~Cevapsız Sorular~

4 2 0
                                    

Remus'dan
 Sabah erkenden kalkmıştım bakanlığa gidicektim tam evden çıkıcakken camdan içeri bir baykuş girdi ilk başta baykuşu tanıyamasamda sonradan race olduğunu anladım. Önüne atıştırmalık birşeyler koyarken aklımdan binbir türlü şey geçti umarım mektupta kötü şeyler yazmıyordur race hallettikten sonra hızla mektubu okumaya başladım.
 Sevgili remie'm
     Nasılsın remi ,umarım iyisindir. Ben çok iyiyim. Seni gerçekten çok özledim. Uzun zamandır bana mektup göndermiyorsun. Senin için endişeleniyorum baba. Hogwarstta günlerim çok güzel geçiyor prof snap dediğin kadar kötü değilmiş. Bize iyi davranıyor. Büyük bir ihtimalle sltherin olduğum için. Arkadaşlarımla çok iyi anlaşıyorum hepsi kafa dengi. Ders saatim yaklaşıyor. Seni çok seviyorum baba. Lütfen mektubumu alır almaz bana geri dönüş yap.
                     Seni çok seven kızın expenya
Üstümden büyük bir yük kalktı. Bi an mektup gelince bişey oldu sanmıştım. Neyseki bir sorun yokmuş. Bakanlıktan döner dönmez expenya'ya mektup yollayacaktım. Race alıp yukarı expenya'nın odasına çıkardım. Heryerin kapandığından emin olunca evden çıktım.
Draco dan
Prof. Mcgonagol  dersindeydik ama bırak dersi dinlemeyi resmen ayakta uyuyordum. Bunun farkındaydım ama umrumda bile değildi. Peki neden bu kadar dalgındım? Canımı sıkan neydi? Kafamda bazı sorular dolaşıyordu ama bu soruların ne olduğunu bilmeden nasıl cevaplardım ki? Neydi kafamı kurcalayan?
M:Evet Mr. Malfoy lütfen bana vere verto büyüsü ne işe yarar söyler misiniz?
D:...
M:Mr. Malfoy,Mr. Malfoy(göz hizasında parmağını şıklatır).
D:Aaa şey profösör ,evet vere verto şey
M:Mrs. Lupin.
E:Vere verto , hayvanı kadehe çevirme büyüsü. 
M:Doğru, Mrs. Lupin sltherin' ne 20 puan. Mr. Malfoy sltherinden -10 puan.
  Haa yesinler aptal gryffindor profösör'ü  işte ne beklersin. Çokta umrumda, aptal dersler, aptal okul, aptal gryff- heyy Potter Expenyaya neden öyle bakıyo? Bu Potter iyice kaşınıyo haa. Yine düşüncelere dalmışken proföser çıkabilirsiniz demiş. Ama tabi bunu kim fark etmedi? Tabiki ben, haa kim olabilirdi.
L:Heyy Draco sorun ne?
E:Draco son günlerde çok dalıgınsın bir sorun mu var?
T:Hee Potter'a neden onu yiyicekmişsin gibi bakıyorsun?
D:Yok bir şey hadi gidelim
 Yazar dan
Draco sorunun ne olduğunu düşünürken yani kendini kandırmaya devam ederken Expenyanın içi içini yiy
Expenya'dan
Draco'nun dalgın olması canımı sıkmıştı ama Potter'ın bana dik dik bakması daha da bi kafamı karıştırmıştı. Neydi bu çocuğun benle alıp veremediği.
T:Hadi sltherin ortak salonuna çıkalım.
M:Hayır bahçeye inelim.
 Ahh hayır yine başlıyoruz.
T: Sltherin ortak salonu.
M:Bahçe.
T:SLTHARİN ORTAK SALONU.
M:BAHÇE.
P:Kesin sesinizi.
M:Ama pansy be-
P:İkinizde.
 Pansy yine ağırlığını koyup herkezin sesiniz kesti. Evet şimdi bu iki aptalın kavgalarından daha önemli şeyler var. Draco neye üzüldü. Bizimkiler önden giderken Draco geride kalmıştı. Bende adımlarımı yavaşlatarak onunla aynı hizaya geldim. Beni fark etmesini bekledim. O fark etmeyince aniden koluna girmemle irkildi.
D:Aaov pens sen miydin?
 Direk konuya girdim. Hal hatır sorcam zaman değildi.
E:Sorun ne Draco? Neye yada kime üzüldün?
 Sorduğum soruyla afallamıştı.
D:So-sorun yok.
E:Kekeliyorsun Draco. Aptal mı sandın sen beni?
D:...
T:Hey Draco gelsenize.
Yazardan
 Bugün de herkezin kafası karışık. Herkez bir hallerde. Draco bu sefer Theo sayesinde Expenya'dan kurtuldu ama bir sonraki sefere bu kadar şanslı olamayabilir. Gelin birazda Expenyanın dalgınlığına sebebiyet verenler ne yapıyormuş, neden dik dik Expenya'ya bakıyormuş öğrenelim.
HG: Ben dedim ama size Expenya çapulculardan Remus Lupinin kızı diye.
R:Soyisimleri aynı diye kızı olmak zorunda değil hermonie! Sen ne düşünüyorsun Harry.
HP:Bilmiyorum, ama eğer bir çapulcu kızıysa ne tepki vermeliyim?Ne düşünmeliyim hiçbir fikrim yok...
  Aha Harry'nin de derdi çıktı ortaya. Gidip hemen bu düşüncelerini pens'e söylesede  dray'da kafasındaki sorulardan kurtulsa. Gerçi onun kafasındaki soruların sahibi Harry değil ama neyse.
 Hogwarts da bir gün daha biterken kimi acı kimi sevinç kimiyse yalnızlıkla kapattı günü...
        NOX/*
   Merhabalarr yorum yapmayı  ve oylarınızı  kullanmayı unutmayınnn♡♡♡

KARANLIKTAN GELEN AYDINLIK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin