kadarına da dayanamam. Gözlerimin dolduğunu belli etmeden sinemadan koşarak çıkıyorum.
Anıl'ın Ağzından-
Begüm niye çıktı ki şimdi. Hilmi ve Serenay sarılıyor. Bunların Begüm'ün peşinden gideceği yok en iyisi ben gideyim. Sinemadan çıkıyorum gözüm Begüm'ü arıyor. Begüm'ü banklardan birine oturmuş ağlıyor vaziyette görüyorum. Hemen gidiyorum yanına.
-Begüm iyi misin ?
-İyiyim.
-Emin misin ?
-E-evet.
-Gel Buraya.
Diyorum ve sıkıca sarılıyorum ona ve oda karşılık veriyor.
-Daha iyiyim diyor. Ve gülümsüyor
-Sevindim. Diyorum ve bende gülümsüyorum.
Hilmi ve Sero geliyor.
Begüm'ün Ağzından-
Olamaz geliyorlar ağladığımı belli etmemem lazım hemen gözlerimi siliyorum.
-Ne oldu izlemeyecek miyiz filmi ? diyor Hilmicem.
Bende içimden sizin sarılmanızı izleyemem diyorum. Ama gerçekte
-Yok ben sevmedim.
-Bende izlemek istemiyorum diyor Anıl.
-Tamam o zaman izlemeyelim diyor Serenay.
Sinemadan çıkıyoruz Anıl ve Hilmi bizi eve bırakıyor.
Serenay'ın evine gidiyoruz. Songül Teyze karşılıyor bizi.
-Kızlarım nerdesiniz siz ya.
-Anne sinemaya gitmiştik Hilmi'lerle geldik.
-Tamam bende size kek börek yapmıştım.
Serenay'la aynı anda birbirimize bakıyoruz ve mutfağa koşuyoruz. Hayvan gibi dalıyoruz.
-Ellerine sağlık Songül Teyzem yaa
-Ne demek Afiyet Olsun kuzum.
Kek ve böreklere saldırdıktan sonra Sero'nun odasına geçiyoruz.
-Sero sana birşey söylemem gerek.
-Söyle Bego'm.
Ya nasıl tatlı bakıyor nasıl dicem ben. Ama artık içimde tutamam.
-Serenay ben....

Evet yaşasın en heyecanlı yerde kestim. Sizin için baya uzun yazmaya çalıştım umarım beğenmişsinizdir Lütfen okuyanlar yorum yapmayı ve votelemeyi unutmasın. Sizleri çok seviyorum. Biraz okunma kazansın diye ard arda yayınlamayayım. Cumartesi yayınlayım. Ama okunma çok olursa yarın gelir Hepinizi çok seviyorum ve öpüyorum♡

AŞK ÇIKMAZIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin